Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 2.4] wymiana wężyków recyrkulacji spalin

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

[A6 C5 2.4] wymiana wężyków recyrkulacji spalin

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 21 wrz 2009, 23:47

Czy wymieniał ktoś ten wężyk (33), który wchodzi do zespołu napędu regulacji (1).
Oglądałem to pobieżnie i ten wężyk wchodzi do tej części i wygląda jakby był fabrycznie do niej zamontowany. Mam go popękanego i chcę wymienić a nie chcę niczego zepsuć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 09:51 przez A6 Forum - fassi1, łącznie zmieniany 2 razy.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 23 wrz 2009, 08:17

Nie rozbierałem tego, ale z ETKI wynika, że jest jednak wymienny ("Wąż w zwoju o dl.5 m" + "skrócić do 60mm"). IMO trzeba wyciągnąć "mieszek".
Pozdrawiam,
Krisker

Awatar użytkownika
Bart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 23 mar 2008, 12:31
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Bart » 24 wrz 2009, 18:22

Wymieniałem . Pozdrawiam
Legio patra nostra

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 wrz 2009, 21:17

Bart pisze:Wymieniałem . Pozdrawiam
jak?

mario79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2009, 11:50
Imię: Mariusz
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iłowa woj lubuskie

Post autor: mario79 » 30 wrz 2009, 21:01

Siema Wymiana jest prosta należy odkręcić cewkę zapłonową ( cztery śruby kluczyk 10 ) odłożyć wszystko ( cewka i kable ) i połozyć na kolektor nastepnie odkręcić mieszek ( dwie sróbki chyba torksy) trzymając go bo pod nim jest małą sprężynka ( jak od dlugopisu :lol: ) aby nie wpadła pod kolektor bo będzie lipa :-( i wtedy najlepiej przeciąc weżyk przy mieszku delikatnie go ściągnąc Uwaga lubi być zapieczony i mocno trzyma . Odmierzasz nowy takiej samej długości i zakłądasz w miejsce stargo . Skręcasz w odwrotnej kolejnosci i gotowe <ok> :mrgreen: . Sam wymieniałem go ok tydzień temu.
Mario

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 11 lis 2010, 19:31

Dokładnie, również wymieniałem ten wężyk.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 12 lis 2010, 23:24

a wymienialiscie bo byl jakis objaw czy profilaktycznie?

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 13 lis 2010, 00:49

Ja tylko profilaktycznie wymieniłem wszystkie, do których mogłem dojść. Były już w kiepskim stanie.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 14 lis 2010, 21:55

a do czego służy ta "gruszka".. ? to jest klapa gasząca czy skracanie dolotu??

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 14 lis 2010, 22:52

Ogólnie jeśli są w kiepskim stanie to najlepiej wymienić bo koszt banalny. W jakiegokolwiek gazownika można dostać wężyk silikonowy do podciśnienia lub w jakimkolwiek sklepie z częściami go instalacji gazowych. Ta gruszka to zmienne fazy dolotu.

Awatar użytkownika
djmatys
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 144
Rejestracja: 03 mar 2010, 10:00
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: djmatys » 15 lis 2010, 19:42

a ma ktoś informacje w jakim zakresie obciązenia czy obrotów ma ona się "włączać" ??

Bo ja mam efekt jakby "turbodziury"... idzie do 2200obr normalnie, po czym dopiero przy 2400 dostaje buta.. jakby była zwłoka przy włączaniu się tego czegoś :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl