A6 C4 2.6 V6 150 koników z 1997 - wersja standardowa - sami zobaczcie
Niestety autko było troszke zaniedbane i uszkodzone (tylna prawa lampa) oraz zderzak ktory moja zona doprawiła dzien przed naprawa( dobrze ze nie po) Autko ma odmalowany przedni jak i tylny zderzak oraz prawy naroznik razem z drzwiami. Narazie udalo mi sie wymienic olej + filtry, przednie tarcze+ klocki, wymienilem kierunkowskazy na oryginalne (stare byly popekane ) wraz z zarowkami, naprawiony tylny spryskiwacz(pompka byla spalona),wymienione zarowki na zarniki 6000k (podziekowania dla Ravsika) - zamienione zarówki drogowe na Farenheit 100W(daja ostro po gałach), wymienione radyjko, pokasowane inspekcje oraz sprawdzony vagiem, po wielu myciach doprowadzony srodek do porzadku, wymienione oponki z 195/65/R15 na 205/55/R15 - czekam na nowe felgi 18 ale to wkrotce najpierw wymiana zawieszenia. Zakupiłem rowniez wahacze, rolki oraz paski, amortyzatory na tył oryginalne Bilstein, tuleje na tylna belke febi, nowiutki alarm - wszystko czeka na zamontowanie w przyszlym tygodniu prawdopodobnie zakupie amorki na przod, jak narazie to chyba wszystko . pozdrawiam
Teraz panowie mozecie porownac roznice zarnikow 6000K a 8000K( mijania 6000k a w przeciwmgielne dorzuciłem 8000K) - jak zwykle podziekowania dla Ravsika
W nowych bucikach
Too jeszcze nie 18-ki ale niestety na starych nie dało sie jezdzic (Dunlop Sport 205/55/R16)
Kolejna modyfikacja to czujniki parkowania - przod i tył - serdeczne podziekowania dla kolegi Ravsika za pomoc w montazu
Zakupiłem rowniez tarcze i klocki na tył ATE oraz podłkietnik, wszystko bedzie zamontowane w sobote
Musze przyznać że twoja C4 cieszy oko, sam jeździłem przez dłuższy czas C4 avant z tym że 2.5 TDi z automatem, i naprawde byłem z tego autka zadowolony, mam nadzieje że z C5 bedzie tak samo.
autko wygląda całkiem przyzwoicie :mrgreen:
oponki to chyba masz ciut przy małe ten rozmiar powinien być na 16" za 18"
pokaż całe zdjęcie tego lusterka :-P
jak dla mnie HIDY 8000 to :-? na mokrym ucieka granica światła