Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9] Ustawieie zbieżności po obniżeniu.

Zawieszenie
Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

[A6 C5 1.9] Ustawieie zbieżności po obniżeniu.

Post autor: Robson » 01 sie 2009, 10:38

Obniżyłem zawieszenie, spreżyny i amorki. Auto jeździ dobrze, nic nie ściaga, pojechalem na ustawienie zbieżności i gościu powiedział że wszystko jest wpożądku i nic nie ustawiał, nic nie płaciłem.
Czy aby on prawde gada :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 01 sie 2009, 11:14

po wymianie amorków i sprężyn wydaje mi się że obowiązkowo zbieżność się robi

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 01 sie 2009, 11:29

Coś mi sie wydaje ze nie chciało im sie grzebać. Bo po obniżeniu to kolo raczej jest pochylone troszke.

jest jeszcze dostepna taka usługa
http://www.wimad.com.pl/wimad_pliki/pdf ... S_6292.pdf

koszt 120-150f :-/, ale czy to jest konieczne w moim przypadku :?:

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 01 sie 2009, 12:01

no właśnie jak wymieniałem amorki to też specom z mojego miasta się za bardzo nie chciało i jeszcze zrobili mnie w konia bo niby coś tam śrubkami kręcili powiedzieli że ustawili i jest ok, a że pierwszy raz z czymś takim jak zbieżność mam do czynienia to zorientowałem się jak oni ta zbieżność ustawiali po tym jak oponki zaczęło mi ciąć, ale oni mnie w konia ja ich, bo przy uregulowaniu rachuneczku zapomniało mi się powiedzieć kierownikowi o jakimkolwiek ustawianiu zbieżności :)

niech ktoś się jeszcze wypowie ten kto wie ale wydaje mi się że trzeba...

osam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 20 sie 2008, 19:32
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: osam » 02 sie 2009, 00:14

moim zdaniem obowiazkowo trzeba ustawic, lepiej wydac na ustawienie niz pozniej na nowe gumy

Qris

Post autor: Qris » 02 sie 2009, 02:52

Po co zbieżność? W C4 owszem gdyż jest tam możliwość ustawienia czegoś więcej niż w C5 podczas zmiany amora odkręcasz tylko śrubę na dole i u góry zmiana sprężynki i siup. Geometria się nie zmienia.

Tak ps jest to spora wada c5 gdyż po uderzeniu w koło auto będzie bardzo ciężko zrobić jeśli mocowania poszły....

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 171
Rejestracja: 24 lip 2008, 18:55
Lokalizacja: Galway Irl
Kontakt:

Post autor: SIDNEY85 » 03 sie 2009, 22:32

Jaki jest koszt zbierznosci w UK w IRL ja placilem 40 euro wiec w UK pewnie z 35 funciakow nie majatek a bedziesz mial napewno dobrze ustawione.
usunieto pkt 29 regulaminu
AUDI 80 Competition quattro

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 04 sie 2009, 19:00

Byłem dzisiaj w dwóch zakładach od opon, jeden ( National Tyres) odrazu mi powiedział ze mi nie ustwai bo nie ma sprzetu to tego auta, drugi (Formula One Autocentres) odrazu powiedział ze niema problemu, moze to zrobic za 40f.
Znalazłem jeszcze jakiś polski warsztat i mowili ze "ustawienie zbierznosci poziomej 40f a calkowita zbierznosc pion + poziom i geometria 60", ale to daleko odemnie.

I jade jutro do tego Formula.

SIDNEY85, a tobie ustawiał tylne koła :?:

[ Dodano: 2009-08-05, 19:22 ]
Mam dość tych angielskich tępaków!
Byłem dzisiaj tam gdzie się umówiłem, wjechał na jakąś platforme, chwile podumał i powiedział że nie ustawi, bo za maly prześfit miedzy nadkolem a opona i reki nie wsadzi. :evil:

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 06 sie 2009, 16:46

nie ma opcji zeby zmienila ci sie zbieznosc po wymianie amorkow (bo niby jak skoro amorek tylko tlumi drgania i nie ma zadnego powiazania z wahaczami)
ale zawsze lepiej dla spokoju podjechac i sprawdzic


teoretycznie zbierznosc ustawia sie dopiero jak rusza sie koncowke drazka

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 06 sie 2009, 17:21

ale zmieniałem też tuleje belki, a przy obnizeniu nie zmienia sie kat pochylenia kola?

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 06 sie 2009, 21:35

OK, to wychodzi na to ze koles co mi ostatnio sprwadzal i powiedzial ze wszystko jest OK, mowił prawde :mrgreen:
Pozatym autko nic nie sciaga, przy gwaltownym hamowaniu tez leci prosto, chyba jest dobrze. <ok>

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 06 sie 2009, 23:00

Robson pisze:Pozatym autko nic nie sciaga, przy gwaltownym hamowaniu tez leci prosto, chyba jest dobrze.
akurat to najmniejsze zmartwienie przy zlej geometri, obserwuj opony czy ci nie zuzywaja sie na krawedziach.

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 06 sie 2009, 23:39

Dobra, a jak sie beda zdzierac to pzykładowo w jakim czasie?
Na dniach będę leciał na Polskę, mam nadzieje że łyse nie beda jak dojade. :mrgreen:

Ustawianie zbieżnosci i geometrji tutaj sobie odpuszczam, może w Polsce znajde kogoś kumatego :lol:

Awatar użytkownika
arturro_A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 07 lut 2008, 20:16
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: B-stok

Post autor: arturro_A6 » 06 sie 2009, 23:49

napewo nic sie nie stanie przez te 1,5tys km, w polsce koszt geometrii to ok 80zl

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 06 sie 2009, 23:57

Noi gitara, nie zebym sępił kasy, ale weż tu znajdz kogos kumatego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga