Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ a6 c5 2,4 lpg ] Wiele problemów - jestem zly

Silniki benzynowe
edgar.d
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 17 gru 2008, 10:48
Lokalizacja: słubice

Post autor: edgar.d » 19 sie 2009, 20:37

Więc co do spalania to normalne spalenie na to autko przy gazie. Zależy jak jeździsz. Może spalić 11l/100km a może spalić 18l/100km. jak jedziesz 100 po autostradzie to bedzie minimum :). Specjalnie spadku mocy podczas jazdy w trasie to nie zauważyłem, w mieście mały spadek jest odczuwalny - ale naprawdę niewielki.
Co do wahań obrotów to miałem to samo. Na benzynie jeździł dobrze, a na gazie lekko wahał się a nawet czasem szarpał przy przyspieszaniu. ÂŚwiece to jedno ale NAJWAÂŻNIEJSZE to przewody wysokiego napięcia. Zapal auto w ciemnym garażu, a może uda ci się zobaczyć jak iskra przeskakuje. Na gazie jest wyższe napięcie na przewodach i dlatego przy benzynie problem znika. Wymiana przewodów wysokiego napięcia powinna problem rozwiązać. Jak nie jestes pewien to przełóż od jakiegoś znajomego przewody i będziesz wiedział.

_profil
Ostatnio zmieniony 20 sie 2009, 19:23 przez edgar.d, łącznie zmieniany 1 raz.

Swedish Audi

Post autor: Swedish Audi » 19 sie 2009, 21:12

Wracajac do problemu z olejem to chocbys nawet stawal codziennie pod firma na bialym przescieradle to nic nie zobaczysz bo masz pod motorem plyte ktora dodatkowo jest wylozona gabka.Proponuje demontaz plyty i ogledziny silnika od spodu.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 20 sie 2009, 07:49

edgar.d pisze:Więc co do spalania to normalne spalenie na to autko przy gazie. Zależy jak jeździsz. Może spalić 11l/100km a może spalić 18l/100km. jak jedziesz 100 po autostradzie to bedzie minimum :). Specjalnie spadku mocy podczas jazdy w trasie to nie zauważyłem, w mieście mały spadek jest odczuwalny - ale naprawdę niewielki.
Co do wahań obrotów to miałem to samo. Na benzynie jeździł dobrze, a na gazie lekko wahał się a nawet czasem szarpał przy przyspieszaniu. ÂŚwiece to jedno ale NAJWAÂŻNIEJSZE to przewody wysokiego napięcia. Zapal auto w ciemnym garażu, a może uda ci się zobaczyć jak iskra przeskakuje. Na gazie jest wyższe napięcie na przewodach i dlatego przy benzynie problem znika. Wymiana przewodów wysokiego napięcia powinna problem rozwiązać. Jak nie jestes pewien to przełóż od jakiegoś znajomego przewody i będziesz wiedział.
Jak gazownik jest druciaż to zwali na wszystko: świece, przewody, cewka itd.
Już to przechodziłem, wszystko to wymieniłem i niepotrzebnie. Gówniane wtryski i reduktor i gówniane pojęcie o LPG.

Awatar użytkownika
chuckyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 maja 2009, 14:11
Lokalizacja: Września

Post autor: chuckyy » 22 sie 2009, 11:46

Witam
opowiem dalej co z moim autem. Wymieniłem świece - niczego to w pracy silnika nie zmieniło. mechanik zwala wszystko na gazowników, że zrobili wszystko źle, ale nie wie co dokładnie, bo on się na gazie nie zna. Jade do gazowników - oni twierdza, że wszystko jest w porządku... Okazało się, że złamane są nóżki od jednego z czujników EGR. Pojawił się pomysł, że może stamtąd zasysa jakieś lewe powietrze. Wymieniłem czujnik (260 zł) - niczego to nie zmieniło... Co więcej - pojawił mi się kolejny problem. Odpalam samochód i samochód gaśnie. Daje radę tylko wtedy jak po odpaleniu od razu go przegazuje... Pojechałem do mechanika, a ten z uśmeichem na twarzy powiedział mi, że na pewno poszła mi przepustnica i że to dopiero pocżatek moich problemów z gazem i tym samochodem i na zimę mam sobie najlepiej linkę kupić, bo będę mial ciągle coś... :/
Poza tym wymieniłem czujnik temperatury - wskazania wyglądają teraz dużo lepiej, ale jednak też nie ma ideału :/
Olej wymieniłem na Valvoline max life 10W40. Na razie jednak nie moge powiedzieć, czy cokolwiek łyka, bo przejechałem na nim dopiero ok 500 km.

Czy ktoś zna dobrych, albo naprawdę dobych gazowników w okolicach Września, Poznania? Mogę nawet zapłacić za przegląd, ale może po prostu znajdzie się ktoś, kto się na tym zna, bo widze, żę moi gazownicy byli nieźli na starą astrę i vectrę B, ale audi ich przerosło...

Mówiąc szczerze to mam już dość audi :(
Wpakowałem już sporo pieniędzy w ten samochód, a chodzi nadal kiepsko i wygląda na to, że jest coraz gorzej, zamiast coraz lepiej :(
Zakaz reklamy w podpisie

Patryś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 294
Rejestracja: 11 cze 2009, 18:39
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Patryś » 22 sie 2009, 12:11

Kolego nie martw sie .Ja tez ostatnim autem jakie bylo to był opel vectra b 97 rok 3 lata bez awaryjnej jazdy miodzio kupiłem juz 2 audi pierwsza c4 2.8 spaliła mi sie porazka teraz mam a6 2.8 quattro po kupnie rozleciala mi sie skrzynia manualna pierwszy bieg terkotał naprawili wzieli 1000zł i po 100km rozpadło sie .kupilem kolejna skrzynie kolejne 1200 plus robocizna plus oleje szkoda gadac masakra .ale nie martw sie z czasem dojdziemy ładu z tymi autami:)

Awatar użytkownika
chuckyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 maja 2009, 14:11
Lokalizacja: Września

Post autor: chuckyy » 22 sie 2009, 12:46

Patryś pisze:Kolego nie martw sie .Ja tez ostatnim autem jakie bylo to był opel vectra b 97 rok 3 lata bez awaryjnej jazdy miodzio kupiłem juz 2 audi pierwsza c4 2.8 spaliła mi sie porazka teraz mam a6 2.8 quattro po kupnie rozleciala mi sie skrzynia manualna pierwszy bieg terkotał naprawili wzieli 1000zł i po 100km rozpadło sie .kupilem kolejna skrzynie kolejne 1200 plus robocizna plus oleje szkoda gadac masakra .ale nie martw sie z czasem dojdziemy ładu z tymi autami:)
Mi naprawdę nie poprawia nastroju to, że ktoś też ma problemy z tym autem. Wręcz przeciwnie. To oznacza, że to jest po prostu drogi szrot :(

Zapomniałem jeszcze dodać, że gazownicy twierdzą, że najlepiej byloby gdybym wymienił cewkę... Bo niby wypada zapłon. Koszt oczywiście powyżej 1000 zł. Jak to w audi :]

[ Dodano: 2009-08-24, 17:56 ]
Dzisiaj kolejna wizyta u mechanika. Potwierdził, że mam zbyt bogatą mieszankę na gazie i przez to komputer szaleje i jak odpalam samochód to po prostu go zalewa i dupa - samochód gaśnie :] Poza tym stwierdził, że na 99% mam walniętą sondę lambda, bo po skasowaniu komputera błąd pojawia się ponownie (na benzynie). Poza tym być może także katalizator... rewelacja...

Umówilem się na jutro z innymi gazownikami, bo widzę, że Ci, którzy zakładali mi instalację to kompletne partacze...

Będę informował co dalej.

[ Dodano: 2009-08-25, 18:11 ]
Dzisiaj kolejny dzień walki z moim samochodem. Zmienilem gazowników. Zostawiłem im samochód rano z opisem tego co nie chodzi tak jak powinno. Po 8 godzinach odebrałem auto, zapłaciłem 150 zł i... wszystko działa jak w zegarku. ÂŻadnego falowania na wolnych obrotach itd. Zostaly założone opaski metalowe na wężykach podciśnienia - poprzednio fachowcy upierali się, że wcale ich tam nie musi być, zostala ponownie wgrana mapa gazu i... problem zniknął. Mialem wpisać na czarną listę moja pierwszą gazownię, ale wlaściciel powiedzial, że poprosi tylko FV za wykonaną usługę w poprzednim warsztacie i bez problemu zwróci mi pieniądze.
Zakaz reklamy w podpisie

sadziu91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 lut 2011, 18:04
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: sadziu91 » 04 lut 2011, 19:11

Witam ! Moim zdaniem jezeli nie chcesz pchac sie w koszty to powinienes kupic sobie drugi silnik ( na czesci). mialem u siebie automata ktory sie ciagle psul. kupilem silnik ze skrzynia manualna . Zmienilem skrzynie i silnik zostal. Teraz jak cos sie zepsuje to nie ma tragedii bo czesci mam na miejscu. Koszt silnika to niecale 1000zl takze warto ! Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Darek_v6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 327
Rejestracja: 26 lis 2008, 19:32
Imię: Darek
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Darek_v6 » 04 lut 2011, 20:18

sadziu91 pisze:Witam ! Moim zdaniem jezeli nie chcesz pchac sie w koszty to powinienes kupic sobie drugi silnik ( na czesci). mialem u siebie automata ktory sie ciagle psul. kupilem silnik ze skrzynia manualna . Zmienilem skrzynie i silnik zostal. Teraz jak cos sie zepsuje to nie ma tragedii bo czesci mam na miejscu. Koszt silnika to niecale 1000zl takze warto ! Pozdrawiam
Czyli zmieniłes u siebie skrzynie tiptronic na manualną?
Jak ci poszło, miałeś jakies problemy? Dużo z tym roboty?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja