[A6 C5 2.8Q 1999] ciężko odpala jak na dworze jest gorąco.
[A6 C5 2.8Q 1999] ciężko odpala jak na dworze jest gorąco.
Witam,
może ktoś doświadczył podobnego i może się podzielić doświadczeniem?
Auto ciężko odpala (trzeba dość długo kręcić) gdy jest na dworze gorąco, oraz gdy nie jest pełny zbiornik paliwa, tzn gdy strzałka wskaźnika zbliża się do wskazania połowy zbiornika.
Jak jest na zewnątrz chłodno, tak poniżej 10 st. to auto odpala od dotknięcia, niezależnie od ilości paliwa w baku.
Gdy jest gorąco i pełny zbiornik też auto odpala bez problemu.
Nadmienię jeszcze że VAG nie przedstawia żadnych błędów. Wskaźniki temperatur tak w aucie jak na VAGu też są ok.
Macie jakiś pomysł?
może ktoś doświadczył podobnego i może się podzielić doświadczeniem?
Auto ciężko odpala (trzeba dość długo kręcić) gdy jest na dworze gorąco, oraz gdy nie jest pełny zbiornik paliwa, tzn gdy strzałka wskaźnika zbliża się do wskazania połowy zbiornika.
Jak jest na zewnątrz chłodno, tak poniżej 10 st. to auto odpala od dotknięcia, niezależnie od ilości paliwa w baku.
Gdy jest gorąco i pełny zbiornik też auto odpala bez problemu.
Nadmienię jeszcze że VAG nie przedstawia żadnych błędów. Wskaźniki temperatur tak w aucie jak na VAGu też są ok.
Macie jakiś pomysł?
Pozdrawiam, Quick.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:17
- Lokalizacja: WAGROWIEC/STOCKHOLM
[A6 C5 2.4 V6 1999]
witam
mam identyczny problem i juz niewiem co mam z tym fantem zrobic :evil:
autko mam juz drugie lato i tylko latem ten problem, wiec bylem niedawno na sprawdzeniu pod vaga i inne urzadzenia i nic... 100% komp,sondy, czujniki wszystkio cacy wiec dalem dzis znowu do mechanika i kazalem mu sprawdzic pompe paliwa bo podejrzewam ze ajk jest ciepło to wytwarza sie jakies cisnienie i jest wtedy problem a jak jest chlodno to tego problemu nie ma, ogolnie zecz biorac sam juz niewiem co o tym sadzic... :-?
wiec tak jak kolega wyzej... pomozcie :!: :!:
mam identyczny problem i juz niewiem co mam z tym fantem zrobic :evil:
autko mam juz drugie lato i tylko latem ten problem, wiec bylem niedawno na sprawdzeniu pod vaga i inne urzadzenia i nic... 100% komp,sondy, czujniki wszystkio cacy wiec dalem dzis znowu do mechanika i kazalem mu sprawdzic pompe paliwa bo podejrzewam ze ajk jest ciepło to wytwarza sie jakies cisnienie i jest wtedy problem a jak jest chlodno to tego problemu nie ma, ogolnie zecz biorac sam juz niewiem co o tym sadzic... :-?
wiec tak jak kolega wyzej... pomozcie :!: :!:
Audi A6 .... NIEBO MNIE NIE CHCE A PIEKŁO OBAWIA SIE ŻE NIM ZAWŁADNE....
[A6 C5 2.8Q 1999] ciężko odpala jak na dworze jest gorąco.
Witam,
Na poczatku prosze o wybaczenie jezeli pojdzie cos nie tak to jest moj pierwszy post na forum
Otoz mam ten sam problem, bylem juz u mechaniora zeby mi zdiagnozowali podlaczyli kompa i 0 bledow. 30.07 jade na przeglad i powiedzialem zeby wtedy sie temy przyjrzeli.
Maja sprawdzic cisnienie podawania paliwa z pompy podejrzewaja ze to, nastepnym krokiem ktory chce zrobic to wymiana swiec i przewodow WN. Bede informowal co i jak po 30.07
Pozdrawiam
Na poczatku prosze o wybaczenie jezeli pojdzie cos nie tak to jest moj pierwszy post na forum
Otoz mam ten sam problem, bylem juz u mechaniora zeby mi zdiagnozowali podlaczyli kompa i 0 bledow. 30.07 jade na przeglad i powiedzialem zeby wtedy sie temy przyjrzeli.
Maja sprawdzic cisnienie podawania paliwa z pompy podejrzewaja ze to, nastepnym krokiem ktory chce zrobic to wymiana swiec i przewodow WN. Bede informowal co i jak po 30.07
Pozdrawiam
znajomy mechanik poradził mi żeby jak jest gorąco, przed odpaleniem auta odkręcić korek w zbiorniku paliwa. Twierdzi że przyczyna może być w zaworze zwrotnym, (czy z odpowietrzeniem)... Czekam na upał i sprawdzę.
Jak uda mi się zdiagnozować i usunąć problem, pochwalę się - oto również prosiłbym Was.
ramius007 zrobiłem to co chcesz zrobić. Wymieniałem świece i przewody. Bez żadnego efektu...
Jak uda mi się zdiagnozować i usunąć problem, pochwalę się - oto również prosiłbym Was.
ramius007 zrobiłem to co chcesz zrobić. Wymieniałem świece i przewody. Bez żadnego efektu...
Pozdrawiam, Quick.
zacząłem jeździć z niedokręconym korkiem paliwa, i auto odpala od dotknięcia... Jeszcze trochę tak pojeżdżę, jak tak się utrzyma, a potem przy dokręceniu problem z odpalaniem się powtórzy, to jadę do warsztatu, bo pewnie jakieś podciśnienie się robi w zbiorniku i pewnie faktycznie jest jakiś zawór który ma je regulować...
Pozdrawiam, Quick.
Witam
Bylem w warsztacie i w sumie zapomnialem sprawdzic cisnienie itp itd a to dlatego ze zgodnie z sugestia kolegi Quick od 2 tyg jezdze z niedokreconym korkiek wlewu paliwa i auto pali za dotknieciem. nie wazne czy deszcz czy upaly czy cieply czy zimny.
A ze porobilem duzo innych rzeczy i troche mnie kosztowaly i nie chcialem sie wpedzac w nastepne koszty poczekam do nastepnej mojej wizyty w warsztacie.
Na razie moge z tym zyc. A ze od zeszlego tygodnia mam instalacje LPG to korek wlewu paliwa bede ruszal raz na kilka miesiecy. mam nadzieje ...
W kazdym razie potwierdza sie teoria o zaworze przy baku paliwa.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow
Bylem w warsztacie i w sumie zapomnialem sprawdzic cisnienie itp itd a to dlatego ze zgodnie z sugestia kolegi Quick od 2 tyg jezdze z niedokreconym korkiek wlewu paliwa i auto pali za dotknieciem. nie wazne czy deszcz czy upaly czy cieply czy zimny.
A ze porobilem duzo innych rzeczy i troche mnie kosztowaly i nie chcialem sie wpedzac w nastepne koszty poczekam do nastepnej mojej wizyty w warsztacie.
Na razie moge z tym zyc. A ze od zeszlego tygodnia mam instalacje LPG to korek wlewu paliwa bede ruszal raz na kilka miesiecy. mam nadzieje ...
W kazdym razie potwierdza sie teoria o zaworze przy baku paliwa.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Stary temat, ale udało Wam się rozwiązać problem.
U mnie jest tak, że tylko przy temperaturze powyżej 10stopni, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu ( po godzinie) muszę długo kręcić i odpala powoli każdy cylinder po kolei.
Po odpaleniu chodzi idealnie. Z rana odpala idealnie.
Będę sprawdzał po kolei rzeczy z forum więc coś napiszę z czasem.
U mnie jest tak, że tylko przy temperaturze powyżej 10stopni, po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu ( po godzinie) muszę długo kręcić i odpala powoli każdy cylinder po kolei.
Po odpaleniu chodzi idealnie. Z rana odpala idealnie.
Będę sprawdzał po kolei rzeczy z forum więc coś napiszę z czasem.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga