[C5 2.7T V6 TIPTRONIC] Max 3tys obrotow i 130 km/h :(
[C5 2.7T V6 TIPTRONIC] Max 3tys obrotow i 130 km/h :(
Witam mam problem zww. modelem a6 rok 2000 nie moge przekroczyc predkosci 130 km oraz zaden bieg nie idzie wyzej niz do 3tys jesli proboje przekroczyc auto sie dlawi a na niskim biegu czasem gasnie mialem nawet przypadek na autobanie iz zapalaja mi sie kontrolki abs esp i ecp i silnik mimo iz chodzi nie reaguje na gaz. Wymienilem do tego czasu przepływomierz powietrza i bylem na komputerze usunac bledy ale zawsze wracaja a mianowicie zbyt wysokie cisninie w turbinie lub turbinach dokladnie nie moge powiedziec bo robilem mi to dunski mechanik ktory nie bardzo sprechen si po ludzku pozdro i POMOCY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 31 sty 2009, 17:14
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Napiszę tak (na pewno Ci nie pomogę). U mnie takie coś dzieje się jak przestawię sobie kierownicę (po prostu góra-dół od siebie czy obojętnie). Identyczne objawy - świeci się EPC, ESP, ABS, auto nie ma mocy. Musze się zatrzymać, zgasić, przestawić kierownicę i próbować jechać. Jak mi się to pierwszy raz stało byłem w szoku :roll: Wygląda na to że jakaś kostka lub wiązka nie łączy po ruszeniu - muszę rozebrać obudowę kierownicy i zrobiłbym to już dawno ale z Tego co piszą na forum trzeba zdejmować kierownicę a to już większa robota.
Pisze to po to żebyś nie nastawiał się tylko na jakieś poważne naprawy - bo w moim przypadku jest to jakaś drobnostka - a po takiej "awarii" VAG odczytuje niestworzone błędy, gdybym się nimi sugerował to pół auta do wymiany. I tak to jest.
Pisze to po to żebyś nie nastawiał się tylko na jakieś poważne naprawy - bo w moim przypadku jest to jakaś drobnostka - a po takiej "awarii" VAG odczytuje niestworzone błędy, gdybym się nimi sugerował to pół auta do wymiany. I tak to jest.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
niestety błędy które wracają jak i zachowania auta nie wskazują na problem niełaczenia kostek. Masz po prostu przeładowania po których auto wpada w tyby awaryjny. trzeba usunąć przeładowania - i tu niestety nie pomogę... może być coś ze sterowaniem ciśnieniem, z zaworem upustowym, czy z samą turbiną...
Dzieki za info jak dojade do Polski wjade na kanal to zaczniemy od najprostszego zobaczymy co z tymi kostkami
[ Dodano: 2009-09-16, 19:38 ]
nowa sprawa ktora mi sie przytrafila dzisiaj jechalem sobie znowu grzecznie ale przez przypadek z biegow D dalem na N i na 1 i 2 biegu autko zaczelo znowu sie jako tako bujac macie jakies pomysly drodzy klubowicze co to mogla sie stac skrzynia jak tak to podsuncie pomysl od czego zaczac ze skrzyniaa
[ Dodano: 2009-09-16, 19:38 ]
nowa sprawa ktora mi sie przytrafila dzisiaj jechalem sobie znowu grzecznie ale przez przypadek z biegow D dalem na N i na 1 i 2 biegu autko zaczelo znowu sie jako tako bujac macie jakies pomysly drodzy klubowicze co to mogla sie stac skrzynia jak tak to podsuncie pomysl od czego zaczac ze skrzyniaa
- outsider13
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 maja 2009, 15:13
- Lokalizacja: Lidzbark Warminski