[A6 C5 2.5TDI V6] trzęsie nadwoziem podczas przyspieszania
[A6 C5 2.5TDI V6] trzęsie nadwoziem podczas przyspieszania
witam kupiłem audi A6 C5 2.5tdi V6 quattro tiptronic 1998 rok i mam problem:
podczas przyspieszania od około 50 km/h do około 90 km/h trzęsie całym nadwoziem na boki, jak odpuszcze gaz to przestaje lub jak przekrocze prędkość 90 km/h to też przestaje,kierownica nie drga.koła są proste i wyważone.
proszę o jakieś podpowiedzi
z góry dzięki....
podczas przyspieszania od około 50 km/h do około 90 km/h trzęsie całym nadwoziem na boki, jak odpuszcze gaz to przestaje lub jak przekrocze prędkość 90 km/h to też przestaje,kierownica nie drga.koła są proste i wyważone.
proszę o jakieś podpowiedzi
z góry dzięki....
Ostatnio zmieniony 30 lip 2009, 17:31 przez konrad510, łącznie zmieniany 1 raz.
prawdopodobnie to napęd z silnika przeniesiony na skrzynię to jest sprzęgło hydro kinetyczne inacze zwane-.konwenterem.- poślizg powoduje wibracje jak na tarce przed przejściem dla pieszych w określonym zakresie obrotów silnika nie pisałeś ile ma przejechane po większym przebiegu to normalny obiaw zużycia
/morze poprzedni właściciel mógł mieć ciężką nóżkę/odwiedź dobrego mechanika od skrzyń .zbyś
/morze poprzedni właściciel mógł mieć ciężką nóżkę/odwiedź dobrego mechanika od skrzyń .zbyś
- ShoofeL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1103
- Rejestracja: 26 lip 2008, 22:14
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AYM 155KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy, Bielsko-Biała
- Kontakt:
a ja stawiam na krzywe półośki.
Miałem podobnie u siebie.
Przy określonej szybkości i przyspieszaniu ciorało karoserią na wszystkie strony (wstyd było mi wtedy jeździć)....
Diagnoza padła na poduszki pod silnikiem i skrzynią, ale się okazało przy rozbieraniu do wymiany poduszek - krzywe półośki...
Wymieniłem i nic nie telepie... no... jedynie krzywe felgi dają się we znaki :-P, ale na to też przyjdzie czas
Podsumowując - sprawdź półośki, bo ja też długo szukałem przyczyny i w końcu znalazłem...
pozdro.
Miałem podobnie u siebie.
Przy określonej szybkości i przyspieszaniu ciorało karoserią na wszystkie strony (wstyd było mi wtedy jeździć)....
Diagnoza padła na poduszki pod silnikiem i skrzynią, ale się okazało przy rozbieraniu do wymiany poduszek - krzywe półośki...
Wymieniłem i nic nie telepie... no... jedynie krzywe felgi dają się we znaki :-P, ale na to też przyjdzie czas

Podsumowując - sprawdź półośki, bo ja też długo szukałem przyczyny i w końcu znalazłem...
pozdro.