[A6 C5 1.9 TDI] Traci moc
[A6 C5 1.9 TDI] Traci moc
Witam Koledzy.To nie jest zwykła utrata mocy, poprostu podczas jazdy przy zmianie biegow, np z 4 na 3 (np. przy wyprzedzaniu)gdzie auto powinno mieć kopa, u mnie wręcz przeciwnie, nic sie nie dzieje, pedał gazu do podłogi i nic, musze spowrotem na 4 podciągnąc troche i wtedy na 3:/ czasami dym poleci z rury i spowrotem mamoc.czy ktoś wie co to może byc? Proszę o porady i sugestie[/quote]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
kolego gdy miałem paska z tym silnikiem 110km też miałem ten problem ale u mnie była taka przyczyna że stawały łopatki wirnika tyrbiny a na komputerze nic nie pokazywało bo to działo się dopiero w czasie jazdy przy obciążeniach czyli gdy musiałem troszkę wcisnąć w podłogę a na postoju turbina ładnie pracowała i nic się nie działo.pozdr.
Piotr
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
odma w silniku 1.9 jest calkiem inna niz w 2.5 wiec to nie ma nic do zeczy
jezeli mowisz ze kopci tzn ze dostaje za duzo paliwa a zbyt malo powietrza by to spalic
najlepiej jak bys zrobil logi dynamiczne
jesli nie masz vaga
to ja pierwsze co dokladnie bym sprawdzil to uklad dolotowy
bez vaga raczej nikt konkretnego nic nie powie
bo moga z typowych przypadkow to byc np: kierownice, lmm , egr , dziura w dolocie itp
pozdro
jezeli mowisz ze kopci tzn ze dostaje za duzo paliwa a zbyt malo powietrza by to spalic
najlepiej jak bys zrobil logi dynamiczne
jesli nie masz vaga
to ja pierwsze co dokladnie bym sprawdzil to uklad dolotowy
bez vaga raczej nikt konkretnego nic nie powie
bo moga z typowych przypadkow to byc np: kierownice, lmm , egr , dziura w dolocie itp
pozdro
jeszcze raz dziekuje za podpowiedzi, wiecie co przyuwazyłem, że częsciej sie to dzieje gdy mam mniej paliwa, tak na sto kilometrów jak mam wiecej tak ponad pół baku jakby ręką odjął, czy to jest poprostu przypadek czy coś może być z tym związane.Byłem sie już dowiadywać ile kosztuje przepływościomierz(360zamiennik-460bosch), bo koledzy mówili, że być może to, z mechanikiem jestem umówiony na 24lipca(byle jakiemu nie chce dawac) więc troche musze czekać:/ nie chce by mnie oskubał niewiadomo ile pln,
kolego wejdz na forum silniki benzynowe na temety "katalizator" i "spadek mocy powyzej 3000obr" "pompa paliwa" mialem problem z moim autem wymienilem przeplywke i lekka poprawa ale sprawdzilem pompe paliwa dawala mi za male cisnienie moglem zapomniec o wyprzedzaniu pompa dawala 2,5 bar a powinna dawac 3,5-4 bar po wymianie auto lata jak wsciekle :lol: ja mam silnik benzynowy dlatego cisnienie pompy paliwa u ciebie bedzie inne
ale dla pewnosci sprawdz pompe przy jakich obrotach masz rak mocy?????????????
ale dla pewnosci sprawdz pompe przy jakich obrotach masz rak mocy?????????????
Bajor2005 pisze:Byłem sie już dowiadywać ile kosztuje przepływościomierz(360zamiennik-460bosch),
Ja 3 dni temu kupowałem przepływke do tego silnika do A6 i za nówke Boscha zaplaciłem 290zł. i oczywiscie gwarancja. I nie jest to żaden regenerowany jakie można dostac w czarnych pudelkach Boscha tylko NOWY w żołtym pudełku.
Wiec kolego naprawde nie wiem skad u ciebie taka cena no chyba ze pytales w ASO.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
nie kolego nie pytałem w ASO, pytałem w InterCarsie(zwykły sklep motoryzacyjny), nie wiem czemu tak dużo:/ na allegro nie mogłem znaleść.
Ale dziś byłem na komputerze, wykazało błąd odnoście jakiegoś miernika powietrza, mechanik wykasował ten błąd, posprawdzał i jeszcze stwierdził, że turbina ma za mało ciśnienia, mówiłe też, że jak przyjade tego 24 to sprawdzi jeszcze ten przepływomierz:/
Ale dziś byłem na komputerze, wykazało błąd odnoście jakiegoś miernika powietrza, mechanik wykasował ten błąd, posprawdzał i jeszcze stwierdził, że turbina ma za mało ciśnienia, mówiłe też, że jak przyjade tego 24 to sprawdzi jeszcze ten przepływomierz:/
Ja też kupowalem w zwyklym sklepie gdzie czesci dostarcza własnie intercars. Jesli nr twojego przeplywomierza to 0 281 002 216 kosztuje on w sklepie 290zł a na allegro 269+wysyłka.
Natomiast jesli masz nr 0 986 284 001 to niestety ten jest drozszy i na allegro go nie ma.
Natomiast jesli masz nr 0 986 284 001 to niestety ten jest drozszy i na allegro go nie ma.
A6 C4 Avant AEL-było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
A6 C5 Avant 2.7 BiTurbo 250km- było
Bajor 2005
sprawdziles pompe?ja kupowalem przeplywke ale w irlandii bo tu mieszkam i zaplacilem 115 euro koszt w polsce jak pytalem to okolo 300 zlotych (w poznaniu) u mnie siadla i przeplywka i pompa paliwa po wymianie przeplywki bylo lepiej ale powyzej 3000obr/min nie mial kopa po wymianie pompy paliwa jest ok
sprawdziles pompe?ja kupowalem przeplywke ale w irlandii bo tu mieszkam i zaplacilem 115 euro koszt w polsce jak pytalem to okolo 300 zlotych (w poznaniu) u mnie siadla i przeplywka i pompa paliwa po wymianie przeplywki bylo lepiej ale powyzej 3000obr/min nie mial kopa po wymianie pompy paliwa jest ok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga