[2.5TDI V6 (155KM)] prosba o analize logow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
to ja znów wezmę łopatę :-P
stało się tak dlatego ponieważ nie usunąłeś z katalogu logs w programie vag-com wcześniejszych logów. tym sposobem, jesli logujesz grupę/ grupy identyczne jak wcześniej - to wtedy plik .csv się nie nadpisuje, ani nie tworzy się nowy z późniejszą datą, ale nowe logowanie zapisuje się poniżej poprzednich logów.
Logi z formatu .csv i tak konwerterujesz do arkuszy excela więc radzę po prostu przed każdym logowaniem czyścić sobie plik logs - wtedy zapiszą ci się w nim tylko nowe logowania
Mam nadzieję że nieco pomogłem (sam z tym ongiś walczyłem :-P ) niestety sam nie wpadłem na to że mogłeś wstawić poprzedni log - Piotrze, chylę czoła
stało się tak dlatego ponieważ nie usunąłeś z katalogu logs w programie vag-com wcześniejszych logów. tym sposobem, jesli logujesz grupę/ grupy identyczne jak wcześniej - to wtedy plik .csv się nie nadpisuje, ani nie tworzy się nowy z późniejszą datą, ale nowe logowanie zapisuje się poniżej poprzednich logów.
Logi z formatu .csv i tak konwerterujesz do arkuszy excela więc radzę po prostu przed każdym logowaniem czyścić sobie plik logs - wtedy zapiszą ci się w nim tylko nowe logowania
Mam nadzieję że nieco pomogłem (sam z tym ongiś walczyłem :-P ) niestety sam nie wpadłem na to że mogłeś wstawić poprzedni log - Piotrze, chylę czoła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
Zdaje sie ze Artur ma racje;) troche balagan mi sie w kompie zrobil z tymi wszystkimi logami wiec zaczne od poczatku...szczerze mowiac przeszlo mi przez mysl ze przedobrzylem z ta regulacja ale fakt zapalenia sie lampki od trakcji i spadek mocy lekko mnie podlamal i w zapomnienie poszly moje przypuszczenia :lol:
z checia juz bym poszedl i to poprawil no ale niestety pada (uroki zycia w UK)...
dam znac jak tylko cos zdzialam...dzieki wielkie!!!
z checia juz bym poszedl i to poprawil no ale niestety pada (uroki zycia w UK)...
dam znac jak tylko cos zdzialam...dzieki wielkie!!!
Witam,
Jestem świeży na tym forum i nie mam takiej konkretnej wiedzy jak wy,i dlatego mam pytanie , sprawdzając dziś kąt wtrysku pokazało mi wartości 108, i chcąc sprawdzić jakie są normy w vagu nie znalazłem tam norm dla mojego silnika z oznaczeniem AKN, czy moglibyście mi powiedzieć w jakiej normie powinienem sie mieścić.
Sorki za nie precyzyjne określenia
Jestem świeży na tym forum i nie mam takiej konkretnej wiedzy jak wy,i dlatego mam pytanie , sprawdzając dziś kąt wtrysku pokazało mi wartości 108, i chcąc sprawdzić jakie są normy w vagu nie znalazłem tam norm dla mojego silnika z oznaczeniem AKN, czy moglibyście mi powiedzieć w jakiej normie powinienem sie mieścić.
Sorki za nie precyzyjne określenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
a wiec nie moglem wysiedziec na miejscu i wjechalem sasiadowi pod daszek, chwile przed troche wstawilem mojemu malenstwu na autostradzie zeby lekka ja podgrzac :lol:
screen z bs 004 przed regulacją kąta wtrysku:
http://img211.imageshack.us/i/przedzmianabs0042.jpg/
screen z bs 004 po zmianie:
http://img211.imageshack.us/i/poregulacji1.jpg/
logi w nowym ustawieniu:
bs 004
http://img269.imageshack.us/i/bs004poregulacji.jpg/
004 statycznie:
http://img134.imageshack.us/i/stat004po.jpg/
007 statycznie:
http://img134.imageshack.us/i/tempporeg.jpg/
idealnie nie jest bo waha sie miedzy 2 a 2,2...o ile wogole jest dobrze :roll:
PS po rozgrzaniu silnika przed regulacja wyskoczyl mi nowy blad, skasowalem go i juz wiecej sie nie pojawil...:
http://img246.imageshack.us/i/bledyprze ... aporo.jpg/
screen z bs 004 przed regulacją kąta wtrysku:
http://img211.imageshack.us/i/przedzmianabs0042.jpg/
screen z bs 004 po zmianie:
http://img211.imageshack.us/i/poregulacji1.jpg/
logi w nowym ustawieniu:
bs 004
http://img269.imageshack.us/i/bs004poregulacji.jpg/
004 statycznie:
http://img134.imageshack.us/i/stat004po.jpg/
007 statycznie:
http://img134.imageshack.us/i/tempporeg.jpg/
idealnie nie jest bo waha sie miedzy 2 a 2,2...o ile wogole jest dobrze :roll:
PS po rozgrzaniu silnika przed regulacja wyskoczyl mi nowy blad, skasowalem go i juz wiecej sie nie pojawil...:
http://img246.imageshack.us/i/bledyprze ... aporo.jpg/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
http://img211.imageshack.us/i/poregulacji1.jpg/
Artur a to nie to??
temperatura zajme sie w Polsce za 7 tygodni...teraz trzeba EGR urucomic
Artur a to nie to??
temperatura zajme sie w Polsce za 7 tygodni...teraz trzeba EGR urucomic
Ostatnio zmieniony 10 cze 2009, 22:58 przez wallywally, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
ślepota ze mnie. Jasne, to jest to. Nie mam pytańwallywally pisze:http://img211.imageshack.us/i/poregulacji1.jpg/
Artur a to nie to??
temperatura zajme sie w Polsce za 7 tygodni...teraz trzeba EGR urucomic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
dziekuje bardzo...nie oczekiwalem tak wylewnego opisu...za co jestem bardzo wdzieczny...
PIotrze czy te oznaczenia uszczelek, ktore beda mi potrzebne sa wszedzie jednakowe...myslisz ze moge posluzyc sie nimi tu w UK w sklepie motoryzacyjnym?? naturalnie cala operacje zaczne dopiero jak sie w nie zaopatrze...nie wiem czy jutro zdaze, mam taka nadzieje.
PIotrze czy te oznaczenia uszczelek, ktore beda mi potrzebne sa wszedzie jednakowe...myslisz ze moge posluzyc sie nimi tu w UK w sklepie motoryzacyjnym?? naturalnie cala operacje zaczne dopiero jak sie w nie zaopatrze...nie wiem czy jutro zdaze, mam taka nadzieje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
PS: Do montażu potrzebne Ci będą nowe uszczelki:
059 133 073B - 2 sztuki (blaszana uszczelka rury łączącej do kolektorów ssących) - wskazane/nieobowiązkowe
059 131 797A - 1 sztuka (papierowa uszczelka rurki EGR do rury łączącej) - obowiązkowo
046 131 547 - 3 sztuki - obowiązkowo - uszczelki rurek łączących zawór EGR z podstawą turbiny jak też z samym zaworem
Piotrze napewno potrzebuje tylko te 6 uszczelek? wydaja mi sie ze jeszcze z dwie by sie przydaly...a mianowicie czwarta sztuka uszelcki laczacej zawor egr z podsatwa turbiny, samym zaworem i kolektorem...
oraz jeszcze jedna na sam kolektor, bo przeciez beda trzy miejsca w ktorych go odkrece, rury laczace do kolektrow ssacych jak i ta czesc na zdjeciu po prawej stronie zaraz przed gumowym przewodem idacym do chlodnicy...
oczywiscie prosze popraw mnie jak sie myle
troche mi sie ta operacja odwleka ale tak juz mam od poniedzialku do piatku..poza tym musze wszytsko skompletowac...jak np lamany klucz nasadowy do odkreceania tych przekletych srubek u podstawy turbiny :-? pamietasz moze jego rozmiar??
pozdrawiam
059 133 073B - 2 sztuki (blaszana uszczelka rury łączącej do kolektorów ssących) - wskazane/nieobowiązkowe
059 131 797A - 1 sztuka (papierowa uszczelka rurki EGR do rury łączącej) - obowiązkowo
046 131 547 - 3 sztuki - obowiązkowo - uszczelki rurek łączących zawór EGR z podstawą turbiny jak też z samym zaworem
Piotrze napewno potrzebuje tylko te 6 uszczelek? wydaja mi sie ze jeszcze z dwie by sie przydaly...a mianowicie czwarta sztuka uszelcki laczacej zawor egr z podsatwa turbiny, samym zaworem i kolektorem...
oraz jeszcze jedna na sam kolektor, bo przeciez beda trzy miejsca w ktorych go odkrece, rury laczace do kolektrow ssacych jak i ta czesc na zdjeciu po prawej stronie zaraz przed gumowym przewodem idacym do chlodnicy...
oczywiscie prosze popraw mnie jak sie myle
troche mi sie ta operacja odwleka ale tak juz mam od poniedzialku do piatku..poza tym musze wszytsko skompletowac...jak np lamany klucz nasadowy do odkreceania tych przekletych srubek u podstawy turbiny :-? pamietasz moze jego rozmiar??
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
ani przez chwile wydawalo mi sie, ze moge Cie zagiąć Piotrze hehe
zamowilem juz "lamaną" przejsciowke do grzechotki wiec przy odrobinie szczescia powinienem dac rade...teraz tylko uszczelki kupic...no i moze kupie nowy EGR na wszelki wypadek, oczywiscie o ile bede mogl go pozniej zwrocic jak sie okaze, ze nie byl potrzebny. najszybciej w niedziele sie za to zabiore...troche czasu mi to napewno zajmie a tylko ten dzien mam caly wolny...dam znac co i jak...pozdrawiam
[ Dodano: 2009-06-22, 20:24 ]
witam ponownie...szukalem tych uszczelek w sklepach i w kazdym jednym odsylali mnie do serwisu...nie wspominajac juz ze podane przeze mnie numery seryjne kompletnie nic im nie mowily...szczerze mowiac nie bylem zdziwiony...oni tu lubia sobie zycie utrudniac przy kazdej sposobnosci. A uszczelki przy zaworze EGR mozna dostac jedynie przy kupnie nowego zaworu (105fun) :roll: no ale znajomu przywiezie mi je pod koniec tygodnia z Polski (komplet 6 uszczelek w serwisie 90zl, zamienniki napewno byly tansze no ale juz trudno).
Troche meczy mnie ta bezczynnosc i niemoznosc wykozystania zdobytej wiedzy w praktyce tym bardziej ze autko jakby stracilo mi ostatnio na mocy a i spalanie wydaje mi sie zawyzone...wczoraj na trasie, odcienk ok 300km przy predkosci 160km/h pochlonela 7.8l/100km...takie tez srdnie spalanie pokazuje na komputerze (7.5-7.8l/100km)...
czy da sie juz teraz zrobic w miare wiarygodne logi...przy zepsutym termostatcie i nieczynnym EGR? meczy mnie to strasznie...do PL jade za 5tygodni i fajnie bybylo jakbym do tego czasu wiedzial juz na co mam zwrocic tam szczegolna uwage u mechanika...
czy termostat moze byc przyczyna tego spalania i czy nieczynny zawor EGR mocno ogranicza moc silnika? przy 4 osobach w samochodzie predkosc 160km/h byla ze niemal predkoscia maksymalna..nawet jezeli jade sam wydaje mi sie ze 3ka jest slaba(prztrzymujac gaz doczerwonej kreski rozpedza sie tylko do 100km/h) a predkosc maksymalna to 205km/h gdzie od 180 to juz sie toczy a przyspieszenie jest praktycznie zerowe...bledow zadnych nie pokazuje...zrobic jakies logi??
zamowilem juz "lamaną" przejsciowke do grzechotki wiec przy odrobinie szczescia powinienem dac rade...teraz tylko uszczelki kupic...no i moze kupie nowy EGR na wszelki wypadek, oczywiscie o ile bede mogl go pozniej zwrocic jak sie okaze, ze nie byl potrzebny. najszybciej w niedziele sie za to zabiore...troche czasu mi to napewno zajmie a tylko ten dzien mam caly wolny...dam znac co i jak...pozdrawiam
[ Dodano: 2009-06-22, 20:24 ]
witam ponownie...szukalem tych uszczelek w sklepach i w kazdym jednym odsylali mnie do serwisu...nie wspominajac juz ze podane przeze mnie numery seryjne kompletnie nic im nie mowily...szczerze mowiac nie bylem zdziwiony...oni tu lubia sobie zycie utrudniac przy kazdej sposobnosci. A uszczelki przy zaworze EGR mozna dostac jedynie przy kupnie nowego zaworu (105fun) :roll: no ale znajomu przywiezie mi je pod koniec tygodnia z Polski (komplet 6 uszczelek w serwisie 90zl, zamienniki napewno byly tansze no ale juz trudno).
Troche meczy mnie ta bezczynnosc i niemoznosc wykozystania zdobytej wiedzy w praktyce tym bardziej ze autko jakby stracilo mi ostatnio na mocy a i spalanie wydaje mi sie zawyzone...wczoraj na trasie, odcienk ok 300km przy predkosci 160km/h pochlonela 7.8l/100km...takie tez srdnie spalanie pokazuje na komputerze (7.5-7.8l/100km)...
czy da sie juz teraz zrobic w miare wiarygodne logi...przy zepsutym termostatcie i nieczynnym EGR? meczy mnie to strasznie...do PL jade za 5tygodni i fajnie bybylo jakbym do tego czasu wiedzial juz na co mam zwrocic tam szczegolna uwage u mechanika...
czy termostat moze byc przyczyna tego spalania i czy nieczynny zawor EGR mocno ogranicza moc silnika? przy 4 osobach w samochodzie predkosc 160km/h byla ze niemal predkoscia maksymalna..nawet jezeli jade sam wydaje mi sie ze 3ka jest slaba(prztrzymujac gaz doczerwonej kreski rozpedza sie tylko do 100km/h) a predkosc maksymalna to 205km/h gdzie od 180 to juz sie toczy a przyspieszenie jest praktycznie zerowe...bledow zadnych nie pokazuje...zrobic jakies logi??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 58
- Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:22
- Lokalizacja: Chester UK
tak tez mi sie wydawalo...no niestety nie dam rady uruchomic EGR'a samodzielnie...wielka szkoda bo specjalnie pod ta operacje skompletowalem sobie narzedzia...uszczelki i no Twoj wielki wklad w cala ta sprawe...za co jestem bardzo wdzieczny!!!
wlasnie doczytalem ze praca klimatyzacji w upalne dni powoduje wzrost spalania nawet o litr czy dwa na 100km, a w poczatkowej fazie schladzania nawet do 4l/ 100km...
zepsuty termostat (niedogrzany silnik) zwiekszyc moze nawet o 1-1,5l/100km dodac do tego z 0,5l na prace klimy i tak sie nazbiera
jakos sie przemecze te 5tygodni a pozniej zobaczymy...mam nadzieje, ze w PL doprowadze autko do pozadku...dziekuje bardzo Piotrze za pomoc i czas jaki mi poswieciles...pozdrawiam
wlasnie doczytalem ze praca klimatyzacji w upalne dni powoduje wzrost spalania nawet o litr czy dwa na 100km, a w poczatkowej fazie schladzania nawet do 4l/ 100km...
zepsuty termostat (niedogrzany silnik) zwiekszyc moze nawet o 1-1,5l/100km dodac do tego z 0,5l na prace klimy i tak sie nazbiera
jakos sie przemecze te 5tygodni a pozniej zobaczymy...mam nadzieje, ze w PL doprowadze autko do pozadku...dziekuje bardzo Piotrze za pomoc i czas jaki mi poswieciles...pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 18:27
- Lokalizacja: JASTRZęBIE ZDRÓJ
mama problem ja rezta z wchodzeniem audi na obroty powyżej 2000 obr, napisz co jest nie tak ponieważ wiem ze czyszczenie kolektorów i przepł.lmm to nie wszystko
[ Dodano: 2010-03-28, 18:04 ]
odpala ok,ogólnie wszystko ok, tylko z tym wchodzeniem na obroty jest problem, jeszcze jedno jak nie dawno było zimno i były mrozy to przy przyciśnięciu gazu szedł jak torpeda od 1000 obr. do 2000 i póżniej dalej az do czerwonego miejsca jak sie troche rozgrzał to np. na trójce przy 50 przy wciśnietym gazie na około 1700 obr, wlókł sie powoli do 2000,obr, i tak na każdym biegu póki nie przekroczy 2000 obr, dodam ze przy zmianie świec zauważyłem strasznie brudne i tłuste kolektory, może to wina tego? Jak sądzisz Piotruś, co może być przyczynątego "mulenia"? Pytam ciebie ponieważ z tego co widze Ty tutaj emanujesz największą wiedzą jakbyś produkował A6. Dodam także że dość dużo już poczytałem na forumi nie doszukałem się do końca mojego problemu, nawet rozmawiająć z kolegą McKansey który i tak bardzo mi pomógł. Sorry za błedy ale jestem tu nowy jak i to że jest to moje pierwsze forum. pozdrawiam wszystkich forumowiczów za to że jesteście tacy solidarni wobec siebie
[ Dodano: 2010-03-28, 18:04 ]
odpala ok,ogólnie wszystko ok, tylko z tym wchodzeniem na obroty jest problem, jeszcze jedno jak nie dawno było zimno i były mrozy to przy przyciśnięciu gazu szedł jak torpeda od 1000 obr. do 2000 i póżniej dalej az do czerwonego miejsca jak sie troche rozgrzał to np. na trójce przy 50 przy wciśnietym gazie na około 1700 obr, wlókł sie powoli do 2000,obr, i tak na każdym biegu póki nie przekroczy 2000 obr, dodam ze przy zmianie świec zauważyłem strasznie brudne i tłuste kolektory, może to wina tego? Jak sądzisz Piotruś, co może być przyczynątego "mulenia"? Pytam ciebie ponieważ z tego co widze Ty tutaj emanujesz największą wiedzą jakbyś produkował A6. Dodam także że dość dużo już poczytałem na forumi nie doszukałem się do końca mojego problemu, nawet rozmawiająć z kolegą McKansey który i tak bardzo mi pomógł. Sorry za błedy ale jestem tu nowy jak i to że jest to moje pierwsze forum. pozdrawiam wszystkich forumowiczów za to że jesteście tacy solidarni wobec siebie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez DAMIANSKYLINE, łącznie zmieniany 1 raz.
DAMIANSKYLINE