Witam. kupilem ostatnio sprezynki obnizajace eibacha do swojej a6 oczywiscie komplet przod 35mm tyl 33mm oraz amorki Koni zolte rowniez komplet... widzialem kilku z Was ma obnizone 80mm wiec sie teraz zastanawiam czy nie spieprzylem s[prawy i nieku[pilem za wysokich sprezyn. po drugie przy takiej modyfikacji posiadajac 18 calowe kolka przy 35mm ET jakiej powinieniem uzyc opony...? mam na oku dunlopy 225/45 18 ale niewiem czy niebeda zaduze i niebedzie potem niespodzianki po obnizeniu. obecnie mam zalozone 245/45 18 ale te raczej napewno niebeda pasowaly. wiec prosze o porade bo wiem ze kilku z Was ma przyglebiona i chcailbym wiedziec wasze parametry. dzieki
[ Dodano: 2009-08-09, 05:25 ]
dodam jeszcze ze te opony co mam obecnie 245/45 przy wiekszej dolinie obciera mi o nadkole przod i tyl. co strasznie wkur.... bo jak zabiore dodatkowo 2 lub 3 osoby musze jechac niewicej niz 40 na godzine bo boje sie ze nadkola wyrwe....:D
[A6 C5 2.8Q] obnizenie zawieszenia.
no welasnie censored, bo jeszcze powstal inny problem... przy okazji pomyslalem sobie ze wymienie koncowki zewnetrzne drazkow bo czuc pod reka luz, kupilem firmy Meyle chyba... czy jakos tak ktore sa masywniejsze i wieksze od tych co kupilewm "x" lat temu u dealera. wiec problem w tym, cxzy niekupic najmniejszej czyli 225/35...? bo w tej chwili przy 245/45 i ori koncowce ledwie przechodzi karta kredytowa jakies 2mm luzu. a o zalozeniu tej niemamowy przy obecnym rozmiarze opony.
czyli obnizenie o 35mm mowisze ze bedzie ok...? bedzie widoczne i zarazem dopuszczalne...
dzieki
czyli obnizenie o 35mm mowisze ze bedzie ok...? bedzie widoczne i zarazem dopuszczalne...
dzieki
ja podobnie jak MISIEK_A6, mam 40mm nizej autko i opony 225/40/r18
Nic nie ociera
roznica w proweadzeniu jest kolosalna
autko zdecydowanie lepeij sie prowadzi nie przechyla sie tak na boki
a co do ocierania przy wiekszej ilosci osob napokladzie to mialem podobny problem wczesneij
stare sprinku byly juz tak wyrobione ze nie wytrzymywaly i latwo podawaly sie ciezarowi
poz zalozeniu nowyego zestawu weitec ultra gt zaladaowalem autko po sama podsufitke i zamontowalem jeszcze bagaznik na dach do ktorego tez sporo wsadzilem i auto mi siadlo owszem ale minimialnie i podczas trasy polskja irlandia slyszalem ze obtarlo mi kolo o nadkole max 2-3 razy wiec o to nie masz sie co przejmowac
sportowe zawieszneie jest twardsze wiec tak latwo o obcieranie nie jest
Nic nie ociera
roznica w proweadzeniu jest kolosalna
autko zdecydowanie lepeij sie prowadzi nie przechyla sie tak na boki
a co do ocierania przy wiekszej ilosci osob napokladzie to mialem podobny problem wczesneij
stare sprinku byly juz tak wyrobione ze nie wytrzymywaly i latwo podawaly sie ciezarowi
poz zalozeniu nowyego zestawu weitec ultra gt zaladaowalem autko po sama podsufitke i zamontowalem jeszcze bagaznik na dach do ktorego tez sporo wsadzilem i auto mi siadlo owszem ale minimialnie i podczas trasy polskja irlandia slyszalem ze obtarlo mi kolo o nadkole max 2-3 razy wiec o to nie masz sie co przejmowac
sportowe zawieszneie jest twardsze wiec tak latwo o obcieranie nie jest
spoko dzikei za porady!!!!! odrobie w polu :D tylko wl;asnie mi chodzi op te koncowki drazkow ktore kupilem i sa okolo 1/4 wieksze od tych ori i sie boje ryzykowac z zalozeniem 235 szerokiej i 40 profilu... chyba niuebede ryzykowal i kupie 225/35 tak jak mowilem...pozatym mam bardzo dobry deal na nie... niewiem musze jeszcze pomyslec.... kur.... w tej hameryce to same buraki wogole niema sioe kogos poradzic...malo entuzjastow jest A6
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga