Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem w końcu wrzucić kilka fotosów i zaprezentować moją malinkę...
fotki zaraz po podróży na pomorze, więc furka nie picowana, nie myta, itd :-P
O samochodzie:
Audi A6 Avant 2.5 TDI rocznik 2002

Samochodzik zakupiony w Niemcach w lipcu ubiegłego roku

Modyfikacje :
Felga to OZ Racing MAE Crown Jewel III 8,5 * 18"
Gwintowany zawias FK
Chips na 180 KM

Atrapa carbon'owa
Przyciemnione szybki
Zmienione całe car audio i dołożony wzmak i sub (basik musi być

Tylne lampki led dymione
Jak coś jeszcze mi się wspomni, to napiszę

A teraz fotosy mojego potworka

Miłego oglądania i oceniania

[edit]
Kilka fotosów po montażu ledów Dectane:
Kilka fotosów po nocnej sesji z Turasem na spotasie w Katosach

Sezon 2010:
Nowe koła:
OPONY FALKEN ZIEX ZE912 215/40/ZR18
Koła OZ RACING MAE JEWEL CROWN III 8,5":
A wszystko przy pomocy tego montera:
Meir wielkie dzięki za pomoc




SEZON 2011:
Polakierowane środki felg + polerka rantów:
Kierowanie:
1.tak było...
Polerka:
Efekt końcowy:
Dziękuje za pomoc przy kółkach poniższym osobom - bez nich ten efekt nie byłby możliwy - Dzięki Panowie
misiek_30,
PAGOR,
meir,
gorgotek,
22.04.2011
Montaż gwintowanego zawieszenia FK Automotive ( dzięki tato za pomoc w ogarnięciu wszystkiego ) :
galeria:
http://s1189.photobucket.com/albums/z427/ShoofeL
Kilka fot z całego zabiegu zmiany gwinta i kręceniu nakętkami:
I efekt końcowy:
Generalnie tył już niżej nie zejdzie ( chyba, że niższe fedry wrzucę, ale za to z przodu nakrętki są gdzieś w połowie gwintu
więc jest pole manewru

No i jeszcze filmik mojego wydechu "astma":
Kila świeżych fotek:
Uploaded with ImageShack.us
... no i mały prowokujący dodatek na tylnej klapie

Kilka fotek z zimowego setupu ( pomarańczowe szaleństwo - just for fun :-P )
Sezon 2012:
marzec - blenda US i przy okazji wywalenie ramki z przedniej rejestracji:
Przód:
Tył:
Coś mi nie pasowało z tymi ledami na tyle do tej blendy i zawitały z powrotem polifty:
...i od razu lepiej :D
... następny cel to:
i cel osiągnięty 31.03.2012 :D
Małe fotostory z rezania.
1. Wjazd na podnośnik i ściągnięcie zderzaka :D
2. Rezanie szlifierką w grillu i przymiarki co chwilę + wycięcie poprzeczki w masce :D
3. Zmiana ustawienia nypla w zamku ( w atrapie RS6 jest w innym miejscu

4. Z racji tego, iż dolna kratka była niesamowicie poobijana od kamieni zdecydowałem się na jej polakierowanie, a że ktoś dał ciała na warsztacie i próbował lakierem w spray'u, który nie chciał wyschnąć zdecydowaliśmy się na szybką akcję w komorze.
Godzinka czasu i obydwie ramki były polakierowane :D

5. Klej do szyb i jazda a atrapami :D
6. Montaż zderzaka i usztywnienie trytytkami :D
No i efekt końcowy

Maj 2012 - doszły listwy drzwiowe S6: