jak auto postoi i jest zimny silnik to słychać dzwiek typu trrrrrrrr przy odpalaniu przez 2-3 sek a jak postoi 3 dni to nawet do 5-8sek. dodam ze 2 miesiace temu zieniałem w warsztacie kopletny rozrzad i wszystkie paski a wcześniej nie było problemu. mechanik jest w polsce wiec odwiedze go dopiero za miesiąc. czy on coś porzestawiał na wałkach? dotam takrze ze pod lewą pokrywą zaworów nie jest za cicho i słychać dziwne klekotanie i szumy. czy to normalne?
co powinienem zrobic.
dzieki za porady
[ Dodano: 2008-06-02, 19:00 ]
zauważyłem także ze auto strasznie muli do 2000 rpm a potem tak sobie a dopiero 3500 zaczyna jechać
[A6 C5 2.4] - (dziwny turkot) przy odpalaniu zimnego silnika
[A6 C5 2.4] - (dziwny turkot) przy odpalaniu zimnego silnika
Ostatnio zmieniony 07 cze 2008, 10:24 przez pawel.s10, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
Witam. dokładnie trudno powiedzieć jak się tego nie słyszy ale jeśli mówisz że to się tak stało po wymianie rozrządu to jest podejrzenie coś z zapłonem albo możliwe jest że mógł Ci przeskoczyć pasek i też zapłon będzie nie dobry. Druga sprawa możliwe też jest że zawory ''klekotają'' dopóki nie dostaną oleju gdyż one są regulowane hydraulicznie a po dłuższym postoju olej z nich zlatuje.
A działo się tak przed wymianą??? jeśli nie to kiedy po wymianie to zaczęło sie dziać???
A działo się tak przed wymianą??? jeśli nie to kiedy po wymianie to zaczęło sie dziać???
AUDI A6 Z KIERA Z PRAWEJ STRONY www. a6 uk.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 maja 2008, 21:58
- Lokalizacja: Nysa
Witam, możliwe, że popychacze hydrauliczne tak hałasują, miałem podobnie po wymianie uszczelki pod głowicą /tylko, że w drugim aucie - seicento/ tam musiałem odpowietrzyć popychacze, w googlach wpisz ,,popychacze hydrauliczne - odpowietrzanie" i znajdziesz wskazówki warsztatowe, jest tam napisane jak się opowietrza - przez chwilę trzeba trzymać auto na obrotach, wtedy olej ,,wypcha" powietrze z popychaczy, uprzedzam, że nie jestem zawodowym mechanikiem, to tylko sugestia z mojej strony, pozdrawiam, ps. napisz czy coś pomogło.
piotrek998a pisze: jest tam napisane jak się opowietrza - przez chwilę trzeba trzymać auto na obrotach, wtedy olej ,,wypcha" powietrze z popychaczy, quote]
paski wymieniałem w polsce i jechałem o angli jakies 16h majac 3- 4000rpm wiec jak by były zapowietrzone to by sie odpowietrzyły
[ Dodano: 2008-06-06, 11:37 ]przed wymiana nie było tego problemu.Dominio2.8 pisze:A działo się tak przed wymianą??? jeśli nie to kiedy po wymianie to zaczęło sie dziać???
zakładam wiec ze przeskoczył pasek wiec dam auto do tego paprocha co posuł i niech sie martwi co dalej. wyjdzie w takiej sytuacji błąd na vag`u?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
- Lokalizacja: PETERBOROUGH
możesz spróbować sprawdzić vag-iem ale nie daje głowy że wyjdzie :roll: to jeśli tak mówisz to raczej będzie coś z zapłonem może jak wcześniej pisałem pasek przeskocył albo został tak założony albo nie w znaki założył napewno będzie to spowodowane tym paprakiem. a i jeszcze jak już po tych paru sekundach tak ''klekocze'' to później coś słychać czy jest cisza????
AUDI A6 Z KIERA Z PRAWEJ STRONY www. a6 uk.pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga