[C4 2.5 TDI AAT] 115 KM Ciężko odpala
[C4 2.5 TDI AAT] 115 KM Ciężko odpala
Witam
Problem z moim audi jest następujący auto ciężko odpala na zimnym i ciepłym silniku , obojętnie w jakiej temperaturze otoczenia, grzanie świec też nic nie daje.Co to może być????? W wężyku doprowadzającym paliwo do pompy z filtra pojawiają się bąbelki powietrza ,po podaniu paliwa z butelki do pomby bąble również się pokazują jednak chyba w mniejszym stopniu. POMOCY Z góry dziękuje
Aha i autko jak już odpali bardzo ładnie chodzi obroty nie falują dobrze się wkręca i moc też ma...
Problem z moim audi jest następujący auto ciężko odpala na zimnym i ciepłym silniku , obojętnie w jakiej temperaturze otoczenia, grzanie świec też nic nie daje.Co to może być????? W wężyku doprowadzającym paliwo do pompy z filtra pojawiają się bąbelki powietrza ,po podaniu paliwa z butelki do pomby bąble również się pokazują jednak chyba w mniejszym stopniu. POMOCY Z góry dziękuje
Aha i autko jak już odpali bardzo ładnie chodzi obroty nie falują dobrze się wkręca i moc też ma...
Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 22:17 przez Baksik, łącznie zmieniany 1 raz.
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
Byłem w Bosch Serwis i niby pompę ustawili , diagnoza - głowica pompy wtryskowej do wymiany,chyba chodzi o nastawnik pompy??? Nowy ok 1500 zł. Coś czuje jednak że nie jest ona poprawnie ustawiona.Powiedzieli że był ustawiony na wartość 12 a powinno być niby 3 i na taką ustawili.
Wymieniłem też filtr paliwa auto długo kręciło zanim się odpowietrzyło ale w końcu odpaliło zgasiłem go po chwile kręcę i odpalił na strzała parę razy ładnie odpalił i potem znowu to samo o co tu chodzi??? (to było jeszcze przed ustawieniem)
Wstawiłem też zawór zwrotny na wężyku doprowadzającym paliwo do pompy, też nic nie dało (Też jeszcze przed ustawieniem w serwisie Bosch-a)
Wymieniłem też filtr paliwa auto długo kręciło zanim się odpowietrzyło ale w końcu odpaliło zgasiłem go po chwile kręcę i odpalił na strzała parę razy ładnie odpalił i potem znowu to samo o co tu chodzi??? (to było jeszcze przed ustawieniem)
Wstawiłem też zawór zwrotny na wężyku doprowadzającym paliwo do pompy, też nic nie dało (Też jeszcze przed ustawieniem w serwisie Bosch-a)
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
No właśnie szukam takiego w wlkp a najlepiej w okolicach Poznania mógł by ktoś kogoś polecić???? Wydaje mi sie że w Bosch Serwis Wysocki gów.... wiedzą o tej robocie ,wydam 2 tysiące z robocizną a i jeszcze się okaże że to nie wszystko. Ale jak by łapał powietrze na uszczelniaczach to by dobrze się wkręcał na obroty ? Silnik nie faluje, nie drga...
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
Przykro mi bardzo ale przerabiałem to całkiem niedawno... u masz wskazówki co robiłem i co dopiero usuneło awarię... oby było to coś tańszego
a6-c5-25tdi-180-km-tip-koniec-problemow ... t12308.htm
a6-c5-25tdi-180-km-tip-koniec-problemow ... t12308.htm
Netes pisze:Przykro mi bardzo ale przerabiałem to całkiem niedawno... u masz wskazówki co robiłem i co dopiero usuneło awarię... oby było to coś tańszego
a6-c5-25tdi-180-km-tip-koniec-problemow ... t12308.htm
Spokojnie to prosty AAT rzędowa 5, a nie V6 na VP44 tak źle jak u Ciebie to napewno nie bedzie
witam,
(glowiczka to nie jest nastawnik, to ten element z ktorego wychodza sekcje do wtryskiwaczy)
i raczej nie kosztuje 1500zl a ok 200zl
A uszczelnienie pompy uszczelkami BOSCHA to koszt ok 200-300zl.
Szkoda ze masz daleko do Wroclawia bo mam kolege co sie tym zajmuje od lat
i nie obdziera ze skory wynajdujac rozne przyczyny.
P.S.
grzebalem na allegro i nawet dobra oferta:
http://www.allegro.pl/item705148561_pom ... i_aat.html
PZDR///
(glowiczka to nie jest nastawnik, to ten element z ktorego wychodza sekcje do wtryskiwaczy)
i raczej nie kosztuje 1500zl a ok 200zl
A uszczelnienie pompy uszczelkami BOSCHA to koszt ok 200-300zl.
Szkoda ze masz daleko do Wroclawia bo mam kolege co sie tym zajmuje od lat
i nie obdziera ze skory wynajdujac rozne przyczyny.
P.S.
grzebalem na allegro i nawet dobra oferta:
http://www.allegro.pl/item705148561_pom ... i_aat.html
PZDR///
To najwyraźniej w bosch serwis chcieli mnie zwyczajnie oszukać i wierz tu serwisowi...
BartG60, Na pewno będzie to wina nie uszczelnionej pompy???
ten d... z Bosha coś tam mówił ze pompa ma słabe ciśnienie i że winą jest głowica pompy, koszt 1500 zł same części.
Nie wiecie może kto coś takiego robi bliżej mnie ? :-P
BartG60, Na pewno będzie to wina nie uszczelnionej pompy???
ten d... z Bosha coś tam mówił ze pompa ma słabe ciśnienie i że winą jest głowica pompy, koszt 1500 zł same części.
Nie wiecie może kto coś takiego robi bliżej mnie ? :-P
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"
- bartek915
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 210
- Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
Kolego w Mlecznej koło Sobótki masz dobrych pompiarzy. Może jest to 200 km do przejechania ale naprawde polecam. Tylko musiałbyś wcześniej zadzwonić i się umówić.
http://www.diesel-serwis.iaw.pl/
http://www.diesel-serwis.iaw.pl/
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga