[A6 C5 1.8T] Przegrzewa się silnik.
[A6 C5 1.8T] Przegrzewa się silnik.
Witam wszystkich. Mam problem z audikiem,przegrzewa się silnik 1.8t. Temperatura rośnie do 100, 110, i dalej by rosło gdyby nie wyłączyć silnik. Wymieniony termostat, gumowe rury do i z chłodnicy gorące, w płynie ani w oleju nie widać niepokojących objawów. Macie może jakieś rady, sugestie??? Po tym zdarzeniu klimatronik wieje tylko zimnym. Po wejściu do klimatronika migają na przenian 2 wartości: lewa 10 , prawa 06, potem lewa 15 , prawa 04, i tak na przemian. Zmieniając plusem następnie są kanały c 01 -c79. Co to znaczy? Nie umiem tego rozszyrować. Pozdr.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2009, 20:12 przez siny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 07 cze 2009, 12:56
- Lokalizacja: Kłodzko Dolnośląskie
Kolego miałem kiedyś taki przypadek w audi a4 2.6 v6 . Wiosna , jesień i zima auto się nie grzało . Gdy tylko przyszło lato i temp. przekraczała 20-25 stopni mały korek albo światła to temperatura rosła jak zwariowana potrafiło wywalić nawet płyn .
Wymieniłem termostat , uszczelki pod głowicą wszystko co było możliwe . W ostateczności okazało się że auto było powypadkowe i jakiś magik w niemczech założył chłodnice i wentylator od diesla . Po wymianie chłodnicy problem znikł. Nie wiem jak jest w twoim przypadku ale może to samo ..
pozdrawiam
Wymieniłem termostat , uszczelki pod głowicą wszystko co było możliwe . W ostateczności okazało się że auto było powypadkowe i jakiś magik w niemczech założył chłodnice i wentylator od diesla . Po wymianie chłodnicy problem znikł. Nie wiem jak jest w twoim przypadku ale może to samo ..
pozdrawiam
Wiele Serc, Jedno Bicie, Audi zawsze Ponad życie !
Andi, jestem na Sjaelland-zie okolice Holbaek. Czy pompa działa? Jak sprawdzić nie rozbierając? wentylator wiskozowy kręci, elektryczny stoi. Obieg się otwiera przez termostat bo temperatura po nagrzaniu do 90 zatrzymuje się na 3-4 minuty(otwiera się duży obieg), potem rośnie na maksa.
[ Dodano: 2009-06-07, 16:13 ]
Imario, możliwe że to to. Pawcio, raczej nie ma tu kombinacji, auto było naprawiane w serwisie firmowym audi w Szwecji
[ Dodano: 2009-06-07, 16:13 ]
Imario, możliwe że to to. Pawcio, raczej nie ma tu kombinacji, auto było naprawiane w serwisie firmowym audi w Szwecji
- bobson80
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
- Lokalizacja: krosno odrzańskie
sciągnij na chwilkę cienki wężyk z zbiorniczka wyrównawczego jeśli płyn będzie się z niego przelewać to raczej pompa jest oksiny pisze:Andi, jestem na Sjaelland-zie okolice Holbaek. Czy pompa działa? Jak sprawdzić nie rozbierając? wentylator wiskozowy kręci, elektryczny stoi. Obieg się otwiera przez termostat bo temperatura po nagrzaniu do 90 zatrzymuje się na 3-4 minuty(otwiera się duży obieg), potem rośnie na maksa.
[ Dodano: 2009-06-07, 16:13 ]
Imario, możliwe że to to. Pawcio, raczej nie ma tu kombinacji, auto było naprawiane w serwisie firmowym audi w Szwecji
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
zrob jeszcze mala probe zalacz silnik jak temp bedzie 90 chlodnica bedzie momentalnie sie nagrzewac jak otworzy sie obieg. jak nie to pompa. Ja tez w 99.9 podejrzewam pompe.
Forum https://a8team.pl
Podłącze się do tematu.
U mnie jest podobna sprawa tzn. do 90 stopni jest wszystko super potem zatrzymuje się wskazówka na 90 i stoi, w momencie gdy temperatura oleju dojdzie do 90 stopni to wtedy obie wskazówki idą dalej już razem na 100-110 i więcej ale gasze motor.
Gdy włączam ogrzewanie to ciepełko leci że aż można się poparzyć (czyli pompa pracuje i obieg jest) ale za to chłodnica w środkowej części całkiem chłodna choć węże gorące i wentylator elektryczny załącza się ale rzadko, wisko też chodzi dobrze.
Myślę że to termostat się zacina i może otwiera się aby troszeczke bo węże są gorące i chłodnica aby tylko na brzegu a pośrodku zimna.
Dobrze kombinuje?
U mnie jest podobna sprawa tzn. do 90 stopni jest wszystko super potem zatrzymuje się wskazówka na 90 i stoi, w momencie gdy temperatura oleju dojdzie do 90 stopni to wtedy obie wskazówki idą dalej już razem na 100-110 i więcej ale gasze motor.
Gdy włączam ogrzewanie to ciepełko leci że aż można się poparzyć (czyli pompa pracuje i obieg jest) ale za to chłodnica w środkowej części całkiem chłodna choć węże gorące i wentylator elektryczny załącza się ale rzadko, wisko też chodzi dobrze.
Myślę że to termostat się zacina i może otwiera się aby troszeczke bo węże są gorące i chłodnica aby tylko na brzegu a pośrodku zimna.
Dobrze kombinuje?
usunieto pkt.29 regulaminu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga