witam
moglby mi ktos polecic warsztat z okolic Debicy Rzeszowa lub Tarnowa gdzie profesjonalnie dobiora i wymienia lacznik elastyczny katalizatora?
p.s. mam do sprzedania nowiutkiego kata ten na gorze info na priv(tanio)
dzieki
[a6 c5] 1.9 tdi]naprawa lacznika elastycznego
[a6 c5] 1.9 tdi]naprawa lacznika elastycznego
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
wiec tak:
jak jeszcze trzymie ci sie to wmiare "kupy"
robisz stelaz zeby pozniej wszystko pasowalo jak malina
nic nie naciagac denerwowac sie znow przycinac i tak w kolo :evil:
(u mnie wymienialem lacznik miedzy turbo a katem i stelaz wygladal tak
)
![Obrazek]()
po zrobieniu stelazu i ulozeniu wszystkiego na cacy
obcinasz w tym miejscu zaraz gdzie zaczyna sie siatka (do tad jest wsadzona rura)
wyglada to tak:
![Obrazek]()
pozniej sciagasz to szlifierka tak z grobsza
![Obrazek]()
nastepnie piescisz az osiagniesz takie cos :mrgreen:
![Obrazek]()
jak zrobisz to z dwoch stron
pakujesz spowrotem do stelazu pasujesz i spawasz
![Obrazek]()
co do lacznika
kup z nierdzewki srednica montazowa to fi 55mm dlugosc musisz sobie zmierzyc bo u ciebie jest to inaczej rozwiazane (u mnie przy silniku AFN prawidlowe wymiary lacznika to fi 55mm na 105mm )
fotek z demontazu nie mam bo chyba wiadomo ile milych slow sie przy tym posypalo i nie myslalem akurat wtedy zeby robic foty
:mrgreen: :mrgreen:

jak jeszcze trzymie ci sie to wmiare "kupy"
robisz stelaz zeby pozniej wszystko pasowalo jak malina

nic nie naciagac denerwowac sie znow przycinac i tak w kolo :evil:
(u mnie wymienialem lacznik miedzy turbo a katem i stelaz wygladal tak

po zrobieniu stelazu i ulozeniu wszystkiego na cacy
obcinasz w tym miejscu zaraz gdzie zaczyna sie siatka (do tad jest wsadzona rura)
wyglada to tak:
pozniej sciagasz to szlifierka tak z grobsza
nastepnie piescisz az osiagniesz takie cos :mrgreen:
jak zrobisz to z dwoch stron
pakujesz spowrotem do stelazu pasujesz i spawasz

co do lacznika
kup z nierdzewki srednica montazowa to fi 55mm dlugosc musisz sobie zmierzyc bo u ciebie jest to inaczej rozwiazane (u mnie przy silniku AFN prawidlowe wymiary lacznika to fi 55mm na 105mm )
fotek z demontazu nie mam bo chyba wiadomo ile milych slow sie przy tym posypalo i nie myslalem akurat wtedy zeby robic foty



