Hejka!
Prosze o pomoc w zdjagnozowaniu problemu. Czy ropa w ukladzie wydechowym (w katalizatorze) moze byc przyczyna blednych ustawien kata wyprzedzenia zaplonu? Mam nastepujace objawy: przy energicznym dodawaniu gazu silnik wkreca sie do 2500 obrotow i dlawi sie a z wydechu wydostaja sie kleby bialego dymu(gryzacego).
Dzieki i prosze o wszelkie sugestie
[a6-c5] katalizator i przyspieszony zaplon
autko kupilem z zapowietrzonym ukladem paliwowym,jacys domorosli mechanicy probowali go kilka krotnie odpowietrzyc metoda rurki/rozrusznik.padla pompka w zbiorniku ktora wymienilem i autko chodzi,ale gdy dodam gazu to przy 2500 dlawi sie a z rury siwy dym.bledy na vagu to powtarza sie 550. ja przypuszczam ze to wina ropy ktora jast w ukladzie wydechowym(po wielokrotnym odpowietrzaniu) i zapchala katalizator i teraz podaje bledne dane do kompa :shock:
pozdro VALDI
oczywiscie zgadzam sie co do odczytu bledu,ale czy nie jest mozliwa zla interpretacja kompa jezeli mam nie spalona rope w katalizatorze i sonda analizujac spaliny wysyla dane do kompa a ten stwierdza ze jest zly kat wtrysku.przed wielokrotnym odpowietrzaniem ukladu tego nie bylo,a przy pompie nikt nie majstrowal
pozdro VALDI
no i skonczylo sie na gdybaniu.usterka naprawila sie sama.prawdopodobnie dostalo sie jakies swinstwo do regulatora i bruzdzilo.dzisiaj wsiadlem,odpalilem i zero dymienia.autko chodzi jak zloto.poprzedni wlasciciel przyznal sie,ze jechal kilka kilometrow bez filtra paliwa.jutro jeszcze sprawdze na vagu.
dzieki za wsparcie
dzieki za wsparcie
pozdro VALDI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga