Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6,C6,2.0TDI] Pompa oleju w silniku BLB i BRE

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

[A6,C6,2.0TDI] Pompa oleju w silniku BLB i BRE

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 19:01

Czy ktoś może wie , czy pasuje pompa oleju wraz z całym napedem z silnika BRE do BLB ?
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, 22:08 przez radoslaw1972, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 19:41

naped pada... szumy..

Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 19:54

bylem w serwisie audi .starte koła ..

Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 20:08

dokladnie..sorry że odrazu tego nie napisalem,ale troszeczke jestem wkurzony...jak sie dowiedziałem wczoraj ile kasy na to trzeba wywalic....

[ Dodano: 2009-07-19, 20:16 ]
a w serwisie pytalem to powiedzieli ze nie wiedza bo nie maja mozliwosci sprawdzenia.. śmieszne!!!
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, 22:11 przez radoslaw1972, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 816
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Rocznik: 2022
Moje auto: Q5
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 19 lip 2009, 20:17

Według ETKA 7.2 jest ta sama pompa - 157 euro

Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 20:19

najdrozsze są koła, cały zestaw około 5 tys zł

Funosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 517
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Funosek » 19 lip 2009, 21:31

Rozumiem, że nie masz zamiaru naprawiać tego w ASO? :-D

Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 21:36

Funosek pisze:Rozumiem, że nie masz zamiaru naprawiać tego w ASO? :-D




nie,skąd takie mysli..?

Funosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 517
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Funosek » 19 lip 2009, 21:48

Przestraszył mnie ten wysoki koszt naprawy, myślałem że to w ASO :shock:

Pisałem to, bo myślałem, że chcesz naprawiać autko w ASO i niedawno skończyłem, ale też dorzucę jako pseudo artykuł :mrgreen:

Nie wiem jak to jest np. w Niemczech, ale u nas w ASO z reguły nie pracują lepsi mechanicy niż w normalnych warsztatach. Powiedziałbym nawet, że często młodsi i mniej doświadczeni. Mechanik, który prawdopodobnie będzie się zajmował moim autkiem przez dłuższy okres - solidny i zna się na tym co robi, przy okazji serdecznie pozdrawiam - też kiedyś pracował w ASO. Później po prostu założył swój warsztat, znalazł dobrego pracownika i robi na swoim.
Cenię go o wiele bardziej niż innych mechaników, nie tylko z ASO bo jest naprawdę w porządku.
- Wszystko robi solidnie, na najwyższym poziomie i wątpię, żeby w ASO zrobili o wiele lepiej, jeżeli w ogóle zrobią lepiej.
- Dokładnie tłumaczy, jakie części można zamontować, które poleca, które są najlepsze, a które nic nie warte.
- Nie wciska kitu, że coś trzeba wymienić. Miałem wymieniać zabierak pompy oleju, ale po obejrzeniu zębatek szczerze powiedział mi, że szkoda czasu i pieniędzy, bo wszystko wygląda na idealne. Zębatki nie nosiły żadnego śladu użytkowania. A dla niego wymiana, która wiązała się z co najmniej jednym dodatkowym dniem roboty to tylko i wyłącznie dodatkowa gotówka w kieszeni. Obejrzał praktycznie wszystko, bo żeby dobrać się do pompy wyjmował skrzynie i elegancko wszystko nam pokazał i ocenił ;-) Notabene na stan bliski ideału :-P
- Odpowiada na każde pytanie i wszystko elegancko tłumaczy nawet największym laikom. Każdą część, o którą pytaliśmy dokładnie opisał, powiedział jak i na jakiej zasadzie działa, a dodatkowo pokazał gdzie siedzi ;-)
- Po wymianie rozrządu pokazał wszystkie części, wytłumaczył co ulega w nich uszkodzeniu i jak wyglądają po przejechaniu większej ilości kilometrów ;-)

Także ja na twoim miejscu poszukałbym dobrego mechanika, najlepiej z polecenia. Całkiem niedawno byłem też u innego, który dość, że był sporo droższy to moim zdaniem miał też gorsze podejście do klienta. Oczywiście, też wszystko zrobił na wysokim poziomie, ale nie był za bardzo rozmowny. Wolał, żeby nie patrzeć mu na ręce.

A teraz? Trafiłem na profesjonalnego i chętnego do podzielenia się swoimi doświadczeniami i wiedzą motoryzacyjną mechanika, a to chyba też ważne :-) Co prawda warsztat ma kilkadziesiąt kilosów za Warszawą, ale chyba warto podjechać trochę dalej i być w pełni zadowolonym :-P

Dodam, że po żadnej wizycie w ASO nie byłem tak doinformowany o stanie autka i o zasadach na jakich pracują poszczególne części. A przy okazji portfel nie schudł tak bardzo <ok>

Awatar użytkownika
radoslaw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 17 lip 2009, 23:21
Lokalizacja: lublin

Post autor: radoslaw1972 » 19 lip 2009, 21:56

Funosek pisze:Przestraszył mnie ten wysoki koszt naprawy, myślałem że to w ASO :shock:

Pisałem to, bo myślałem, że chcesz naprawiać autko w ASO i niedawno skończyłem, ale też dorzucę jako pseudo artykuł :mrgreen:

Nie wiem jak to jest np. w Niemczech, ale u nas w ASO z reguły nie pracują lepsi mechanicy niż w normalnych warsztatach. Powiedziałbym nawet, że często młodsi i mniej doświadczeni. Mechanik, który prawdopodobnie będzie się zajmował moim autkiem przez dłuższy okres - solidny i zna się na tym co robi, przy okazji serdecznie pozdrawiam - też kiedyś pracował w ASO. Później po prostu założył swój warsztat, znalazł dobrego pracownika i robi na swoim.
Cenię go o wiele bardziej niż innych mechaników, nie tylko z ASO bo jest naprawdę w porządku.
- Wszystko robi solidnie, na najwyższym poziomie i wątpię, żeby w ASO zrobili o wiele lepiej, jeżeli w ogóle zrobią lepiej.
- Dokładnie tłumaczy, jakie części można zamontować, które poleca, które są najlepsze, a które nic nie warte.
- Nie wciska kitu, że coś trzeba wymienić. Miałem wymieniać zabierak pompy oleju, ale po obejrzeniu zębatek szczerze powiedział mi, że szkoda czasu i pieniędzy, bo wszystko wygląda na idealne. Zębatki nie nosiły żadnego śladu użytkowania. A dla niego wymiana, która wiązała się z co najmniej jednym dodatkowym dniem roboty to tylko i wyłącznie dodatkowa gotówka w kieszeni. Obejrzał praktycznie wszystko, bo żeby dobrać się do pompy wyjmował skrzynie i elegancko wszystko nam pokazał i ocenił ;-) Notabene na stan bliski ideału :-P
- Odpowiada na każde pytanie i wszystko elegancko tłumaczy nawet największym laikom. Każdą część, o którą pytaliśmy dokładnie opisał, powiedział jak i na jakiej zasadzie działa, a dodatkowo pokazał gdzie siedzi ;-)
- Po wymianie rozrządu pokazał wszystkie części, wytłumaczył co ulega w nich uszkodzeniu i jak wyglądają po przejechaniu większej ilości kilometrów ;-)

Także ja na twoim miejscu poszukałbym dobrego mechanika, najlepiej z polecenia. Całkiem niedawno byłem też u innego, który dość, że był sporo droższy to moim zdaniem miał też gorsze podejście do klienta. Oczywiście, też wszystko zrobił na wysokim poziomie, ale nie był za bardzo rozmowny. Wolał, żeby nie patrzeć mu na ręce.

A teraz? Trafiłem na profesjonalnego i chętnego do podzielenia się swoimi doświadczeniami i wiedzą motoryzacyjną mechanika, a to chyba też ważne :-) Co prawda warsztat ma kilkadziesiąt kilosów za Warszawą, ale chyba warto podjechać trochę dalej i być w pełni zadowolonym :-P

Dodam, że po żadnej wizycie w ASO nie byłem tak doinformowany o stanie autka i o zasadach na jakich pracują poszczególne części. A przy okazji portfel nie schudł tak bardzo <ok>


zgadzam sie z tobą w 100%,tez znam takie osoby które odeszły z pracy w ASO .mają wlasne warsztaty,roznica jest taka ze w aso trzeba zaplacic kilka razy drożej.

sid320
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 12 sie 2009, 08:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sid320 » 12 sie 2009, 09:21

Funosek a masz jakieś namiary na tego mechanika????
SID320

Funosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 517
Rejestracja: 07 mar 2009, 00:19
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Funosek » 12 sie 2009, 13:26

Poszło na PW.

arczi10
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 13 paź 2008, 22:01
Lokalizacja: kolobrzeg

Post autor: arczi10 » 13 paź 2009, 23:40

Witam koledzy
Właśnie wracam od gościa który kiedyś pracował w aso audi, a pojechałem bo od jakiegoś czasu dziwnie mi silnki terkocze, jak jest zimny po nocy jak zapale to z minute chodzi prowaidłowo a potem zaczyna terkotać, stwierdził że to pompa oleju wraz z wałkami wyrównującymi prace silnika, no podobno to jes cały komplet.

Mam prośbe, napiszci coś jak to wygląda, jakie koszta, bo właśnie powiedział mi że za części to będzie ok 4500zł + robocizna
Pozdrawiam

sawek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 14 paź 2009, 15:12
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: sawek » 14 paź 2009, 15:34

Witam wszystkich, również jestem nieszczęśnikiem posiadającym silnik BLB i również mi coś "sterkosze" w misce olejowej :( Dziwi mnie tylko to ze audi tego nie wymienia na swój koszt skoro wszyscy wiedzą ze to jest błąd fabryczny. Za autko dałem prawie 80 tyś z przebiegiem 110 tyś i pozostaje mi płakać. Czy macie jakieś rozwiązanie żeby z tego wybrnąć ludzkim kosztem? jeżeli to ma kosztować 4500-5000 to może lepiej kupić używany silnik i wymienić wszystkie te wałki czy co tam siada.

sipowitz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 lis 2008, 09:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: sipowitz » 08 lut 2010, 21:03

sawek pisze:jeżeli to ma kosztować 4500-5000 to może lepiej kupić używany silnik i wymienić wszystkie te wałki czy co tam siada.
Oczywiście, najkorzystniej okazuje się kupić z jakiegoś rozbika lub pogorzelca z UK, warunek, trzeba dokładnie sprawdzić i można robić swap. Zresztą co będę pisał, wystarczy poczytać:
http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_swap_u ... 643.0.html
Pozdrawiam,
Andy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja