[Audi A6 C4 Avant] problem z zamkiem
[Audi A6 C4 Avant] problem z zamkiem
jakiś czas temu coś się zrobiło z zamkiem w drzwiach kierowcy tzn. po zamknięciu drzwi bolec nie chowa się do końca, chociaż drzwi są zamknięte/zablokowane a dodatkowo klamka wewnętrzne ciaśniej chodzi. Rozebrałem drzwi ale nie widać gdzie może być problem
wie ktoś jak można to naprawić, gdzie leży problem?
wie ktoś jak można to naprawić, gdzie leży problem?
tak chodzi o ten bolec przy szybie do zamykania od środka.
rozbierałem tapicerkę i wszystko wydaje się wyglądać prawidłowo, wszystko jest na swoim miejscu. Nie domyka również jak zamykam z pilota, bywa, ze z pilota nie domknie i muszę go "dociągnąć" kluczykiem a mimo to nie chowa się tak jak powinien
rozbierałem tapicerkę i wszystko wydaje się wyglądać prawidłowo, wszystko jest na swoim miejscu. Nie domyka również jak zamykam z pilota, bywa, ze z pilota nie domknie i muszę go "dociągnąć" kluczykiem a mimo to nie chowa się tak jak powinien
wkrecenie odpada bo to nie spelni swojego zadania
przy zamykaniu mozna odniesc wrazenie, ze ten bolec sprezynuje - cos go jakby wypycha
w sumie bym to olal, ale czasem bywa tak, ze nie domyka drzwi i trzeba kluczykiem pomoc mu, jakis czas zostawialem nieswiadomie w ten sposob otwarty samochod.
nie wiem czy to istotne ale to sie zrobilo juz w zime, moglo cos przymarznac i peknac?
przy zamykaniu mozna odniesc wrazenie, ze ten bolec sprezynuje - cos go jakby wypycha
w sumie bym to olal, ale czasem bywa tak, ze nie domyka drzwi i trzeba kluczykiem pomoc mu, jakis czas zostawialem nieswiadomie w ten sposob otwarty samochod.
nie wiem czy to istotne ale to sie zrobilo juz w zime, moglo cos przymarznac i peknac?
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Witam.
Ostatnio walczyłem z podobnym problemem.
A nie zdejmowałeś wcześniej boczek i dopiero potem to się stało?
Ja szukałbym przyczyny w lince od klamki wew.
ÂŹle jest zakotwiczony pancerz linki przy klamce, przez co linka zrobiła się za krótka.
Ja sam popełniłem ten błąd.
ÂŻeby to sprawdzić odkręć tylko klamkę.
Pozdrawiam. :roll:
Ostatnio walczyłem z podobnym problemem.
A nie zdejmowałeś wcześniej boczek i dopiero potem to się stało?
Ja szukałbym przyczyny w lince od klamki wew.
ÂŹle jest zakotwiczony pancerz linki przy klamce, przez co linka zrobiła się za krótka.
Ja sam popełniłem ten błąd.
ÂŻeby to sprawdzić odkręć tylko klamkę.
Pozdrawiam. :roll:
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Sprawdź to co napisałem.
Nie trzeba rozbierać całych drzwi.
Wyciągnij tylko klamkę i odwróć ją.
Zdejmij ten metalowy zatrzask i zobacz czy koniec pancerza(taki metalowy "kapelusz") jest na swoim miejscu.
Może przeskoczył jak w zimę coś przymarzło.
A może wyłamał się ten plastikowy ogranicznik o który zapiera się "kapelusz".
Pozdro.
Nie trzeba rozbierać całych drzwi.
Wyciągnij tylko klamkę i odwróć ją.
Zdejmij ten metalowy zatrzask i zobacz czy koniec pancerza(taki metalowy "kapelusz") jest na swoim miejscu.
Może przeskoczył jak w zimę coś przymarzło.
A może wyłamał się ten plastikowy ogranicznik o który zapiera się "kapelusz".
Pozdro.
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Witam ponownie.
Do tylnej klapy idzie wiązka przewodów.
Dwa przewody idą do otwórz/zamknij w tylnym zamku.
Po zetknięciu z masą ,któregoś z tych przewodów następuje zamknięcie lub otwarcie wszystkich zamków.
Nie pamiętam kolorów. Musisz je wyśledzić(brąz/żółty-brąz/ziel.).
Podejrzewam zwarcie z masą przewodu odpowiedzialnego za otwieranie.
Często przewody się łamią na mrozie, a stało Ci się to w zimę.
Jeśli nie to, to pozostaje elektronika w pompce.
Otwórz ją.
Mi się dostała woda do pompki i zrobiło się zwarcie.
Dwie ścieżki były przepalone.
Polutowałem i chodzi do dziś.
Dobrze by było jak byś podmienił na chwilę pompkę.
Nie ma z tym nie ma dużo roboty.
Jak sprawdzisz to napisz co z tego wyszło.
Może komuś się przyda.
Do tylnej klapy idzie wiązka przewodów.
Dwa przewody idą do otwórz/zamknij w tylnym zamku.
Po zetknięciu z masą ,któregoś z tych przewodów następuje zamknięcie lub otwarcie wszystkich zamków.
Nie pamiętam kolorów. Musisz je wyśledzić(brąz/żółty-brąz/ziel.).
Podejrzewam zwarcie z masą przewodu odpowiedzialnego za otwieranie.
Często przewody się łamią na mrozie, a stało Ci się to w zimę.
Jeśli nie to, to pozostaje elektronika w pompce.
Otwórz ją.
Mi się dostała woda do pompki i zrobiło się zwarcie.
Dwie ścieżki były przepalone.
Polutowałem i chodzi do dziś.
Dobrze by było jak byś podmienił na chwilę pompkę.
Nie ma z tym nie ma dużo roboty.
Jak sprawdzisz to napisz co z tego wyszło.
Może komuś się przyda.
efekt, ktory widac na zdjeciu to po zamknieciu/otwarciu pilotem, gdyby swirowal sterownik to dzialo by sie tak rowniez na pozostalych drzwiach a tak jest tylko na tych, pozatym kluczykiem tez nie moge "opuscic" tego bolca zeby sie schowal jak pozostale. na filmiku nie ma takiej perespektywy, ale po zamknieciu ten bolec nadal wystaje na polowe jego wysokosci.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga