Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C5 2.7T V6 TIPTRONIC] Max 3tys obrotow i 130 km/h :(

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Mikowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:39
Lokalizacja: Kolding Dania

[C5 2.7T V6 TIPTRONIC] Max 3tys obrotow i 130 km/h :(

Post autor: Mikowski » 14 wrz 2009, 22:06

Witam mam problem zww. modelem a6 rok 2000 nie moge przekroczyc predkosci 130 km oraz zaden bieg nie idzie wyzej niz do 3tys jesli proboje przekroczyc auto sie dlawi a na niskim biegu czasem gasnie mialem nawet przypadek na autobanie iz zapalaja mi sie kontrolki abs esp i ecp i silnik mimo iz chodzi nie reaguje na gaz. Wymienilem do tego czasu przepływomierz powietrza i bylem na komputerze usunac bledy ale zawsze wracaja a mianowicie zbyt wysokie cisninie w turbinie lub turbinach dokladnie nie moge powiedziec bo robilem mi to dunski mechanik ktory nie bardzo sprechen si po ludzku ;] pozdro i POMOCY

tomciar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 31 sty 2009, 17:14
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bielsko Biała

Post autor: tomciar » 15 wrz 2009, 09:42

Napiszę tak (na pewno Ci nie pomogę). U mnie takie coś dzieje się jak przestawię sobie kierownicę (po prostu góra-dół od siebie czy obojętnie). Identyczne objawy - świeci się EPC, ESP, ABS, auto nie ma mocy. Musze się zatrzymać, zgasić, przestawić kierownicę i próbować jechać. Jak mi się to pierwszy raz stało byłem w szoku :roll: Wygląda na to że jakaś kostka lub wiązka nie łączy po ruszeniu - muszę rozebrać obudowę kierownicy i zrobiłbym to już dawno ale z Tego co piszą na forum trzeba zdejmować kierownicę a to już większa robota.

Pisze to po to żebyś nie nastawiał się tylko na jakieś poważne naprawy - bo w moim przypadku jest to jakaś drobnostka - a po takiej "awarii" VAG odczytuje niestworzone błędy, gdybym się nimi sugerował to pół auta do wymiany. I tak to jest.

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 15 wrz 2009, 10:14

niestety błędy które wracają jak i zachowania auta nie wskazują na problem niełaczenia kostek. Masz po prostu przeładowania po których auto wpada w tyby awaryjny. trzeba usunąć przeładowania - i tu niestety nie pomogę... może być coś ze sterowaniem ciśnieniem, z zaworem upustowym, czy z samą turbiną...

Mikowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:39
Lokalizacja: Kolding Dania

Post autor: Mikowski » 15 wrz 2009, 16:18

Dzieki za info jak dojade do Polski wjade na kanal to zaczniemy od najprostszego zobaczymy co z tymi kostkami

[ Dodano: 2009-09-16, 19:38 ]
nowa sprawa ktora mi sie przytrafila dzisiaj jechalem sobie znowu grzecznie ale przez przypadek z biegow D dalem na N i na 1 i 2 biegu autko zaczelo znowu sie jako tako bujac macie jakies pomysly drodzy klubowicze co to mogla sie stac ?? skrzynia ?? jak tak to podsuncie pomysl od czego zaczac ze skrzyniaa

Awatar użytkownika
outsider13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 05 maja 2009, 15:13
Lokalizacja: Lidzbark Warminski

Post autor: outsider13 » 24 wrz 2009, 15:23

Sprawdz przewody cisnieniowe przy turbinach i mape paliwa
300 KM Czysta Moc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl