[A6,C5]niesprawne wycieraczki
[A6,C5]niesprawne wycieraczki
Witam.
Problem niby dobrze znany, ale nie potrafię go rozwiązać.
Wycieraczki bardzo wolno działały niezależnie od trybu więc mechanik nasmarował zapieczony mechanizm i ........... teraz przy każdym uruchomieniu silnika (stacyjki) wycieraczki włączają się na dziesięć "przesunięć" !? :shock:
Silnik sprawdzony , przekaźnik też. Czy problem może być związany z przełącznikiem ?
Narazie jeżdżę z wpiętym w miejsce bezpiecznika przełącznikiem z malucha. :oops:
Sytuacja jest nie do zniesienia.
Problem niby dobrze znany, ale nie potrafię go rozwiązać.
Wycieraczki bardzo wolno działały niezależnie od trybu więc mechanik nasmarował zapieczony mechanizm i ........... teraz przy każdym uruchomieniu silnika (stacyjki) wycieraczki włączają się na dziesięć "przesunięć" !? :shock:
Silnik sprawdzony , przekaźnik też. Czy problem może być związany z przełącznikiem ?
Narazie jeżdżę z wpiętym w miejsce bezpiecznika przełącznikiem z malucha. :oops:
Sytuacja jest nie do zniesienia.
Ostatnio zmieniony 05 gru 2008, 21:27 przez jerryko77, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jaszczur-gl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 21 paź 2008, 23:52
- Lokalizacja: G-ce /Śląskie
Witam
Miałem podobny problem w transporterze T4 1999 rok. zabrudzone były styki w przełącznikach.
Musiałem wykręcić kierownicę wyjąć przełączniki wycieraczek i kierunkowskaców
i wyczyścić te blaszki.
Ewentualnie może być przekaźnik do wycieraczek walnięty. Kolega w Passacie b5 wymieniał i po problemie.
Miałem podobny problem w transporterze T4 1999 rok. zabrudzone były styki w przełącznikach.
Musiałem wykręcić kierownicę wyjąć przełączniki wycieraczek i kierunkowskaców
i wyczyścić te blaszki.
Ewentualnie może być przekaźnik do wycieraczek walnięty. Kolega w Passacie b5 wymieniał i po problemie.
Moja Srebrna Ślicznotka. Chip V-tech
Moja Była
Usunieto pkt 29 regulaminu
Moja Była
Usunieto pkt 29 regulaminu
Witam,
Sorry że odgrzewam kotleta, ale mam bardzo podobny problem. Mianowicie w weekend przeprowadziłem renowację mechanizmu wycieraczek, gdyż już ledwo zipał. NIestey przykręcając ramię pasazera niechcący rączką klucza na której miałem zerwaną izolację dotknąłem + aku i zrobiło się zwarcie.
Od tej chwili wycieraczki działają w sposób następujacy:
- przy przekręceniu zapłonu robią 2,5 machnieć i zatrzymują się gdzie chcą - tak się dzieje przy każdym przekręceniu zapłonu.
- na biegu przerywanym, ciagłym i ciągłym szybkim działają z opowiednią dla nich prędkością, ale co mniej więcej minutę, robiąc 2,5 cyklu.
Np. gdy nacisnę manetkę do dołu ruszą robią 2,5 cyklu i się zatrzymają. Moge ustawiać manetkę w jakim kolwiek położeniu i nic się nie dzieje. Dopiero jak minie jakieś 45 sekund ruszą się na 2,5 cyklu i znowu stoją. za każdym razem zatrzymują się w innym położeniu.
Narazie nie pada, więc jeżdżę z wyjętym przekaźnikiem, ale sprawdziłem go wkładając nowy z salonu i na nowym sytuacja wygląda tak samo. Miał ktoś coś podobnego
Pozdr.
Sorry że odgrzewam kotleta, ale mam bardzo podobny problem. Mianowicie w weekend przeprowadziłem renowację mechanizmu wycieraczek, gdyż już ledwo zipał. NIestey przykręcając ramię pasazera niechcący rączką klucza na której miałem zerwaną izolację dotknąłem + aku i zrobiło się zwarcie.
Od tej chwili wycieraczki działają w sposób następujacy:
- przy przekręceniu zapłonu robią 2,5 machnieć i zatrzymują się gdzie chcą - tak się dzieje przy każdym przekręceniu zapłonu.
- na biegu przerywanym, ciagłym i ciągłym szybkim działają z opowiednią dla nich prędkością, ale co mniej więcej minutę, robiąc 2,5 cyklu.
Np. gdy nacisnę manetkę do dołu ruszą robią 2,5 cyklu i się zatrzymają. Moge ustawiać manetkę w jakim kolwiek położeniu i nic się nie dzieje. Dopiero jak minie jakieś 45 sekund ruszą się na 2,5 cyklu i znowu stoją. za każdym razem zatrzymują się w innym położeniu.
Narazie nie pada, więc jeżdżę z wyjętym przekaźnikiem, ale sprawdziłem go wkładając nowy z salonu i na nowym sytuacja wygląda tak samo. Miał ktoś coś podobnego
Pozdr.
Kolego nr 2 znajdź anglika w okolicy albo szrot jedź tam i przekładaj po kolei co się da. na koniec podepnij do swojego auta sam mechanizm bo chyba tam jest jakiś czujnik położenia wycieraczek. Nie mówmy że czegoś takiego nie ma po po wyj klucza ze stacyjki gdy działają zatrzymają sie np po środku odłącz akumulator i podłacz na nowo włóz klucz do stacyjki i zobaczysz że wycieraczki wrócą na swoje miejsce. Ja osobiście obstawiam własnie ten czujnik przy silniku. Sprawdź przewody tę kostkę czy w wyniku zwarcia coś się nie podjarało...
I teraz prośba jak już zliwidujesz usterkę wróć tu i napisz co było przyczyną.
I teraz prośba jak już zliwidujesz usterkę wróć tu i napisz co było przyczyną.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga