Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Usterki Audi C6

Silniki wysokoprężne
DamR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2009, 10:33
Lokalizacja: Gliwice

Usterki Audi C6

Post autor: DamR » 22 sie 2009, 10:43

Witam
Wg Kolegów którzy posiadaja (lub nie:) ) Audi A6 C6 2.0 TDi 140KM lub 170KM, jakie usterki są najczęstsze i czego powinienem się spodziewać po zakupie tego auta.

Dzięki za odp
Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 10:58 przez DamR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Re: najczęstsze usterki A6 C6 2.0 TDi 140KM lub 170KM

Post autor: alukard » 22 sie 2009, 10:58

DamR pisze:witam
Wg Kolegów którzy posiadaja (lub nie:) )audi c6, jakie usterki są najczęstsze i czego powinienem sie spodziewać po zakupie tego auta

Dzięki za odp
powienienes spodziewac sie zrobienia dobrego chipa <ok>
jedynym minusem tych silnikow to chyba DPF <piwo>

DamR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2009, 10:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: DamR » 22 sie 2009, 11:05

no to napewno ;-) A dokładniej o DPF kolega opowie? Jak silnik 2.0 TDi się sprawuje w tym aucie?
pozdr ;-)

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 22 sie 2009, 11:07

DPF jest to filtr czastek stalych
montowanych w nowych silnikach diesla z norma EURO4

zmora dla tunerow ale radza sobie <ok>

Marwoj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 27 cze 2008, 10:54
Lokalizacja: Legionowo

[Audi A6 140 170]

Post autor: Marwoj » 23 sie 2009, 08:48

Witaj,
sugeruję unikać:

1) 2,0 / 136 : 8 zaworową z głowica zbliżoną do 1,9,
i
2,0 / 140 na pompo wtryskach ze względu na powyżej opisane wady, jeżeli już musisz
taki to tylko z wałkami wyrównoważającymi (jest ich mało), 16 zaworowe
i to po 2006 roku.

Zastąpiono go w VIII 2007 na podstawową 2,0/140 CR z poprawą kultury pracy (wersje też z wałkami wyrów..).

2) 2,0 / 170KM PD - pompowtryski Siemensa, wałki wyrównoważające jest jeszcze w miarę - ale może mieć filtr cząstek stały - to wydatek kilku tysięcy (ok 5000PLN w Serwisie) i wystarcza na 120-140 kkm. Podobie jest dla 2,7D.

Więc dlatego stosunkowo dużo jest ofert aut o takim przebiegu.

Nie jestem ekspertem od TDI ... więc coś mogłem pominąć.

Pozdro

DamR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 sie 2009, 10:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: DamR » 23 sie 2009, 12:08

czyli kupno należy zacząć najlepiej od 2006 roku :-> Co głównie siada w tych autach?

Zablokowany

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga