Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[1.9TDI AFN] wydajniejsza VP37 a silniczek po Chipie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

[1.9TDI AFN] wydajniejsza VP37 a silniczek po Chipie

Post autor: alukard » 10 sie 2009, 11:59

witam
juz od dawna mam w domu zdrowa VP37 ale jeszcze jakos nie mialem nadchnienia jej wymienic :-|

i teraz problem polega na tym ze mam silniczek po chipie moja obecna pompa pozwolila tylko na 130ps i 300Nm jak zaloze zdrowa to wszystko bedzie ok ??
czy silnik dostanie zbyt duza dawke paliwa ??

wiem ze moge zaobserwowac to po logach

ale chce sie dowiedziec czy odrazu konieczna jest wizyta u tunera po wymnianie ?? czy nie ma na to reguły ??

adikrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 lip 2009, 20:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adikrakow » 10 sie 2009, 14:39

nie jest konieczna wizyta, możesz założyć pompę bez obaw, swoją drogą 130 kucyków z AFNa(AVG) to trochę mało
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm :)

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 10 sie 2009, 14:41

adikrakow pisze:nie jest konieczna wizyta, możesz założyć pompę bez obaw, swoją drogą 130 kucyków z AFNa(AVG) to trochę mało
jakies konkrety ??

wydajniejsza pompa = wiecej paliwa

nie bedzie za goraco ??

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 10 sie 2009, 15:18

Przecież masz mapy napisane na 130ps i silnik nie będzie potrzebował więcej (tak masz zrobionego chipa)a jak założysz nową pompę bedzie zdrowsza to tuner może podciągnąć mapy i będzie np 150ps ;-) i wiadomo ze zrobi korektę na większe dawki bo pompa podciągnie itd itd

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 11 sie 2009, 14:32

soft napewno jest pisany pod moje autko
witek 3 razy go modyfikowal
zreszta siedzialem podczas modow z nim w samochodzie i widzialem jak nonstop modyfikowal cos w mapach (dopisywal jakies cyferki itd), jego slowa "z czego ci mam dac wiecej mocy jak widzisz ze nie ma paliwa"

i wlasnie te slowa daly mi do myslenia

Piotruś wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo <ok>
(powiedzmy ze tak to rozumialem tylko w duzo wiekszym uproszczeniu :roll: )
nie chcialo mi sie za bardzo wierzyc w to co pisali koledzy wyzej ,bo wiadomo wieszke gardlo wiecej paliwa i tloki moga plonac .... :-|

tylko tak jezeli bylo by za duzo koksu to automatycznie pojawilo by sie sila zeczy kopcenie.....
jezeli takowy objaw by wystapil czy w adaptacja dalo by rade ujasc troche dawki ???

jednak bede musial zrobic z tym u ciebie bo szkoda by mi bylo mojego AFN-ka <ok> a nie mam takiej wiedzy zeby odrazu cos wywnioskowac. zreszta tak jak mowisz ECU pokazuje co widzi a nie to co jest zrobione (choc mysle ze witek tego nie robi <piwo> )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja