[C5 2.4] Jaka instalacja LPG
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Osoby testujące reduktor KME Silver twierdzą że max co może obsłużyć to 140KM.
Nie ma szans żeby obsłuzył 163KM. Powyżej 3000obrotów i wyższym obciążeniu na pewno już jest ubogo.
Matrix HD344 to listwa z czterema wtryskami i pasująca do rzędówki a nie do V. Jeśli już naprawdę chcesz to musisz kupić 2 listwy po 4wtryski i wtedy 2 tryski są na wiecznym urlopie no i przepłacamy. Magic to minimum. W cenie naprawdę dobra jakość i szybkość. Fakt mają opinię brudzących ale nie jest wielkim kosztem wymienić filtry gazu przy każdej zmianie oleju w aucie i po sprawie.
Nie ma szans żeby obsłuzył 163KM. Powyżej 3000obrotów i wyższym obciążeniu na pewno już jest ubogo.
Matrix HD344 to listwa z czterema wtryskami i pasująca do rzędówki a nie do V. Jeśli już naprawdę chcesz to musisz kupić 2 listwy po 4wtryski i wtedy 2 tryski są na wiecznym urlopie no i przepłacamy. Magic to minimum. W cenie naprawdę dobra jakość i szybkość. Fakt mają opinię brudzących ale nie jest wielkim kosztem wymienić filtry gazu przy każdej zmianie oleju w aucie i po sprawie.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja bym najpierw proponował sprawdzić jego osiągi żebyś się sam przekonał. Jakie ma przerosty na cut off i jakie spadki przy max bucie. Jeśli ciśnienie z roboczego około 1bar spada poniżej 0.7 to reduktor się nie nadaje. Ci co go testowali twierdzą że max obsłuży 140KM więc około 170KM może juz nie dawać rady. Reduktory polecane zostały wymienione powyżej. Takie moje sugestie.stasiuszef pisze:fassi1, czyli myślisz że przy większym bucie mój reduktor KME Silver nie wyrabia?To może zmienić na coś lepszego?Co o tym sądzisz?Jest sens?
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Czasem tak mi się zdarzy że jak wcisnę do podłogi to instalka nie da rady i przełączy się na benzynę.To by chyba wskazywało na reduktor co fassi1, ??Po prostu nie daje rady chyba? Ciekawe jest to że nawet producent podaje takie dane, więc czemu silver nie jest w stanie obsłużyć nawet 140 KM??
Typy reduktorów KME:
- SILVER FZ do 200kW (273KM)
- GOLD (ze zintegrowanych zaworem) do 260kW (355KM)
* Reduktory sa dostepne sa również w wersjach TURBO
Typy reduktorów KME:
- SILVER FZ do 200kW (273KM)
- GOLD (ze zintegrowanych zaworem) do 260kW (355KM)
* Reduktory sa dostepne sa również w wersjach TURBO
usunieto 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Producenci liczby wypisują a prawda jest inna i bolesna o czym się właśnie przekonujesz.
Twój reduktor nie wyrabia ciśnieniowo. Nagłe przyspieszanie powoduje większe zapotrzebowanie na gaz a Twój reduktor nie daje rady i ciśnienie spada poniżej progu ustawionego w sterowniku i centrala przełącza na benzynę. Ulecz swój samochód i spraw mu nowy reduktor bo jak tego nie zrobisz to w przyszłości może już nie będziesz miał co leczyć.
Mogę się założyć że powyżej 2,5tys obrotów zawsze jeździsz na ubogiej mieszance, a już pisałem co się dzieje jak jeździmy na ubogo. Temperatura spalania jest wyższa i wypalamy gniazda zaworowe więc wybór należy do Ciebie. Wymienisz reduktor to poczujesz w końcu że jeździsz. Zresztą jak masz jeszcze na gwarancji to jedź do gazownika i powiedz mu żeby sobie ten reduktor w 4 litery włożył. Jeden koleś się kiedyś wypowiedział, że nie ma za mocnych reduktorów, są tylko za słabe
Twój reduktor nie wyrabia ciśnieniowo. Nagłe przyspieszanie powoduje większe zapotrzebowanie na gaz a Twój reduktor nie daje rady i ciśnienie spada poniżej progu ustawionego w sterowniku i centrala przełącza na benzynę. Ulecz swój samochód i spraw mu nowy reduktor bo jak tego nie zrobisz to w przyszłości może już nie będziesz miał co leczyć.
Mogę się założyć że powyżej 2,5tys obrotów zawsze jeździsz na ubogiej mieszance, a już pisałem co się dzieje jak jeździmy na ubogo. Temperatura spalania jest wyższa i wypalamy gniazda zaworowe więc wybór należy do Ciebie. Wymienisz reduktor to poczujesz w końcu że jeździsz. Zresztą jak masz jeszcze na gwarancji to jedź do gazownika i powiedz mu żeby sobie ten reduktor w 4 litery włożył. Jeden koleś się kiedyś wypowiedział, że nie ma za mocnych reduktorów, są tylko za słabe

- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Byłem dzisiaj u nich i jak mu powiedziałem że nie wyrabia ciśnieniowo to patrzał na mnie jak na głupiego.On dobrze wie że tak jest, ale po prostu ludzie się nie znają i jeżdżą w nieświadomości.Powiedziałem mu żeby się ze mną przejechał z lapkiem i pokazał mi jakie są spadki przy max bucie.Jak na złość nie chciał mu się połączyć lapek ze sterownikiem.Nie wiem może celowo to robił.Najlepsze jest to że nawet jakbym wsadził KME Gold to chyba też nie da rady!Gość twierdził że nie wyrabiają wtryski (MagicJet), ale takie gadanie na mnie nie działa!Co z tego że mam na gwarancji?Jakimi argumentami mogę coś wywalczyć?
usunieto 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Magic jet jest w stanie obsłużyć czasy rzędu 2.5ms a benzynowe wtryski najkrótsze czasy w tym silniku mają rzędu 3ms. Czasy wtrysków gazowych są zawsze dłuższe od benzynowych więc gazownik niedouczony albo nie wie już jak się Ciebie pozbyć. Poza tym skoro Magic jet sie nie wyrabia to co można powiedzieć o czerwonych waltekach, które przez wielu są chwalone a z szybkością nawet nie podchodzą da magiców. Silnik ma chodzić na gazie tak jak na benzynie w całym przedziale obrotów. Twoje nie chodzi a na dowód wystarczy zrobić mapę w całym zakresie obrotów i wtedy zobaczysz jak mapa gazowa z benzynową się rozjeżdża przy wysokich obrotach o ile wcześniej nie przełączy się już na benzynę. Niech gazownik pokaże jak reaguje sonda przy max bucie, do odcinki powinno być cały czas bogato czyli nie powinna falować między 0 a 0,9 tylko cały czas trzymać wartość górną czyli około 0,9 a wykresem powinna być linia prosta a nie sinusoida jak przy średnio otwartej przepustnicy.
Zresztą auto nie powinno się przełączać na benzynę i to jest podstawowa rzecz.
Ten reduktor dobrze obsłuży ale 1.4l a nie 2.4l. Ten zakład LPG jest kolejnym kandydatem do działu "Nie POLECAM" naszego forum. Takich zakładów i druciarzy jest wiele a ludzie nie zdają sobie z tego sprawy.
Zresztą auto nie powinno się przełączać na benzynę i to jest podstawowa rzecz.
Ten reduktor dobrze obsłuży ale 1.4l a nie 2.4l. Ten zakład LPG jest kolejnym kandydatem do działu "Nie POLECAM" naszego forum. Takich zakładów i druciarzy jest wiele a ludzie nie zdają sobie z tego sprawy.
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Wiesz co nie wiem co mam o tym myśleć.Auto na gazie chodzi mi ekstra, rzadko się zdarzy żeby przy max bucie się przełączył na benzynę.Jak mam więcej jak pół butli to nigdy, a jak mam już prawie pusto to wtedy się zdarzy tak jak by nie umiał pociągnąć do porządku.Mówię CI niefart jak cholera że akurat wczoraj nie chciał się komp połączyć z centralką, albo gość celowo mnie załadował że się nie da bo wiedział o co mi chodzi.
usunieto 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A drugim powodem przełączania się jest zbiornik założony do jazdy na wstecznym.
Zbiornik obrócony wielozaworem twarzą do nas więc podczas jazdy i przyspieszania gaz ucieka do tyłu czyli w przeciwną stronę do umiejscowienia wielozaworu, tak jak na zamieszczonym zdjęciu. Powinien być zamontowany odwrotnie czyli obrócony o 180st.
Co do gazowników to ja przestałem jeździć do swojego od kiedy kupiłem sobie interfejs i zainstalowałem program na laptopie. Szkoda nerwów, czasu i paliwa. W końcu auto zaczęło jeździć jak wymieniłem co nieco i wszystko od nowa wyregulowałem spędzając sporo czasu, a mój gazownik ciągle regulował na postoju (raz pojechaliśmy w terem zebrać mapy) więc auto nie miało prawa dobrze jeździć.
Zbiornik obrócony wielozaworem twarzą do nas więc podczas jazdy i przyspieszania gaz ucieka do tyłu czyli w przeciwną stronę do umiejscowienia wielozaworu, tak jak na zamieszczonym zdjęciu. Powinien być zamontowany odwrotnie czyli obrócony o 180st.
Co do gazowników to ja przestałem jeździć do swojego od kiedy kupiłem sobie interfejs i zainstalowałem program na laptopie. Szkoda nerwów, czasu i paliwa. W końcu auto zaczęło jeździć jak wymieniłem co nieco i wszystko od nowa wyregulowałem spędzając sporo czasu, a mój gazownik ciągle regulował na postoju (raz pojechaliśmy w terem zebrać mapy) więc auto nie miało prawa dobrze jeździć.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 07 lip 2009, 19:19
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
Spisałem sobie na kartce jakie podzespoły są najlepsze, pojechałem do gazownika i ...nic.On takich składanych nie montuje. Zaproponował mi KME z wtryskami Plani jet. Koszt 3000 zł. Ponoć KME jest w stanie obsłuzić prawie 300 koni.Podaje jego strone www.autogaslpg.eu
Może ktoś poczyta i podpowie, czy zakładać czy jechać do innego. :?: Albo ktoś mi poleci jakiegoś fachowca w mojej okolicy.

Spisałem sobie na kartce jakie podzespoły są najlepsze, pojechałem do gazownika i ...nic.On takich składanych nie montuje. Zaproponował mi KME z wtryskami Plani jet. Koszt 3000 zł. Ponoć KME jest w stanie obsłuzić prawie 300 koni.Podaje jego strone www.autogaslpg.eu
Może ktoś poczyta i podpowie, czy zakładać czy jechać do innego. :?: Albo ktoś mi poleci jakiegoś fachowca w mojej okolicy.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Jedź do innego. Nie polecam Plani jetów, podobno jak się rozkalibrują to nie da się ich już wyregulować ani skalibrować. Zresztą nie są to wtryski najlepszej jakości. W porównaniu do innych instalacji KME nie jest żadną rewelacją. Już wcześniej pisałem co najlepiej zamontować.
W kategorii cena, jakość wygrywa Stag 300plus, Magic jet, reduktor EG 150kw.
Jak masz więcej kasy to już też pisałem. Wybór należy do Ciebie. Ucz się na czyichś błędach i opiniach bo inaczej po pół roku od założenia albo i od razu po założeniu rozpoczną się niekończące się problemy i odwiedziny gazownika, a tego raczej nie chcesz. Nie staraj się też oszczędzić 200 lub 300zł bo później będziesz musiał wydać 2razy tyle.
W kategorii cena, jakość wygrywa Stag 300plus, Magic jet, reduktor EG 150kw.
Jak masz więcej kasy to już też pisałem. Wybór należy do Ciebie. Ucz się na czyichś błędach i opiniach bo inaczej po pół roku od założenia albo i od razu po założeniu rozpoczną się niekończące się problemy i odwiedziny gazownika, a tego raczej nie chcesz. Nie staraj się też oszczędzić 200 lub 300zł bo później będziesz musiał wydać 2razy tyle.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 25 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 07 lip 2009, 19:19
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 25 lip 2009, 11:06
- Lokalizacja: Zgorzelec