Moj problem polega na tym ze wycieraczki dzialja tylko na najszybszym biegu,pozatym niewracaja na swoja pozycje tylko zatrzymuja sie w dowolnym miejscu.Ostatnio spalil mi sie bezpiecznik wiec wsadzilem nowy ale tez sie spalil,rozebralem wycieraczki itd,nic nie jest zapieczone.silniczek dzialal bezs wycieraczek,ale tez tylko na najszybszym biegu.Zlozylem wszytko spowrotem wycieraczki zaczely dzialac narazie bezpiecznikow niewywala,ale caly czas chodza na najszybszym biegu.
Jakies pomysly panowie??Silniczek czy moze przelacznik?(jak przelacznik to jak go rozebrac???)
[a6 c5] przednie wycieraczki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Spróbuj zmierzyć miernikiem wtyczkę na różnych pozycjach przełącznika.
Jeżeli jest on sprawny to będą jakieś zmiany po przełączeniu, np. napięcie pokaże sie na innym pinie
Miałem podobną sytuację kiedyś w renault 19, tzn wycieraczki zatrzymywały się gdzie chciały. Wtedy winny był wyłącznik krańcowy, tylko że nie wiem jak to jest tu rozwiązane
Spróbuj może zajrzeć do silniczka, gdzieś na ośce powinny być krzywki i jakieś blaszki- styki
Ze schematu wynika, że prędkość silnika wycieraczek jest sterowana z modułu lub przerywacza wycieraczek.A tym modułem sterujemy przełącznikiem.
więc jest sterowana napięciem na normalnym, pojedynczym pinie.
Tylko, że to może oznaczać chyba też awarię tego modułu.
NIe wiem sam od czego zacząć, chyba od tych krańcówek jednak.
Jeżeli jest on sprawny to będą jakieś zmiany po przełączeniu, np. napięcie pokaże sie na innym pinie
Miałem podobną sytuację kiedyś w renault 19, tzn wycieraczki zatrzymywały się gdzie chciały. Wtedy winny był wyłącznik krańcowy, tylko że nie wiem jak to jest tu rozwiązane
Spróbuj może zajrzeć do silniczka, gdzieś na ośce powinny być krzywki i jakieś blaszki- styki
Ze schematu wynika, że prędkość silnika wycieraczek jest sterowana z modułu lub przerywacza wycieraczek.A tym modułem sterujemy przełącznikiem.
więc jest sterowana napięciem na normalnym, pojedynczym pinie.
Tylko, że to może oznaczać chyba też awarię tego modułu.
NIe wiem sam od czego zacząć, chyba od tych krańcówek jednak.