Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 2.5 v6] zgasł i nie odpala

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

[a6 2.5 v6] zgasł i nie odpala

Post autor: grzessmolar » 10 cze 2009, 00:11

witam
jakiś czas temu jadąc sobie spokojnie w korku moje a6 sie wylczyło,to znaczy zgasł i już nie odpalił.
vag wykazał że jest problem z układem paliwowym, faktycznie był,pompe wymieniłem paliwo podaje, silnik kręci a nie odpala,co ciekawe vag nie pokazuje żadnych błedów,
autko stoi już 3tyg. prosze o rade :cry:
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 11 cze 2009, 00:06

na poczatku pompa paliwa nie podawala paliwa( błędy vag), wymieniłem pompe,nie odpowietrzyłem układu,chodz nie widziałem bąbli z powietrzem :-/ . paliwo normalnie dochodzi a nie odpala. pompa wtryskowa nie była wymontowana.
znalazłem w baku srebne wióry ale podejżewam że są to wióry ze starej pompy. oczywiście wyczyściłem bak.

[ Dodano: 2009-06-11, 00:11 ]
wymieniłem też filtr paliwa
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

Awatar użytkownika
SPeak_8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 28 wrz 2008, 12:25
Imię: Henryk.
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: SPeak_8 » 11 cze 2009, 00:21

Mi teraz tak sie zrobilo ze np po nocy ciezko odpalic kreci i kreci i dopiero po pewnym czasie odpala...a pozniej juz normalnie tak jak powinno :-/ paliwo sie cofa czy co :-(

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 11 cze 2009, 00:41

dodam że ostatni ze 3 razy zalałem go do pełna bioestrem,a zgasł na zwyklej ropie.
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 11 cze 2009, 01:08

w większości tych postów pisze żeby paliwa było przynajmniej 1/2 baku,bo wtedy się nie zapowietrzy itp. ja mam 3/4 baku i zgasł :-/
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 11 cze 2009, 01:17

sprawdze może najpierw to odpowietrzenie
:-/

[ Dodano: 2009-06-11, 01:38 ]
dzięki Piotruś,

[ Dodano: 2009-06-12, 23:02 ]
noi wyszło, niestety pompa wtryskowa poszła. :-(
w poniedziałek oddaje autko do pompiarza :-(
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

trocse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2009, 20:38
Lokalizacja: Jelenia

Post autor: trocse » 22 cze 2009, 12:02

Witam serdecznie.
Moja niunka sie zbuntowala.

Tzn w czasie jazdy nagle zgasla, paliwa bylo jeszcze na 70 km spokojnie, nigdy tak sie nie stalo wczesniej. Teraz nie idzie jej odpalic.

VAGowalem i : na poczatku byly dwa bledy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 401 P 2
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 0000AG D60
Software Coding: 01001
Work Shop Code: WSC 02325
2 Faults Found:
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty

Bo kasowaniu pojawial sie blad 1318 jeszcze kilka razy, probowalem ja odpalic na PLAK zagadala ale wiadomo dalej juz nie chciala wskoczyc.

Posprawdzalem wszystki ekonnectory.

Teraz jest blad i nie daje sie skasowac:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 401 P 2
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 0000AG D60
Software Coding: 01001
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty

Jak dluzej jest wlaczony zaplon to pozniej mruga lampka od swiec.

Moze cos poradzicie, paliwa teraz ma z pol baku zapowietrzona raczej nie jest

_profil
Ostatnio zmieniony 22 cze 2009, 19:24 przez trocse, łącznie zmieniany 1 raz.

trocse
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2009, 20:38
Lokalizacja: Jelenia

Post autor: trocse » 22 cze 2009, 17:28

Dzieki, jutro niunka jedzie na lawecie do warsztatu, podejzewam wlasnie ze pompa podziekowala bo tak nagle w czasie jazdy zdechlo, w zasadzie w momencie lekkiego przyspieszenia. Siedzialem dzisiaj dluzej z VAGiem przy niej i zadnej poprawy, zapowietrzenie raczej odpada bo tak nagle i paliwa jeszcze nie bylo tak malo. Wyczytalem ze te pompy przy 200k lubia podziekowac wiec ta juz ma powyzej. Wioze niunke do Pisarzowic do diesel service jezeli macie jakies opinie o tym warsztacie poprosze, robilem tam kiedys golfa i jestem zadowolony ponoc z audikami daja sobie rade ale nie mam doswiadczenia.

grzessmolar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 203
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
Lokalizacja: chrzanów

Post autor: grzessmolar » 08 lip 2009, 15:24

wczoraj wkońcu odbrałem moją niunie :-D :-D :-D
nawaliła pompa wtryskowa + sterowanie.
autko naprawiałem w tychach bo w chrzanowie nikt nie chcial się podjąć naprawy, a mechanik ,u którego byłem na początku, po wymianie pompy paliwa tylko rozkładał ręce.
koszt jaki poniosłem za tą impreze to:
- 2500 zł regeneracja pompy z naprawą itp + roczna gwarancja bez limitu km
- 200 zł laweta (od jednego mechanika do drugiego,po znajomości :mrgreen: )
-500zł naprawa + wymiana pompy paliwa
AUDI-inni czują respekt <kijem><hura>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga