(A6 c6) 2.7 tdi 2006 manual
(A6 c6) 2.7 tdi 2006 manual
sprawa jest takiego typu(jak rozpedzam sie do stuwki i powyzej do 110 , 120 wszystko jest wporzadku. po przekroczeniu tej predkosci zaczynaja sie drgania i pochwili jak przyspeszam delikatnie odpuszca i znowu cos sie dzieje. kupilem nowe opony i wywazylem je bo byly na krawedzie lekko lysawe a srodek calkiem sobie.co to jest....??jutro jade na zbieznosc czy to moze byc to??????.dodam ze autko nie skreca w lewo czy w prawo .a moze to jakis wachacz czy koncowka( tarcze ) nie mam bladego pojecia co to jest .jak ktos wie czy spotkal sie z czyms takim prosze o szybka pomoc dziekuje do zobaczenia
Ostatnio zmieniony 18 lip 2009, 00:17 przez przemo1, łącznie zmieniany 1 raz.
coco jumbo i do .....
A6 2.7 tdi 2006 manual
myslisz ze moze to byc kolo?czy mozna tak jezdzic przez jakis czas ,czy to jest bezpieczne bo musze dojechac do polski.aco powiesz na to ,bo wczesniej zamiescilem temat drganie n abiegu jalowym( nie jest to duze drganie ale jest)to moj pierwszy diesel(2.7) takze nie mam zadnego pojecia.moze tak ma byc ale wracajaqc do tematu:pojawiajace sie drganie przy 120 i te drganie na biegiu jalowym.czy te dwie zeczy maja cos ze soba wspolnego. a moze te drganie(na biegu jalowym) to poduszka pod silnikiem?przy ruszaniu na pierwszym biegu silnik zaczyna delikatnie podszarpywac.prosze o szybka odpowiedz dziekuje
coco jumbo i do .....
koło dwumasowe w 3 letnim aucie??? Ktoś by musiał go strasznie ujeżdzać...
Sprawdź poduchy po silnikiem i oglądnij półosie(czy gumy nie rozerwane)...
Ja mam drganie jak dam mu buta w podłogę(ale nie zawsze), a więc dzisiaj zmieniam przegób wewn. zeby wyeliminować tą usterkę(czy zadziała, się okaże :lol: )
Sprawdź poduchy po silnikiem i oglądnij półosie(czy gumy nie rozerwane)...
Ja mam drganie jak dam mu buta w podłogę(ale nie zawsze), a więc dzisiaj zmieniam przegób wewn. zeby wyeliminować tą usterkę(czy zadziała, się okaże :lol: )
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.7 tdi 2006 manual
dzieki za wskazowki ,napewno zaobserwuje tak jak mowiles.co do tematu autko ma na jechane 90 tys mil to jest jakies 140 tys km,wymienilem dzisiaj te male stabilizatory ktore przykreca sie do drazka kierowniczego( one sa w ksztalcie (C) byly sparciale i gumy prawie ze wylecialy z tymi tulejkami .wywazylem kola i w poniedzialek zrobie zbieznosc. przelecialem sie dzis tak 150 160 i te drgania nadal byly ale mniejsze i nie caly czas.ile jest poduszek ? bo patrzylem dzis na ta sprzodu wygladala niezle i nie wygladala tak jak by cos jej dolegalo, ale gdy szarpalem za miske olejowom cos fruwala na boki(wydaje mi sie ze powinna byc na sztywno?).jeszcze jedno zauwazylem ze opona tylnia po stronie pasazera jest kompletnie zdarta od wewnetrznej strony.jak cos moze cos doradzic to prosze o pomoc dzieki
coco jumbo i do .....
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
chodziło Ci o łączniki stabilizatorów, które przykręca się do stabilizatora i wahacza, a nie do drążka kierowniczego, bo do niego przykręca się końcówkę drążka kierowniczegoprzemo1 pisze:male stabilizatory ktore przykreca sie do drazka kierowniczego( one sa w ksztalcie (C)
jeżeli masz taki przebieg, to sprawdz te końcówki drążków, najprościej podnieś autko i rękoma sprawdz luzy na kole - poziomo
poduszek pod autem jest kilka, mogą być 4 ( i tak masz prawdopodobnie) albo 3 to też tak widziałem, (2 silnik i 1 skrzynia)
pod silnikiem to u Ciebie raczej nie możliwe, bo diesle mają czujniki, które ostrzegają o zużyciu poduchy, nie jestem pewny jak pod skrzynią u Ciebie czy są poduchy z czujnikami, trzeba by wejść pod auto
bezapelacyjnie czas wybrać się na zbieżność czy też geometrie kół, jak zwał tak zwał, chodzi o to samoprzemo1 pisze:jeszcze jedno zauwazylem ze opona tylnia po stronie pasazera jest kompletnie zdarta od wewnetrznej strony.jak cos moze cos doradzic to prosze o pomoc dzieki
A6 2.7 tdi 2006 manual
mieszkam w angli i tu cokolwiek zrobic nie jest latwo uwiezcie mi.bylem wczoraj w czterech serwisach smieszne ale dzie powinni ustawic zbieznosc i wszedzie lipa jedna i ta sama wymowka ze nie maja sprzetu do tego typu aut :mrgreen: smieszne ale prawdziwe poprostu lenie smierdzace i tyle.
[ Dodano: 2009-07-19, 13:09 ]
pan 42 ...wymienil pan komplet czy tylko przod ,bo umnie przod jest po wymianie.przod mam nowy okolo trzy dni temu wymienilem na nowe tyl zostal ale jak wczoraj podniesli auto to tylnia opona od wewnetrznej strony byla zdarta prawie ze do polowy (na lyso)i teraz mnie zastanawia czy przy 120,130 i wzwyz te drgania przechodza z tylu na przod.czy to jest mozliwe?[/b]
[ Dodano: 2009-07-19, 13:29 ]
goly 1 .... tak zrobie podniose auto i poszarpie nimi na boki wtedy zobacze czy koncowki sa zmeczone od drazka kierowniczego
[ Dodano: 2009-07-19, 13:09 ]
pan 42 ...wymienil pan komplet czy tylko przod ,bo umnie przod jest po wymianie.przod mam nowy okolo trzy dni temu wymienilem na nowe tyl zostal ale jak wczoraj podniesli auto to tylnia opona od wewnetrznej strony byla zdarta prawie ze do polowy (na lyso)i teraz mnie zastanawia czy przy 120,130 i wzwyz te drgania przechodza z tylu na przod.czy to jest mozliwe?[/b]
[ Dodano: 2009-07-19, 13:29 ]
goly 1 .... tak zrobie podniose auto i poszarpie nimi na boki wtedy zobacze czy koncowki sa zmeczone od drazka kierowniczego
coco jumbo i do .....
kup nowe opony na tył i niech ci zrobią zbieżność wszystkich 4 kół.
Powinieneś sprawdzić tylne zawieszenie przed zbieżnością, bo jeżeli jakaś guma jest wywalona to nici ze zbiezności...
Pozdrawiam.
Powinieneś sprawdzić tylne zawieszenie przed zbieżnością, bo jeżeli jakaś guma jest wywalona to nici ze zbiezności...
Pozdrawiam.
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.7 tdi 2006 manual
jutro lece na zbieznosc..... i sprawdze zawieche tak jak mowisz .tylko nie wiem czy przed zbieznoscia zdaze kupic te nowe opony na tyl . czy najpierw opony a pozniej zbieznosc... bedzie jakis problem czy roznica w ustawieniu zbieznosci...
coco jumbo i do .....
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Nie kombinuj, wymień tylne opony i zaoszczędzisz na kolejnych wizytach u mechaników.
U mnie całe auto w górze, szukanie luzów gdzie sie tylko dało, a wymiana kompletu opon wyleczyła wszystkie problemy. Poprzedni właściciel - Niemiec też był oszczędny i w 2007 wymienił tylko 2 opony, a przód przewalił na tył. Po dokładnym obejrzeniu wszystkie opony były do wyrzucenia.
U mnie całe auto w górze, szukanie luzów gdzie sie tylko dało, a wymiana kompletu opon wyleczyła wszystkie problemy. Poprzedni właściciel - Niemiec też był oszczędny i w 2007 wymienił tylko 2 opony, a przód przewalił na tył. Po dokładnym obejrzeniu wszystkie opony były do wyrzucenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga