Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] przednie wycieraczki

Nadwozie
ODPOWIEDZ
prezes_a
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:04
Lokalizacja: Irlandia

[a6 c5] przednie wycieraczki

Post autor: prezes_a » 13 cze 2009, 22:04

Moj problem polega na tym ze wycieraczki dzialja tylko na najszybszym biegu,pozatym niewracaja na swoja pozycje tylko zatrzymuja sie w dowolnym miejscu.Ostatnio spalil mi sie bezpiecznik wiec wsadzilem nowy ale tez sie spalil,rozebralem wycieraczki itd,nic nie jest zapieczone.silniczek dzialal bezs wycieraczek,ale tez tylko na najszybszym biegu.Zlozylem wszytko spowrotem wycieraczki zaczely dzialac narazie bezpiecznikow niewywala,ale caly czas chodza na najszybszym biegu.
Jakies pomysly panowie??Silniczek czy moze przelacznik?(jak przelacznik to jak go rozebrac???)

kiernozA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 01 cze 2009, 00:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiernozA6 » 13 cze 2009, 22:35

sprawdzałeś za pomocą komputera czy są może jakieś błędy z tym związane? spróbuj może jakoś na krótko podłączyć sam silniczek i zobaczysz czy na wolnych obrotach ruszy, wtedy bedzie wiadomo czy przyczyną jest sam silniczek, czy może coś innego, np. jak przypuszczasz przełącznik.

prezes_a
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 cze 2009, 13:04
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: prezes_a » 13 cze 2009, 22:57

Sam silniczek dziala,ale tylko naszybkim biegu.Spryskiwacze dzialaja ale niewlaczaja sie wycieraczki.Czy w silniczek tez jest odpowiedzialny za rozne predkosci wycieraczek czy moze jest cos w przelaczniku a silniczek chodzi tylko z jedna predkoscia??

kiernozA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 01 cze 2009, 00:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiernozA6 » 13 cze 2009, 23:04

wydaje mi się że wtyczka silniczka ma kilka pinów, więc może każda prędkość jest załanczana osobnym "+"?? ale tak tylko przypuszczam że tak jest

Awatar użytkownika
Art
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 24 kwie 2009, 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Art » 02 lip 2009, 14:43

Stawiał bym na regulator, na najwyższych obrotach chodzą bo dostają prąd prosto z aku. Regulator działa chyba na zasadzie rezystorów, im niższy bieg tym większy opornik.
Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi. ;-)
AUDI - jedyne właściwe!!

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 02 lip 2009, 21:33

Spróbuj zmierzyć miernikiem wtyczkę na różnych pozycjach przełącznika.
Jeżeli jest on sprawny to będą jakieś zmiany po przełączeniu, np. napięcie pokaże sie na innym pinie
Miałem podobną sytuację kiedyś w renault 19, tzn wycieraczki zatrzymywały się gdzie chciały. Wtedy winny był wyłącznik krańcowy, tylko że nie wiem jak to jest tu rozwiązane
Spróbuj może zajrzeć do silniczka, gdzieś na ośce powinny być krzywki i jakieś blaszki- styki
Ze schematu wynika, że prędkość silnika wycieraczek jest sterowana z modułu lub przerywacza wycieraczek.A tym modułem sterujemy przełącznikiem.
więc jest sterowana napięciem na normalnym, pojedynczym pinie.
Tylko, że to może oznaczać chyba też awarię tego modułu.
NIe wiem sam od czego zacząć, chyba od tych krańcówek jednak. :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl