Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 1.9 TDI] Traci moc

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 19:50

u mnie pomoglo wyciecie katalizatora...

Bajor2005
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 08 lis 2008, 12:39
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Bajor2005 » 21 lip 2009, 22:41

odłączyłem kabel od przepływomierza i jak ręką odjął, wiadomo nie ma mocy takiej jak powinien mieć ale nie szarpie i nie muli, więc zapewne to jest to..co sądzicie?wymiana powinna pomóc, szukałem na allegro jest pare sztuk ale nie wiem czy poprostu kupie do 1.9 TDI i bedzie ok?

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 23 lip 2009, 12:25

kolego kupisz wkoncu ten kabel za 100zl ??
czy dalej bedziesz wrozyl ??

Bajor2005
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 08 lis 2008, 12:39
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Bajor2005 » 23 lip 2009, 18:55

Kolego nie będe wróżył, ale o jaki kabel Ci chodzi??
chyba nie umiesz czytać ze zrozumieniem:/
wymiana przepływki(bosch 460 pln) to nie jest jakas tam wymiana kabla za pare złotych, wolałem być pewny i nie kupić czegoś na marne, co by nic nie pomogło, więc chyba po to jest ten klub, aby poradzić sie!

Splitter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 23 lip 2009, 19:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Splitter » 23 lip 2009, 19:44

Witam mam problem lecz w audi a8. Posiadam silnik 2.5tdi i w ostatnim okresie mam odczuwalny spadek mocy. U mnie wystepuje to na takiej zasadzie ze, przewaznie gdy wrzucam 4 bieg i chce go troche podpiłować to wciskajac maksymalnie pedal gazu dochodzi mi do 3000 obrotow i to jeszcze bardzo wolno. Lecz po jakims czasie wszystko wraca do normy. Niestety wracajac do domu, otworzylem klape i zauwazylem lekki dym ktory wylatuje z tylu silnika. Zauwazylem tam mokre przez olej jakies przewody i rurki jak i maske w tym miejscu.
Co moze byc powodem takiego zachowania ?

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 23 lip 2009, 20:57

kabel do diagnostyki

nie zdiagnozowales auta a sadzisz ze mas zla przeplywke

Bajor2005
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 08 lis 2008, 12:39
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Bajor2005 » 24 lip 2009, 17:14

nadal nie czytasz ze zrozumieniem, auto było diagnozowane, wyskoczył błąd miernika powietrza czyli przepływomierza ale to nie stwierdza na 100% iz w tym jest problem, również komputer mogłby "szaleć". Tak powiedział mi Mechanik, który robił mi diagnostyke!
wię Kolego nie unoś sie tak od razu!!

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 25 lip 2009, 11:29

dobra widze ze nie ma sensu sie wysilac

skoro po bledzie twierdzisz ze walniety jest lmm
to <ok>

Bajor2005
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 08 lis 2008, 12:39
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Bajor2005 » 26 lip 2009, 10:11

pewnie, że tak twierdze, (i wyobraź sobie, może będzie to cieżkie dla Ciebie z takim ilorazem inteligencji, ale postaraj sie), że po wymianie przepływościomierza(a taki błąd wykazał komputer), wszystko wróciło do normy i odzyskał moc.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 26 lip 2009, 13:15

kolego widze ze diagnostyka to calkiem kosmiczne slowo jak dla tak inteligentnego czlowieka jak ty hmmm.

poczytaj
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
zrob logi
przeanalizuj co dokladnie w nich jest
zobacz od ilu czynnikow mogl wyskoczyc ci blad lmm
wtedy zrozumiesz ze nie masz racji...
i odezwij sie na pw

pozdro

gewes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2013, 18:28
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: gewes » 26 sty 2013, 20:22

spotkałem się z tym samym problemem w moim autku i okazało się ,że grucha się przycinała - dokładnie te same objawy . Podobno czasem też wystarczy dolot od interculera do turdo przeczyścić

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja