Witam
Wg Kolegów którzy posiadaja (lub nie:) ) Audi A6 C6 2.0 TDi 140KM lub 170KM, jakie usterki są najczęstsze i czego powinienem się spodziewać po zakupie tego auta.
Dzięki za odp
Usterki Audi C6
Usterki Audi C6
Ostatnio zmieniony 22 sie 2009, 10:58 przez DamR, łącznie zmieniany 1 raz.
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
Re: najczęstsze usterki A6 C6 2.0 TDi 140KM lub 170KM
powienienes spodziewac sie zrobienia dobrego chipaDamR pisze:witam
Wg Kolegów którzy posiadaja (lub nie:) )audi c6, jakie usterki są najczęstsze i czego powinienem sie spodziewać po zakupie tego auta
Dzięki za odp
jedynym minusem tych silnikow to chyba DPF
[Audi A6 140 170]
Witaj,
sugeruję unikać:
1) 2,0 / 136 : 8 zaworową z głowica zbliżoną do 1,9,
i
2,0 / 140 na pompo wtryskach ze względu na powyżej opisane wady, jeżeli już musisz
taki to tylko z wałkami wyrównoważającymi (jest ich mało), 16 zaworowe
i to po 2006 roku.
Zastąpiono go w VIII 2007 na podstawową 2,0/140 CR z poprawą kultury pracy (wersje też z wałkami wyrów..).
2) 2,0 / 170KM PD - pompowtryski Siemensa, wałki wyrównoważające jest jeszcze w miarę - ale może mieć filtr cząstek stały - to wydatek kilku tysięcy (ok 5000PLN w Serwisie) i wystarcza na 120-140 kkm. Podobie jest dla 2,7D.
Więc dlatego stosunkowo dużo jest ofert aut o takim przebiegu.
Nie jestem ekspertem od TDI ... więc coś mogłem pominąć.
Pozdro
sugeruję unikać:
1) 2,0 / 136 : 8 zaworową z głowica zbliżoną do 1,9,
i
2,0 / 140 na pompo wtryskach ze względu na powyżej opisane wady, jeżeli już musisz
taki to tylko z wałkami wyrównoważającymi (jest ich mało), 16 zaworowe
i to po 2006 roku.
Zastąpiono go w VIII 2007 na podstawową 2,0/140 CR z poprawą kultury pracy (wersje też z wałkami wyrów..).
2) 2,0 / 170KM PD - pompowtryski Siemensa, wałki wyrównoważające jest jeszcze w miarę - ale może mieć filtr cząstek stały - to wydatek kilku tysięcy (ok 5000PLN w Serwisie) i wystarcza na 120-140 kkm. Podobie jest dla 2,7D.
Więc dlatego stosunkowo dużo jest ofert aut o takim przebiegu.
Nie jestem ekspertem od TDI ... więc coś mogłem pominąć.
Pozdro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga