[C5 2,4] Jakie amortyzatory na tyl?
[C5 2,4] Jakie amortyzatory na tyl?
Witam, z prawej tylnego amortyzatora ucieka mi olej. Chcialem zamowic amortyzatory kpl. na tyl. Prosze o pomoc, z tego co tutaj widze to najlepsze sa firmy sachs gazowe. Prosze o porade, pozdrawiam
Jutro kupuje auto i sądze że amory będą do wymiany ale nigdzie nie mogę znaleźć jakie amortyzatory idą do A6 z napędem quattro do tyłu rocznik 98, ile generalnie wytrzymuja ori amorki bo auto ma przejechane 210 tys. a aktualny właściciel kupił je z przebiegiem 170tys i nhie wymieniał amortyzatorów,
z góry dzięki za pomoc
z góry dzięki za pomoc
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
zależy skąd autkomazek pisze:ile generalnie wytrzymuja ori amorki bo auto ma przejechane 210 tys. a aktualny właściciel kupił je z przebiegiem 170tys i nhie wymieniał amortyzatorów,
jak z zachodu to jeszcze powinny być spox
tylko czy te km są real, to już inna bajka
jak tam w takie bajki nie wierze, jak auto 11 lat i 210 tysi
razy dwa to co innego
Ja do Quattro za amorki sportowe Sachsa zapłaciłem 970zł za komplet. Do Q są inne niż do ośki.mazek pisze:Jutro kupuje auto i sądze że amory będą do wymiany ale nigdzie nie mogę znaleźć jakie amortyzatory idą do A6 z napędem quattro do tyłu rocznik 98, ile generalnie wytrzymuja ori amorki bo auto ma przejechane 210 tys. a aktualny właściciel kupił je z przebiegiem 170tys i nhie wymieniał amortyzatorów,
z góry dzięki za pomoc
było: A6 C5 2.8 Q
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
jest: BMW e91 320d wirus 197KM/414Nm
Sachs, sachs i jeszcze raz sachs, krążą o nich bardzo dobre opinie na forach, chociaż wiem że mnie zaraz forumowicze mogą zjeść ale znajomy do C5 kupil amory olejowe Delphi, zrobil już na nich 60.000 km i jest dalej wszystko Ok wiec nie zawsze co droższe znaczy ze o dużo lepsze :-D
USUNIęTO - Regulamin Forum pkt 29!
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
nie tak dawno zmieniłem u siebie na kayaba olejowo-gazowe i jest bardzo twardo tzn sztywno
Małe OT:
właściwie to może dlatego, że przyzwyczaiłem sie do charakterystyki starych amortyzatorów i te nowe wydają się baaaardzo twarde. Co ciekawe tylne amorki miałem jeszcze oryginalne z logo audi
Francuskie drogi im służyły w Polsce wysypały sie po roku
[ Dodano: 2009-10-05, 22:16 ]

Małe OT:
właściwie to może dlatego, że przyzwyczaiłem sie do charakterystyki starych amortyzatorów i te nowe wydają się baaaardzo twarde. Co ciekawe tylne amorki miałem jeszcze oryginalne z logo audi


[ Dodano: 2009-10-05, 22:16 ]
Delphi mialem w poprzednim Fordzie Mondeo - wytrzymały okolo 3 miesięcy i pociekł jeden :evil: najgorsze, ze nie miałem juz paragonika i nici z gwarancjiÂŁukasz 32 pisze: Delphi, zrobil już na nich 60.000 km i jest dalej wszystko Ok wiec nie zawsze co droższe znaczy ze o dużo lepsze :-D
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem