[A6 C5] Tryb awaryjny a odłączona przepływka
[A6 C5] Tryb awaryjny a odłączona przepływka
Witam. Po podłączeniu Vaga pokazało mi błąd przepływki. czysciłem ją i niec nie pomogło. postanowiłem ją odłączyć i sprawdzić jak będzie chodził. po 3 tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny. dodam ze wczesniej mialem przeładowania ale po przeczyszczeniu N75 jest ok. czy po odłączeniu przepływki może komp zapamiętac ustawienia kiedy była jeszcze podłączona,bo nie skasowałem błedu po odłączeniu. i Czy przeplywka jest do wymiany gdyż caly czas trzyma taka sama wartość mierząc vagiem? wszystko zostało sprawdzone, jedynie co pozostaje do wymiany to Turbo albo odma. a i czy zaworek od egr może wprowadzac auto w tryb awaryjny, mimo że podczas badania jego wartość wynosi nawet 95,5%.( dodam ze jutro chce go przeciscic jak N75)
Kody błedów które się pojawiły:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G20SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 30011
3 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G20SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 30011
3 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent
A8 D4 4.2TDI 400KM
masz VAGa w niepełnej wersji
523 to jest czujnik G42(temp powietrza zasysanego)
575 przeładowanie, 553 rzeczywiście przepływka, ale wygląda mi na to jakby w ogóle nie była podpięta, przerobiłem już setki TDIków i nie zdarzyło mi się jeszcze ani razu żeby wyświetlił błąd przepływomierza gdy jest on uszkodzony.... w stan awaryjny wchodzi właśnie z powodu 575, normalka, skasuj błędy przeczyść styki od przepływomierza i daj znać co się będzie działo..... BTW jak ją czyściłeś? i czym?

575 przeładowanie, 553 rzeczywiście przepływka, ale wygląda mi na to jakby w ogóle nie była podpięta, przerobiłem już setki TDIków i nie zdarzyło mi się jeszcze ani razu żeby wyświetlił błąd przepływomierza gdy jest on uszkodzony.... w stan awaryjny wchodzi właśnie z powodu 575, normalka, skasuj błędy przeczyść styki od przepływomierza i daj znać co się będzie działo..... BTW jak ją czyściłeś? i czym?
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm
2.7BiT 320PS 535Nm
