[A6 C5 2,8 Quattro] problem z mocą
[A6 C5 2,8 Quattro] problem z mocą
No jeszcze nigdzie nie byłem, a wczoraj zauważyłem w tychach A6 C5 z banerem na cała tylną szybę A6klub.pl 
Mam jeszcze kolejny problem, gdy jest bardzo ciepło i silnik się rozgrzeje to słychać dziwne zgrzyty przy nawet minimalnych nierównościach lub krótkich ruchach kierownicą , tak jakby coś z układem kierowniczym, bo wydaje mi się że zawieszenie to nie jest bo by stukało,a gdy jest mokro lub chłodno albo silnik nie rozgrzany mocno to nic kompletnie nie słychać, a jak jest upał jak wczoraj 31stopni to po przejechaniu 50 km h*** mnie strzela, nie lubie jak mi coś tak zgrzyta w aucie, wie ktoś co to może być?
[ Dodano: 2009-08-22, 11:49 ]
Aha i jeszcze jedno, wymieniałem uszczelki pod pokrywą zaworów, potem wymieniłem olej na mobil 10w40 , odkręciłem z dołu osłonę silnika bo były zaczepy urwane i będe to naprawiał i jak auto gdzieś stoi to ewidentnie kapie coś w okolicach gdzie jest filtr oleju ( ale nie kapie z filtra) z tymże jak się patrzy to nie widać nic ani z góry ani z dołu skąd kapie, dopiero jak auto postoi to jest plamka zawsze w tym samym miejscu, patrzyłem na bagnet po przejechaniu 1000km no i troche oleju z silnika ubyło
:(:(:(:( słyszałem że tym silnikom smakuje olej no ale jednak chyba skądś cieknie.

Mam jeszcze kolejny problem, gdy jest bardzo ciepło i silnik się rozgrzeje to słychać dziwne zgrzyty przy nawet minimalnych nierównościach lub krótkich ruchach kierownicą , tak jakby coś z układem kierowniczym, bo wydaje mi się że zawieszenie to nie jest bo by stukało,a gdy jest mokro lub chłodno albo silnik nie rozgrzany mocno to nic kompletnie nie słychać, a jak jest upał jak wczoraj 31stopni to po przejechaniu 50 km h*** mnie strzela, nie lubie jak mi coś tak zgrzyta w aucie, wie ktoś co to może być?
[ Dodano: 2009-08-22, 11:49 ]
Aha i jeszcze jedno, wymieniałem uszczelki pod pokrywą zaworów, potem wymieniłem olej na mobil 10w40 , odkręciłem z dołu osłonę silnika bo były zaczepy urwane i będe to naprawiał i jak auto gdzieś stoi to ewidentnie kapie coś w okolicach gdzie jest filtr oleju ( ale nie kapie z filtra) z tymże jak się patrzy to nie widać nic ani z góry ani z dołu skąd kapie, dopiero jak auto postoi to jest plamka zawsze w tym samym miejscu, patrzyłem na bagnet po przejechaniu 1000km no i troche oleju z silnika ubyło
