[All C5]Nie otwierają sie drzwi
- adsense1234
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
- Imię: adsense
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Google
- Kontakt:
[All C5]Nie otwierają sie drzwi
witam mam taki problem mianowicie nie otwieraja mi sie drzwi pasarzera tzn centralny zamek nie podnosi cypelka do gory nie bardzo wiem jak sie do tego zabrac bo zeby rozkrecic drzwi trzeba je najpierw otworzyc .... najpier padło otwieranie drzwi z pilota ale mowie pewnie bateria ale otworzyłem kluczyk a tam nie ma bateri i potem własnie ten zamek nie wiem jak mam sie za to zabrac
- adsense1234
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
- Imię: adsense
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Google
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
jeżeli pilot ci otwiera centralny to baterie są ok. :mrgreen:
A odnośnie odblokowywania drzwi. Jak wsiądziesz za kierownicę to drzwi otwórz przyciskiem w drzwiach kierowcy jeżeli to nie działa to od środka pociągnij za klamkę powinno się udać.
Jeżeli nie otworzysz przyciskiem w drzwiach kierowcy to znaczy że coś z silniczkiem w drzwiach pasażera lub kabelkiem do nich.
Pozdro.
A odnośnie odblokowywania drzwi. Jak wsiądziesz za kierownicę to drzwi otwórz przyciskiem w drzwiach kierowcy jeżeli to nie działa to od środka pociągnij za klamkę powinno się udać.
Jeżeli nie otworzysz przyciskiem w drzwiach kierowcy to znaczy że coś z silniczkiem w drzwiach pasażera lub kabelkiem do nich.
Pozdro.
- adsense1234
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
- Imię: adsense
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Google
- Kontakt:
żeby zdjąc boczek musisz odkręcić dwie śrubki w górnej części boczka, śrubki znajdują się od strony slupkow.Poźniej ciągniesz boczek do gory i po temacie.Oczywiście musisz odpiąc kable.
i pewnie czeka cię wymiana zamka.
na allegro 100 za uzywkę.W aso 700Plnów.Wybór należy do ciebie:)
co do wymiany zamka to jeśli masz możliwośc zdjąc klamkę to zero stresu a jak nie to potrzebujesz bardzo: szczupłych paluszków" np. swojej kobiety.
ja juz wymieniałem u siebie 2 zamki
Pzdr
i pewnie czeka cię wymiana zamka.
na allegro 100 za uzywkę.W aso 700Plnów.Wybór należy do ciebie:)
co do wymiany zamka to jeśli masz możliwośc zdjąc klamkę to zero stresu a jak nie to potrzebujesz bardzo: szczupłych paluszków" np. swojej kobiety.
ja juz wymieniałem u siebie 2 zamki
Pzdr
- adsense1234
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
- Imię: adsense
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Google
- Kontakt:
Mam to samo a więc klikasz do znudzenia otwórz zamknij klucz do stacyjki zapłon klikasz z 3 min aż przestanie reagować. Odetnie centralny ze wzgledów bezpieczenstwa. Potem odpalasz auto wyłaczasz znowu odpalasz centralny się odzywa przejadżka może być po mini dziurach:-) Gdy wskaźnik ładowania się ustabilizuje wyłacz silnik i otwórz guzikiem przy klamce cyk! i już:-)
[ Dodano: 2009-09-14, 22:39 ]
Jak by co w Bydzi jestem jutro w RCO o 9.00
[ Dodano: 2009-09-14, 22:39 ]
Jak by co w Bydzi jestem jutro w RCO o 9.00
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 44
- Rejestracja: 23 sie 2009, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
- 7agan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 109
- Rejestracja: 15 lis 2008, 11:29
- Lokalizacja: Mullingar/Ireland
- Kontakt:
Jesli dobrze rozumie to w ogóle nie otwieraja sie twoje drzwi. Czy tak??
Mialem podobny problem tyle ze sam bylem winowajca.
Sa rózne metody wybrniecia z tej sytuacji. Najbardziej znana to "wyprucie" boczka poprzez przeciecie jej szlifierka od wewnatrz. Mi jednak udalo sie nie psuc boczka mimo ze bez szkifierki sie nie obejdzie.
1. odkrec wieszaczek i oba górne uchwyty (te które slóza do przytrzymania sie ).
2. Teraz górna czesc tapicerki slupka pociagnij do siebie i podnies lekko do góry (uwazaj na kabelek od czujnika ultradzwieków - odlacz go),
teraz zdejmij dolna podlozna listwe która idzie przez samochód - podciagajac ja do góry. Przy slupku trzeba ja pociagnac w bok.
3. teraz plastik od slupka odciagnij do góry. Bedzie mógl go teraz zdemontowac.
W ten sposób dostales sie do srób zatrzasku zamka. Jak zobaczysz jest on przykrecony 2 nakretkami. te nakretki trzeba obciac szlifierka.
4. Zabezpiecz mechanizm pasa bezpieczenstwa przed opilkami oraz przewody elektryczne.
5. Dobra szkifierka i nowa tarcza a najlepiej 2. Nie obedzie sie równiez bez obciecia kawalka karoserii, ale nie przejmuj sie bo boczek tapicerki-plastiku to zakryje.
Wytnij te sruby najbardziej jak sie da.
6. Sruby wyciete wiec wyjdz z auta i szarpnij energicznie za drzwi. Wyjda ci one wraz z zatrzaskiem. Sruby moga lekko porysowac lakier no ale ofiary musza byc. Tego i tak nie bedzie widac.
7. Zdejmij tapiceke z drzwi poprzez odkrecenie 2 srubek po bokach, pociagnij do góry i zabierz sie za wymiane zamka.
8. zaloz zatrzask na swoje miejsce i przykrec nowymi srubami.
a potem tylko koncowa regulacja zatrzasku i Zalóz cala tapicerke z powrotem.
Mialem podobny problem tyle ze sam bylem winowajca.
Sa rózne metody wybrniecia z tej sytuacji. Najbardziej znana to "wyprucie" boczka poprzez przeciecie jej szlifierka od wewnatrz. Mi jednak udalo sie nie psuc boczka mimo ze bez szkifierki sie nie obejdzie.
1. odkrec wieszaczek i oba górne uchwyty (te które slóza do przytrzymania sie ).
2. Teraz górna czesc tapicerki slupka pociagnij do siebie i podnies lekko do góry (uwazaj na kabelek od czujnika ultradzwieków - odlacz go),
teraz zdejmij dolna podlozna listwe która idzie przez samochód - podciagajac ja do góry. Przy slupku trzeba ja pociagnac w bok.
3. teraz plastik od slupka odciagnij do góry. Bedzie mógl go teraz zdemontowac.
W ten sposób dostales sie do srób zatrzasku zamka. Jak zobaczysz jest on przykrecony 2 nakretkami. te nakretki trzeba obciac szlifierka.
4. Zabezpiecz mechanizm pasa bezpieczenstwa przed opilkami oraz przewody elektryczne.
5. Dobra szkifierka i nowa tarcza a najlepiej 2. Nie obedzie sie równiez bez obciecia kawalka karoserii, ale nie przejmuj sie bo boczek tapicerki-plastiku to zakryje.
Wytnij te sruby najbardziej jak sie da.
6. Sruby wyciete wiec wyjdz z auta i szarpnij energicznie za drzwi. Wyjda ci one wraz z zatrzaskiem. Sruby moga lekko porysowac lakier no ale ofiary musza byc. Tego i tak nie bedzie widac.
7. Zdejmij tapiceke z drzwi poprzez odkrecenie 2 srubek po bokach, pociagnij do góry i zabierz sie za wymiane zamka.
8. zaloz zatrzask na swoje miejsce i przykrec nowymi srubami.
a potem tylko koncowa regulacja zatrzasku i Zalóz cala tapicerke z powrotem.
- adsense1234
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
- Imię: adsense
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Google
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga