Witam, chodzi a Audi A6 C5 tdi 130 ps 2003 r.
Mam pół fisa jak w temacie, chciałbym przerzucić licznik z pełnym fisem. Przeczytałem w związku z tym chyba wszystkie wątki na tym forum i nie tylko na tym, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Otóż przeważają wypowiedzi że trzeba :
1. mieć pin od starego i nowego licznika, ew. zczytać je (programatorem?)
2. podłączyć manetke do obsługi fis
3. przeprogramować licznik, przebieg, immo
I pytanie: z forum wynika ,że mam szukać licznika po lifcie(auto 2003r.), najlepiej z tego samego roku i tym samym silnikiem i tu jest problem, bo mam diesla 1.9 130 ps i trafić taki licznik na allegro graniczy z cudem, za to bywają do 2.5 litra.
1. Czy taki licznik da się przeprogramować z 6 cyl. na 4?czy obrotomierz będzie dobrze pokazywał, słowem czy będzie hulało?
2. czy da się bez problemów przekodować przebieg org. (nie chcę z przebiegiem mieszać)?
3. podobno jest w liczniku zakodowany VIN, chciałbym żeby był prawidłowy, da się?
4. czy oprócz licznika i manetki potrzebuję czegoś jeszcze?,jakieś czujniki czy wszustkie są?(vag-com czy tacho nie bawiłem się i raczej chętnie zlecę to fachowcowi- może któś z szanownych kolegów by mógł pomóc-(ÂŚląskie, ÂŁódzkie)-oczywiście nie za dziękuję.
pozdrawiam, Wojciech
[A6 C5] 1/2 fis na pełen, przeczytałem forum-lecz 4 pytania
Kolego, nie ten dział. Tutaj wrzucamy instrukcje jak coś zrobić, te pytania powinieneś zadać w dziale "Elektryka". Najlepiej poproś jakiegoś Moderatora żeby przeniósł twój temat.
Co do tematu też mam półfisa i sam chętnie bym się zabrał za taką przekładkę, jednak tak jak sam napisałeś, do 1,9 po lifcie znaleźć taki licznik, to jak trafić "szóstkę" w lotto.
z przebiegiem nie ma problemu, bo i tak w niemal wszystkich są zazwyczaj cofane, więc na 100 % da się to zrobić.
Nie wiem czy w liczniku jest VIN, ale na pewno jest PIN, bez którego nawet po udanej przekładce nie odpalisz autka, bo nie zakodujesz kluczyków z immo.
Co do czujników to nie wiem czy coś jeszcze, ale poszukaj na forum, bo gdzieś czytałem że jeden z użytkowników zrobił sobie taką przesiadkę i podobno wszystko ładnie się udało, więc może bezpośrednio do niego z pytaniami.
Pozdrawiam i powodzenia
Co do tematu też mam półfisa i sam chętnie bym się zabrał za taką przekładkę, jednak tak jak sam napisałeś, do 1,9 po lifcie znaleźć taki licznik, to jak trafić "szóstkę" w lotto.
z przebiegiem nie ma problemu, bo i tak w niemal wszystkich są zazwyczaj cofane, więc na 100 % da się to zrobić.
Nie wiem czy w liczniku jest VIN, ale na pewno jest PIN, bez którego nawet po udanej przekładce nie odpalisz autka, bo nie zakodujesz kluczyków z immo.
Co do czujników to nie wiem czy coś jeszcze, ale poszukaj na forum, bo gdzieś czytałem że jeden z użytkowników zrobił sobie taką przesiadkę i podobno wszystko ładnie się udało, więc może bezpośrednio do niego z pytaniami.
Pozdrawiam i powodzenia

Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Dzięki za odpowiedź, przerzuciłem wątki w szukajce, ale nie trafiłem na konretnego użytkownika co by to miał już przerobione, może tutaj się odezwie. Głównie ciekawi mnie czy podszedłby licznik z tdi 2.5 i potem go przeprogramować na 4 cylindry. Taki licznik z mojego roku już idzie znaleźć.
Może ktoś jeszcze coś poradzi?
Do moderatora, dzięki za przeniesienie tematu w odpowiedni dział i sorry za zamieszanie.
pozdro...
Może ktoś jeszcze coś poradzi?
Do moderatora, dzięki za przeniesienie tematu w odpowiedni dział i sorry za zamieszanie.
pozdro...