[A6 C5]Auto ma problem z odpaleniem po chlodnej nocy
[C5 2.5 TDI] Problem z odpaleniem
Witam...jestem nowym użytkownikiem tego forum...wczesniej tylko czytałem posty dotyczące Waszych bryczek...jednak dziś i mnie spotkał problem,więc prosze o pomoc.Problem jest mianowice taki,że po przejachaniu dosłownie 100 metrów auto staneło i nie chciało na nowo odpalić.Wcześniej wymieniany był filtr paliwa i auto tez nie chcialo początkowo zagadać,ale po pewnym czasie odpaliło i nie było już żadnych problemów... więc pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem filtr...okazał sie pusty,więc zalałem go ropą,zamontowałem i dalej nic.Zrobiłem sztuczke z butelką z obejściem filtra,jednak nic to nie dało,paliwo wraca ponownie do butelki.Czy mam brać się za odpowietrzanie układu,czy to może coś z zaworem na pompie,czy może problem jest zupełnie inny?
Prosze o poprawne nazywanie tematów
[ Dodano: 2008-05-29, 08:16 ]
Koledzy proszę o jakąkolwiek rade...Czy możliwe jest w tych silnikach zaciągnięcie przez pompę paliwa z butelki...Chce najpierw wykluczyć problem zapowietrzenia układu,bo na to mi wygląda...A może ktoś stosował się do jakiejś instrukcji w celu właściwego odpowietrzenia i ewentualnie z jakim skutkiem?
Prosze o poprawne nazywanie tematów
[ Dodano: 2008-05-29, 08:16 ]
Koledzy proszę o jakąkolwiek rade...Czy możliwe jest w tych silnikach zaciągnięcie przez pompę paliwa z butelki...Chce najpierw wykluczyć problem zapowietrzenia układu,bo na to mi wygląda...A może ktoś stosował się do jakiejś instrukcji w celu właściwego odpowietrzenia i ewentualnie z jakim skutkiem?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2008, 23:06 przez Delma, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
[A6 C5 2.5 ] auto nie odpala
Witam wszystkich,mam problem ponieważ,zrobiłem ostatatnio elektornike na pompie wtryskowej,pompa nie była na stole,tylko został wymieniony pad elektroniki.Po zomontowaniu i podpieciu po VAGa nie wyskakuje błąd,ale auto nadal nie chce odpalic.Czy to możliwe,ze moze siedziec tez mechanika pompy?Dodam jeszcze,ze ropa tryska dość mocno po poluzowaniu wtryków.Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie na wtryskach?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
A moze to nie pompa.
Przy Golfie IV mialem podobny problem i wiesz co bylo? rozrusznik :shock: Krecił normalnie, zadnego żęrzolenia albo cos w tym stylu poprostu mial za maly moment obrotowy czy cos w tym rodzaju, 150 zl regeneracja u elektryka i auto odpalalo jak ta lala.
To tylko moje zdanie kolego wiec nie musisz sie tym kierowac :-D
Przy Golfie IV mialem podobny problem i wiesz co bylo? rozrusznik :shock: Krecił normalnie, zadnego żęrzolenia albo cos w tym stylu poprostu mial za maly moment obrotowy czy cos w tym rodzaju, 150 zl regeneracja u elektryka i auto odpalalo jak ta lala.
To tylko moje zdanie kolego wiec nie musisz sie tym kierowac :-D
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: włocławek
[A6 C5]silnik nie chce odpalic po trasie
witam mam maly problem mianowiscie po przejechaniu 300km wczoraj auto zgasilem i juz nie moge je zapalic.dodam ze podczas jazdy jak jechalem bylo wszystko ok nic nie szarpalo nic nie stukalo chodzil jak rakieta:) po dotarciy do celu niestety nie mogo go zapalic:(teraz nie wiem o co chodzi na desce komputer potwierdza ok wszystko jest dobrze wszystkie kontroliki gasna itp..podczs probowania odpalenia leci bialy dym i slychac tylko rozrusznik i nie chce zajazyc po zdjeciu oslony silnika i oslony rozrzady to paski sa czyli chyba nie rozrzad,chyba ze przeskoczyl ale jak by przeskoczyl to byly by stuki w silniku podczas jazdy:(a tu nic takiego sie nie dzaialo i teraz auto jest 300km od domu bo mosielaem je zaostawic i nie wiem czy brac lawete i po nie jechac czy poprostu tam jechac i do jakiegoc meczanika szukac i podpiac pod kompa mial ktos moze z was taki problem .......jestem normalnie zlamany...a bym zapomnial 2 razy udalo mi sie go odpalic i mialem wcisniety pedal gazu do dechy a silnik nie reagowal na obroty pochodzil z 20sekund i gasl za kazdym razem
stosuj tagi
stosuj tagi
Ostatnio zmieniony 21 lip 2008, 23:06 przez tomach, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: włocławek
juteo jade po niego umowilem sie z mechanikiem tam na miejscu podlaczy pod kompa i bedziem dzialac mysle ze moze te walki rozrzadu albo roarzad mi przeskoczyl oby nie.na stawiam sie na naigorsze.przy uszkodzonym rozrzadzie to jakies kontrolki by swiecily na czerwono czy jak komputer chyba by cos pokazywal ze dzieje sie zle ? a tu sluchac tylko rozrusznik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 cze 2008, 20:49
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: włocławek
a jak jest zapowitrzony uklad to bedzie tylko slychac rozrusznik?sprzwdzalismy czy na wtryski podaje jak odpielem<wezyk> powrot od wtryskow to przy odpaleniu tryska ropka wiec jak bylby zapowietrzony to by chyba nie lecialo?
[ Dodano: 2008-07-22, 17:26 ]
arturn29 ale on ci sam zgasl czy jak dojechalesna miejsce i sam go wylaczyles,bo mi samochud chodzil cala trase dopiero gdy zajechalem do celu sam go wylaczylem i niestety za 10min nie moglem juz go odpalic tez myslalem ze to moze imobilaizer sie zawiesil ale chyba by cos wyskoczylo na desce kontroli gasna komp pokazuje ok
a tu grzybki nie da rady jechac jutro jade po niego umowilem sie z gosciem podepnie go pod kompa i mam jeszcze mechanika ktory bedzie na miejscu wiec diagnoza bedzie.najwyzej bede cholowal go 300km moja stara poczciwa carisma jak sie go nie da rady naprawic na miejscu

[ Dodano: 2008-07-22, 17:26 ]
arturn29 ale on ci sam zgasl czy jak dojechalesna miejsce i sam go wylaczyles,bo mi samochud chodzil cala trase dopiero gdy zajechalem do celu sam go wylaczylem i niestety za 10min nie moglem juz go odpalic tez myslalem ze to moze imobilaizer sie zawiesil ale chyba by cos wyskoczylo na desce kontroli gasna komp pokazuje ok


