Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Litr oleju na 250-300km co może być przyczyną?

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 23 sie 2009, 23:09

To ciśnienie to żadna rewelka żeby nie mówić że kicha o ile jest prawdziwe i dobrze sprawdzone, mój ojciec ma starą vectrę A 2.0 1989r którą wcześniej posiadałem i 2 tyg temu sprawdzałem ciśnienie i miała średnio 12.

jptomczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 17 maja 2009, 15:41
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: jptomczyk » 23 sie 2009, 23:12

no cisnienie bylo sprawdzane u 2 roznych mechanikow i u obydwoch bylo identiko. Co moze byc powodem tak niskiego cisnienia?

mart73301

Post autor: mart73301 » 24 sie 2009, 14:20

jptomczyk pisze:Co moze byc powodem tak niskiego cisnienia?
Pierścienie uszczelniające na tłokach mogą już nieźle przepuszczać. To jest podstawowa rzecz do sprawdzenia przy niskim ciśnieniu sprężania. Z tego co kojarzę to w naszych autach jest po 3 pierścienie na tłok. Dwa górne to są uszczelniające, a ten dolny to zbierający. Moim zdaniem równy rozkład ciśnienia na wszystkich tłokach świadczy o ich równomiernym zużyciu, czyli zużyciu typowo eksploatacyjnym. A wiec to 141 tys. w ogłoszeniu ...... Nie chcę być złym prorokiem.

gitmar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 11 gru 2007, 23:45
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: gitmar » 24 sie 2009, 15:01

Najlepiej jakby ktoś rozebrał silnik i zajrzał do środka. Obstawiam zużyte pierścienie i uszczelniacze na zaworach. Przy silniku R4 uważam, że nie będziesz miał dużych kosztów. Przydałoby się ocenić stan tulei i głowicy (zawory, gniazda, prowadnice), wtedy będzie wiadomo czy silnik na złom i masz szukać drugiego czy reanimować ten co jest. Ciśnienie jest do d... A co do odsprzedaży... rób jak chcesz, ale ładnie by było z Twojej strony jakbyś wspomniał o tym potencjalnemu nabywcy, a nie wciskasz szrota jako sprawne auto :evil:
S6 C4 4.2 V8 AEC sedan automat - jest
S6 Plus C4 4.2 V8 AHK Avant quattro manual - jest

jptomczyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 17 maja 2009, 15:41
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: jptomczyk » 24 sie 2009, 16:36

jak bym wciskał szrota jako sprawne auto to pewnie już bym go dawno sprzedał :) a że staram się być w miare uczciwy dlatego go ciągle mam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga