[A6 C5 1.9] Ustawieie zbieżności po obniżeniu.
Ja jestem po wymianie sprężyn i amorów na sportowe i geometria była konieczna. Wszystkie kąty były rozjechane. Nie ma możliwości, że mechanik mnie naciągnął bo pokazywał mi jak powinno być a jak pokazywało, poza tym to bardzo dobry mechanik.
Problemem jest to, że niestety mało warsztatów potrafi to ustawić.
Problemem jest to, że niestety mało warsztatów potrafi to ustawić.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
Dla A4 znalazłem takie coś:
http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_nastaw ... 330.0.html
Dla A6 nie mogę coś znaleźć.
http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_nastaw ... 330.0.html
Dla A6 nie mogę coś znaleźć.
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2003
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
Zbieżność zrobiona, tyl mialem idealnie, przód- zbieznosc byla zle i kat pochylenia kół przekracza minimalnie dopuszczalna granice, ale mechanik mowil zebym sobie tym glowy nie zawracal bo nic sie nie bedzie dzialo, mozna to ustawic w serwisie popuszczajac jakies 2 sruby na strone pod spodem na ramie, cos takiego mu na kompie wyskoczylo, ale tego nie robil, takze kosztowalo mnie to 65zl. 

Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL