wrzucam foty jak to wygląda:
[A6 C4 2,5 TDI AAT] Co to jest i dlaczzego się ułamało ??
[A6 C4 2,5 TDI AAT] Co to jest i dlaczzego się ułamało ??
witam panowie znalazłem pod maską cieniutki wężyk który wchodzi do grubszego ale ułamał się
nie mam pojęcia dlaczego i wogóle od czego on jest :?: :?:
wrzucam foty jak to wygląda:
wrzucam foty jak to wygląda:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
PAGÓR
![Obrazek]()

- Hincó
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
To jest taki jakby odstojnik na olej który dmucha z głowicy, odma a ten wężyk nie idzie przypadkiem do elektrozaworu który steruje także egr? U mnie chyba tak to szło. Swoją droga masz to troche zaolejone, dobrze byłoby wymontować odme i poczyścić wszystko i uszczelnić, u mnie było sporo syfu i gęstego gluta przyklejonego na wężykach od środka..
no właśnie nie wiem czy z tego ułamanego wężyka tak się nie zachlapało :-? mówisz żeby wymontować i poczyścić, a wiesz może jak to zrobić żeby poszło to sprawnie i żeby nic nie uszkodzić :?: :?: :mrgreen:Hincó pisze:Swoją droga masz to troche zaolejone, dobrze byłoby wymontować odme i poczyścić wszystko i uszczelnić, u mnie było sporo syfu i gęstego gluta przyklejonego na wężykach od środka..
PAGÓR
![Obrazek]()

- Hincó
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Pisze z pamięci, możesz sprawdzić w etce. Ale zacznijmy od tego że bedzie chyba olej do spuszczenia bo olej z tej odmy idzie własnie przez korek spustowy oleju. Mi lało na połączeniu tej 'gruszki' i przewodu powrotu oleju, tam jest to jakoś dziwnie zrobione, w każdym bądź razie ja to zrobiłem na kleju hermetic i jest w porządku już 4tys km. Jak już od spodu odkręcisz to pomijając plastiki od góry chyba nie uda Ci się zdjac przewodów gumowych z głowicy bez zdejmowania kolektora dolotowego-niestety. Wtedy tylko odkręcić od uchwytu i wyciągnąć, wyczyścić, pozatykać przecieki i złozyć w odwrotnej kolejności nie zapominając o zalaniu oleju 
Ja to robiłem przy okazji remontu silnika, iałem wsyzstko na wierzchu..
Ja to robiłem przy okazji remontu silnika, iałem wsyzstko na wierzchu..









