[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22
- piterrr A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
nie jest ciężka robota tylko trosze czasu trzeba poświecić, a ze relingi są aluminiowe to można je bardzo ładnie wypolerować
demontarz:
wykręcić inbusem "4" śruby klinujące, które są od wewnętrznej strony pod zaślepkami , wyciągnąć relingi przez szarpniecie do góry i delikatnie odkleić gumy zabezpieczające.
co było mi potrzebne:
wiertarka, kółko na wiertarkę z rzepem, papiery: na słuchu na rzepy 120, 240, 360 i wodne 500, 1200, 2000 i 2500, pasta polerska (kupiłem w castoramie zieloną) i tarcza polerska z flanelki na wiertarkę.
do roboty:
zaczynamy od papieru 120, ścieramy czarna farbę tylko trzeba pamiętać żeby nie szlifować ciągle w jednym miejscu bo porobią się dołeczki (papier 120 jest dość grubo ziarnisty)
potem 240 ścieramy rysy pozostawione po 120 i 360 ścieramy ryski po 240. Już się powinno trosze świecić ale to dopiero początek teraz zaczyna się mokra robota
.
Bierzemy wiaderko wody ( może być ciepła ale nie gorąca żeby się nie poparzyć) dolewamy odrobinkę np. szamponu do mycia auta i zaczynamy od papieru 500 ścieramy ręcznie dość dokładnie i często płucząc papier żeby się nie zapchał, powtarzamy ta czynność z coraz to drobniejszymi papierami czyli 500 potem 1200, 2000 i 2500.
no i co już będzie cieszyło oczy, nabieramy na tarczkę polerska pastę wcierając ja przez kręcenie wiertarką i równo, powolnymi ruchami (wiertarka powinna mieć ponad 1200 obrotów) polerować relingi do uzyskania efektu lusterka.
opis trochę mało zrozumiały ale myślę, ze każdy sobie poradzi bo efekt końcowy jest :shock:
liczę na fotki efektu końcowego
demontarz:
wykręcić inbusem "4" śruby klinujące, które są od wewnętrznej strony pod zaślepkami , wyciągnąć relingi przez szarpniecie do góry i delikatnie odkleić gumy zabezpieczające.
co było mi potrzebne:
wiertarka, kółko na wiertarkę z rzepem, papiery: na słuchu na rzepy 120, 240, 360 i wodne 500, 1200, 2000 i 2500, pasta polerska (kupiłem w castoramie zieloną) i tarcza polerska z flanelki na wiertarkę.
do roboty:
zaczynamy od papieru 120, ścieramy czarna farbę tylko trzeba pamiętać żeby nie szlifować ciągle w jednym miejscu bo porobią się dołeczki (papier 120 jest dość grubo ziarnisty)
potem 240 ścieramy rysy pozostawione po 120 i 360 ścieramy ryski po 240. Już się powinno trosze świecić ale to dopiero początek teraz zaczyna się mokra robota

Bierzemy wiaderko wody ( może być ciepła ale nie gorąca żeby się nie poparzyć) dolewamy odrobinkę np. szamponu do mycia auta i zaczynamy od papieru 500 ścieramy ręcznie dość dokładnie i często płucząc papier żeby się nie zapchał, powtarzamy ta czynność z coraz to drobniejszymi papierami czyli 500 potem 1200, 2000 i 2500.
no i co już będzie cieszyło oczy, nabieramy na tarczkę polerska pastę wcierając ja przez kręcenie wiertarką i równo, powolnymi ruchami (wiertarka powinna mieć ponad 1200 obrotów) polerować relingi do uzyskania efektu lusterka.
opis trochę mało zrozumiały ale myślę, ze każdy sobie poradzi bo efekt końcowy jest :shock:
liczę na fotki efektu końcowego

- piterrr A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
piatek, sprężynki kupowałem w tym sklepie http://www.darstuning.com.pl
Ponieważ do Sopotu nie mam najbliżej zadzwoniłem, zamówiłem i następnego dnia już były u mnie.
Pozdrawiam,
NiKoś
Ponieważ do Sopotu nie mam najbliżej zadzwoniłem, zamówiłem i następnego dnia już były u mnie.
Pozdrawiam,
NiKoś
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
piterrr A6, się tak możne nie świecą bo w org są chyba lakierowane, tych po polerce nie polakierujesz bo nie będzie się trzymał lakier.
syper, pochwalisz się jak wyszło.
NiKoś, dzięki za namiary ale chyba te wezmę http://moto.allegro.pl/item645262312_au ... sport.html 60km od mojego miasta
syper, pochwalisz się jak wyszło.
NiKoś, dzięki za namiary ale chyba te wezmę http://moto.allegro.pl/item645262312_au ... sport.html 60km od mojego miasta
Ostatnio zmieniony 28 maja 2009, 21:17 przez piatek, łącznie zmieniany 1 raz.
- piterrr A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 21:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
dziś jadę po sprężynki a jak dobrze pójdzie to jutro już będzie 4 cm bliżej ziemi :-D
[ Dodano: 2009-06-10, 09:59 ]
sprężyny dostałem tylko ze nie od tego silnika i przód leży teraz przesadnie
[ Dodano: 2009-06-10, 10:02 ]
we wtorek mam mieć te co powinny być, robiłem trochę fotek w trakcie wymiany sprężynek wiec jak będę miał chwile czasu to wrzucę to do działu rezanie
[ Dodano: 2009-06-16, 09:20 ]
troszkę nowych fotek z nowym zawiasem
[ Dodano: 2009-06-10, 09:59 ]
sprężyny dostałem tylko ze nie od tego silnika i przód leży teraz przesadnie
[ Dodano: 2009-06-10, 10:02 ]
we wtorek mam mieć te co powinny być, robiłem trochę fotek w trakcie wymiany sprężynek wiec jak będę miał chwile czasu to wrzucę to do działu rezanie
[ Dodano: 2009-06-16, 09:20 ]
troszkę nowych fotek z nowym zawiasem

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2009, 00:28 przez piatek, łącznie zmieniany 1 raz.