[A6 C5] Wymiana zarowek halogenowych na palniki xenonowe.
[A6 C5] Wymiana zarowek halogenowych na palniki xenonowe.
Mam pytanie do tych ktorzy wymieniali juz zwykle zarowki na palniki xenonowe w projektorze soczewkowym bo mam takie ale zarowki halogenowe. Chodzi mi konkretnie o to czy moge wstawic takie palniki i przetwornice do zwyklego projektora soczewkowego bez spryskiwacza i automatycznego poziomowania swiatel i czy beda pasowaly w gniazda zarowek bo w przeciwnym wypadku musialbym wymieniac cale lampy :?:
AUDI ponad wszystko
Dosyc duzo ale nie na ten temat. Mi chodzi o wymiane zarowek na palniki xenonowe a nie calych lamp.robertryba229 pisze:maweriq, poszukaj,było dosyć duzo na ten temat
np. tu a6-c5-po-lifcie-zmiana-lamp-zwyklych-na ... vt9173.htm
Czytaj uwaznie :!:
AUDI ponad wszystko
Witam. Mozesz wymienić . Jak najbardziej, musisz tylko zwrocić uwagę na kilka spraw.Podstawowa to taka ze żarniki,tak jak i zarowki mają różne osadzenia, więc zamiast zarowki h1 musi byc zarnik z mocowaniem h1. podobnie ma się sprawa z zarowką h7. Nie kupuj najtańszych zestawów H.I.D bo bedą problemy z palącą się kontrolką przepalonej żarówki i trzaskami w cb radio. Polecam dedykowane zestawy (ja mam takowy i jest ok). Temperatura max. 6000 K. Policja napewno się przyczepi w razie kontroli i dowodzik poleci za preróbke. Jest to zabronione. Musi byc poziomowanie. No ale warto sprobować. Róznica w oświetleniu drogi kolosalna. Pozdrawiam.
----- 1.9 TDI ... 160 KM i 370 Nm------
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 233
- Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
- Lokalizacja: gdynia chylonia
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Wystarczy się na tym trochę lepiej znać. I nawet 4300 można rozróżnić. To czy ci się do tego nie przywalą, to tylko kwestia szczęścia.RomanS pisze:Nie wiem jak inni ale jak dla mnie wystarczy jeden rzut oka aby rozróżnić HIDa od żarówki halogenowej :mrgreen:maweriq pisze:mam nadzieje ze policja sie nie dopatrzy bo przeciez z wierzchu wyglad swiatel sie nie zmieni.
Róznicę widać z bardzo daleka.
Swoją drogą montaż tego typu badziewia, powinien być tępiony, a po ilości wystawianych używek na allegro widać, że powoli będzie tego na drogach coraz mniej.
No i wymienilem na oryginalne palniki xenonowe i mimo to pali mi sie kontrolka przepalonej zarowki. :evil: Wie ktos jak mozna sobie z tym poradzic?KWACHU pisze:Witam. Mozesz wymienić . Jak najbardziej, musisz tylko zwrocić uwagę na kilka spraw.Podstawowa to taka ze żarniki,tak jak i zarowki mają różne osadzenia, więc zamiast zarowki h1 musi byc zarnik z mocowaniem h1. podobnie ma się sprawa z zarowką h7. Nie kupuj najtańszych zestawów H.I.D bo bedą problemy z palącą się kontrolką przepalonej żarówki i trzaskami w cb radio. Polecam dedykowane zestawy (ja mam takowy i jest ok). Temperatura max. 6000 K. Policja napewno się przyczepi w razie kontroli i dowodzik poleci za preróbke. Jest to zabronione. Musi byc poziomowanie. No ale warto sprobować. Róznica w oświetleniu drogi kolosalna. Pozdrawiam.
AUDI ponad wszystko
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Jak mogłes zamontować oryginalne palniki xenonowe w gniazda żarówek halogenowych :?: :?: :?:maweriq pisze:No i wymienilem na oryginalne palniki xenonowe i mimo to pali mi sie kontrolka przepalonej zarowki. Wie ktos jak mozna sobie z tym poradzic?
Ogarnij się i napisz jeszcze raz co właściwie zamontowałeś ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Napisałeś, że zamontowałeś oryginalne palniki, więc D2S, do lamp, które w 1 swoim poście określiłeś, że są na zwykłe zarówki halogenowe (więc na cokół od H7 lub H1).maweriq pisze:Zamontowalem to co napisalem, sam sie ogarnij albo wroc do szkoly i naucz sie czytac Romus :lol:RomanS pisze:
Jak mogłes zamontować oryginalne palniki xenonowe w gniazda żarówek halogenowych :?: :?: :?:
Ogarnij się i napisz jeszcze raz co właściwie zamontowałeś ?
To albo użyłeś HIDa z mocowaniem H1 lub H7 i wtedy pisanie o oryginalnych palnikach jest nieprawdą albo uzyłeś oryginalych palników D2S i zamontowałeś je np. za pomoca plasteliny. W tym drugim przypadku napisałeś prawdę ale to jest do d... i takiego druciarstwa chyba nie zrobiłeś ?
Kuźwa, naprawdę ktoś tu powinien wrócić do szkoły, nie chce mi się już odpisywac na takie dyrdymały, a coraz więcej tego na forum, niestety <smuty>
Części samochodowe online - Motostacja pl
No wlasnie sek w tym, ze takowy drut wlasnie zastosowalem i co za roznica w jaki sposob to zamocowalem skoro trzyma. Ale chodzi mi o to, ze wlasnie pokazuje mi przepalona zarowke i to jest problem ktorego rozwiazania szukalem tu na forum.RomanS pisze:Napisałeś, że zamontowałeś oryginalne palniki, więc D2S, do lamp, które w 1 swoim poście określiłeś, że są na zwykłe zarówki halogenowe (więc na cokół od H7 lub H1).
To albo użyłeś HIDa z mocowaniem H1 lub H7 i wtedy pisanie o oryginalnych palnikach jest nieprawdą albo uzyłeś oryginalych palników D2S i zamontowałeś je np. za pomoca plasteliny. W tym drugim przypadku napisałeś prawdę ale to jest do d... i takiego druciarstwa chyba nie zrobiłeś ?
[ Dodano: 2009-09-06, 21:50 ]
Wlasnie poradzilem sobie z palaca sie kontrolka przepalonej zarowki po wymianie H7 na oryginalne palniki xenonowe. Odlaczylem kleme (-) od akumulatora i zostawilem na noc a jak wrocilem rano i przekrecilem stacyjke to juz wszystko bylo ok. Pewnie komputer musial zaadoptowac roznice napiecia.
AUDI ponad wszystko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga