Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2.5 TDI AAT] 115 KM Ciężko odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Baksik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 16 gru 2008, 21:59
Lokalizacja: Kórnik / Poznań

[C4 2.5 TDI AAT] 115 KM Ciężko odpala

Post autor: Baksik » 03 sie 2009, 21:11

Witam
Problem z moim audi jest następujący auto ciężko odpala na zimnym i ciepłym silniku , obojętnie w jakiej temperaturze otoczenia, grzanie świec też nic nie daje.Co to może być????? W wężyku doprowadzającym paliwo do pompy z filtra pojawiają się bąbelki powietrza ,po podaniu paliwa z butelki do pomby bąble również się pokazują jednak chyba w mniejszym stopniu. POMOCY Z góry dziękuje :cry:




Aha i autko jak już odpali bardzo ładnie chodzi obroty nie falują dobrze się wkręca i moc też ma...
Ostatnio zmieniony 03 sie 2009, 22:17 przez Baksik, łącznie zmieniany 1 raz.
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 03 sie 2009, 21:47

ja bym zaczął od ustawienia kąta wtrysku...
PAGÓR
Obrazek

Awatar użytkownika
Baksik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 16 gru 2008, 21:59
Lokalizacja: Kórnik / Poznań

Post autor: Baksik » 03 sie 2009, 22:16

Byłem w Bosch Serwis i niby pompę ustawili , diagnoza - głowica pompy wtryskowej do wymiany,chyba chodzi o nastawnik pompy??? Nowy ok 1500 zł. Coś czuje jednak że nie jest ona poprawnie ustawiona.Powiedzieli że był ustawiony na wartość 12 a powinno być niby 3 i na taką ustawili.

Wymieniłem też filtr paliwa auto długo kręciło zanim się odpowietrzyło ale w końcu odpaliło zgasiłem go po chwile kręcę i odpalił na strzała parę razy ładnie odpalił i potem znowu to samo o co tu chodzi??? (to było jeszcze przed ustawieniem)

Wstawiłem też zawór zwrotny na wężyku doprowadzającym paliwo do pompy, też nic nie dało (Też jeszcze przed ustawieniem w serwisie Bosch-a)
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"

Awatar użytkownika
PAGOR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 834
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:36
Lokalizacja: BIERUń STARY/ŚLĄSK

Post autor: PAGOR » 03 sie 2009, 22:19

może pompa nadaje się do regeneracji może na jakiś uszczelniaczach łapie powietrze , no przydałby się pożądny majster do tego autka
PAGÓR
Obrazek

Awatar użytkownika
Baksik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 16 gru 2008, 21:59
Lokalizacja: Kórnik / Poznań

Post autor: Baksik » 03 sie 2009, 22:29

No właśnie szukam takiego w wlkp a najlepiej w okolicach Poznania mógł by ktoś kogoś polecić???? Wydaje mi sie że w Bosch Serwis Wysocki gów.... wiedzą o tej robocie ,wydam 2 tysiące z robocizną a i jeszcze się okaże że to nie wszystko. Ale jak by łapał powietrze na uszczelniaczach to by dobrze się wkręcał na obroty ??? Silnik nie faluje, nie drga...
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"

Netes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 cze 2009, 09:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Netes » 04 sie 2009, 09:25

Przykro mi bardzo ale przerabiałem to całkiem niedawno... u masz wskazówki co robiłem i co dopiero usuneło awarię... oby było to coś tańszego

a6-c5-25tdi-180-km-tip-koniec-problemow ... t12308.htm

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 04 sie 2009, 10:25

Netes pisze:Przykro mi bardzo ale przerabiałem to całkiem niedawno... u masz wskazówki co robiłem i co dopiero usuneło awarię... oby było to coś tańszego

a6-c5-25tdi-180-km-tip-koniec-problemow ... t12308.htm

Spokojnie to prosty AAT rzędowa 5, a nie V6 na VP44 tak źle jak u Ciebie to napewno nie bedzie :)

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 04 sie 2009, 10:51

witam,
(glowiczka to nie jest nastawnik, to ten element z ktorego wychodza sekcje do wtryskiwaczy)
i raczej nie kosztuje 1500zl a ok 200zl
A uszczelnienie pompy uszczelkami BOSCHA to koszt ok 200-300zl.
Szkoda ze masz daleko do Wroclawia bo mam kolege co sie tym zajmuje od lat
i nie obdziera ze skory wynajdujac rozne przyczyny.

P.S.
grzebalem na allegro i nawet dobra oferta:
http://www.allegro.pl/item705148561_pom ... i_aat.html

PZDR///

Awatar użytkownika
Baksik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 16 gru 2008, 21:59
Lokalizacja: Kórnik / Poznań

Post autor: Baksik » 05 sie 2009, 18:07

To najwyraźniej w bosch serwis chcieli mnie zwyczajnie oszukać i wierz tu serwisowi...

BartG60, Na pewno będzie to wina nie uszczelnionej pompy???

ten d... z Bosha coś tam mówił ze pompa ma słabe ciśnienie i że winą jest głowica pompy, koszt 1500 zł same części.


Nie wiecie może kto coś takiego robi bliżej mnie ??? :-P
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 06 sie 2009, 10:57

Kolego w Mlecznej koło Sobótki masz dobrych pompiarzy. Może jest to 200 km do przejechania ale naprawde polecam. Tylko musiałbyś wcześniej zadzwonić i się umówić.

http://www.diesel-serwis.iaw.pl/
80 B2 81' 1.8i 82kW
A6 C4 97' 2.5 TDi 85kW
A6 C5 00' 2.5 TDi 110kW

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga