[A6 C5] Litr oleju na 250-300km co może być przyczyną?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Pierścienie uszczelniające na tłokach mogą już nieźle przepuszczać. To jest podstawowa rzecz do sprawdzenia przy niskim ciśnieniu sprężania. Z tego co kojarzę to w naszych autach jest po 3 pierścienie na tłok. Dwa górne to są uszczelniające, a ten dolny to zbierający. Moim zdaniem równy rozkład ciśnienia na wszystkich tłokach świadczy o ich równomiernym zużyciu, czyli zużyciu typowo eksploatacyjnym. A wiec to 141 tys. w ogłoszeniu ...... Nie chcę być złym prorokiem.jptomczyk pisze:Co moze byc powodem tak niskiego cisnienia?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 11 gru 2007, 23:45
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Najlepiej jakby ktoś rozebrał silnik i zajrzał do środka. Obstawiam zużyte pierścienie i uszczelniacze na zaworach. Przy silniku R4 uważam, że nie będziesz miał dużych kosztów. Przydałoby się ocenić stan tulei i głowicy (zawory, gniazda, prowadnice), wtedy będzie wiadomo czy silnik na złom i masz szukać drugiego czy reanimować ten co jest. Ciśnienie jest do d... A co do odsprzedaży... rób jak chcesz, ale ładnie by było z Twojej strony jakbyś wspomniał o tym potencjalnemu nabywcy, a nie wciskasz szrota jako sprawne auto :evil:
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga