Dziś rano moja niunia nie odpaliła. Podłączyłem ją pod Vag i wywaliło mi błąd
00513 (G28) no signal 03-00
Wiem że chodzi o czujnik położenia wału korbowego.Gdzie on się znajduje i czy on może być przyczyną nieodpalenia :roll: Proszę o pomoc
[A6 2.5 tdi C5 AFB]Nie odpaliła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 17 maja 2009, 17:20
- Imię: Tonny
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: świętokrzyskie
- Kontakt:
w bloku silnika po lewej stronie
Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, 02:55 przez ymario, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 115
- Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
- Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)
Panowie problem rozwiązany byłem u forumowicza mlody9104,
Sprawa wygląda tak błąd wykasowany .Silnik odpalił :shock: przy odłączonym czujniku G28 czyli (nadajnik impulsów )i chodził ale nie równo później podłączony czujnik i działa .
Ps.To ciekawe według mnie przy odłączeniu (G28)silnik nie powinien odpalić a jednak odpala może na mapach awaryjnych bo mruga kontrolka świec żarowych.
Mierząc oporność dobrego czujnika powinna wynosić od 480 -1000 omów(tą informację wyczytałem na innym forum).Sprawdzałem mu oporność i wynosiła 900 ohm.
Więc problem rozwiązany.Pozd
Sprawa wygląda tak błąd wykasowany .Silnik odpalił :shock: przy odłączonym czujniku G28 czyli (nadajnik impulsów )i chodził ale nie równo później podłączony czujnik i działa .
Ps.To ciekawe według mnie przy odłączeniu (G28)silnik nie powinien odpalić a jednak odpala może na mapach awaryjnych bo mruga kontrolka świec żarowych.
Mierząc oporność dobrego czujnika powinna wynosić od 480 -1000 omów(tą informację wyczytałem na innym forum).Sprawdzałem mu oporność i wynosiła 900 ohm.
Więc problem rozwiązany.Pozd
Pozdrawiam Patryk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
ymario zwykle nie bawię się w adwokata, ale tym razem po prostu wypada się odezwać. Sprawdź najpierw informacje które głosisz. Niech wystarczy ci moje świadectwo: Piotruś nie jest teoretykiem. Poczytaj jego wypowiedzi i wypowiedzi tych którym pomógł - i to niektórym nie tylko wirtualnie...
P.S. Ja jestem teoretykiem jeśli chodzi o tdi, ale nawet ja potrafię sobie sprawdzić umiejscowienie tego czujnika w etce... Myślę że kluczowe jest tu określenie strony bloku z której jest ten czujnik. Dla każdego kto ma choć trochę do czynienia z motoryzacją strona prawa to będzie strona pasażera a lewa to strona po której jest kierownica. Jeśli zaczniemy mieszać stronami w zależności od tego z której strony auta stoimy to namieszamy ludziom w głowach zamiast pomóc....
P.S.2 No zobacz, akurat pojawił się temat który wyjaśnia wszystko...
warsztat-piotrus-zdecydowanie-polecam-v ... e0d#114065
P.S. Ja jestem teoretykiem jeśli chodzi o tdi, ale nawet ja potrafię sobie sprawdzić umiejscowienie tego czujnika w etce... Myślę że kluczowe jest tu określenie strony bloku z której jest ten czujnik. Dla każdego kto ma choć trochę do czynienia z motoryzacją strona prawa to będzie strona pasażera a lewa to strona po której jest kierownica. Jeśli zaczniemy mieszać stronami w zależności od tego z której strony auta stoimy to namieszamy ludziom w głowach zamiast pomóc....
P.S.2 No zobacz, akurat pojawił się temat który wyjaśnia wszystko...
warsztat-piotrus-zdecydowanie-polecam-v ... e0d#114065