witam!
przypadek jak w temacie mianowicie przez 2 dni na zimnym silniku pali normalnie na cieplym wchodzi na 2000 obrotow puszcza dymka i schodzi ponizej 1000 dodatkowo brak turbo
po lekturze na forum wiem ze bez podlaczenia pod komputer wiele sie nie dowiem moge tylko przypuszczac ale pytanie z innej beczki
czy mozna uzytkowac pojazd dzialajacy w "trybie awaryjnym" jak dlugo jakie moga byc tego konsekwencje?
druga sprawa zwiazana z rozwiazaniem problemu (nie wiem czy nie chwilowym albo pogarszajacym sytuacje) jadac do pracy silnik pracowal caly czas w zakresie 2000-3000 obr (odpalajac na zimno turbo bylo i nie wylaczalo sie po przekroczeniu okreslonej ilosci obrotow- jak bywalo w przypadkach opisanych na forum -tylko przy ponownym uruchomieniu z wspomnianym wczesniej skokiem obrotow) po dojechaniu zgasilem i odpalilem ponownie w celu sprawdzenia - problem zniknal do konca dnia jest ok zobaczymy jak sytuacja bedzie wygladala jutro
czy moze to byc wina np zlej jakosci paliwa (rezerwa)? lub jakiegos chwilowego bledu komputera? czy to oznaka ze trzeba zainteresowac sie powazna wizyta u "lekarza"?
[a6 c5 1.9tdi] tryb awaryjny
[a6 c5 1.9tdi] tryb awaryjny
Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, 22:15 przez teakz, łącznie zmieniany 1 raz.