[A6 C5]Pikanie Jak to wyłączyć i jak nastawić czas
[A6 C5]Pikanie Jak to wyłączyć i jak nastawić czas
Słuchajcie ostatnio miałem wyciągany akumulator I mam taki problem przy 30km/h pika a pikało przy 130km/h a wiem że to jakąś się ustawia bo kolega kiedyś mi ustawiał. Proszę was o wytłumaczenie tego (bardzo dokładnie)
proszę stosować się do regulaminu i poprawnie nazywać tematy
viewtopic.php?t=28
[ Dodano: 2008-05-22, 14:58 ]
Proszę o odpowiedzi bo te pikanie mnie wkurza :-x
proszę stosować się do regulaminu i poprawnie nazywać tematy
viewtopic.php?t=28
[ Dodano: 2008-05-22, 14:58 ]
Proszę o odpowiedzi bo te pikanie mnie wkurza :-x
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 21:49 przez Sławek300, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
1. Wyłącz zapłon
2. naciśnij krótko przycisk do regulacji / to ten przy obrotomierzu podświetlą się licznik kilometrów.
3. Naciśnij ten sam przycisk na ok 2 sec. pojawi sie aktualnie ustawiona prędkość
4. Naciśnij RESET jest na manetce od kompa tak długo aż prędkość będzie przekreślona.
PO kilku sec. podświetlenie się wyłączy
Pozdrawiam
2. naciśnij krótko przycisk do regulacji / to ten przy obrotomierzu podświetlą się licznik kilometrów.
3. Naciśnij ten sam przycisk na ok 2 sec. pojawi sie aktualnie ustawiona prędkość
4. Naciśnij RESET jest na manetce od kompa tak długo aż prędkość będzie przekreślona.
PO kilku sec. podświetlenie się wyłączy
Pozdrawiam
po włączeniu zapłonu pociągasz do siebie przycisk B (ten z lewej strony), zaczyna wtedy migać liczba godziny. przekręcając w lewo lub w prawo ustawiasz aktualną godzinę. następnie jeszcze raz pociągasz przycisk B i zaczyna wtedy migać liczba minut i znów nastawiasz przekręcając w lewo lub w prawo.Sławek300 pisze:marcinpoznan74, Dzięki . :mrgreen:
[ Dodano: 2008-05-24, 22:25 ]
marcinpoznan74, A możesz mi powiedzieć jak ustawia sie godzinę
Tak samo z datą.
pozdrawiam
Drogie koleżankii drodzy koledzy!
Bardzo zazdroszczę tym, którzy mają pełny FIS ze sterowaniem z środkowym tunelu.
Ja mam FIS taki standardowy, zajumuje cały środek pomiędzy zegarami, pokazuje średnie spalanie, prędkość, drzwi itp.
Gdy przycisnąlem na wyłączonym zapłonie lewy przycisk to wyskoczyło mi przekreślone KM/H 2. i przytrzymując RESET mogłem przesuwać prędkość.
I to było by na tyle, nie wiem jak mam zaprogframowac ten bajer aby pikał mi jak przekraczam 50 km/h.
Wiem, ze jest chyba opcja km/h 1 i km/h 2 czyli może można dwie prędkości zaprogramować aby pikało.
Jak po włączeniu zapłonu dwa razu przycisnę lewy przycisk to sprawdza FIS wszystkie podzespoły itp, i między innymi wyskakuje mi km/h1 i km/h2, czyli chyba mam to w aucie... uffff ale wywód strzeliłem. W końcu jestem lubiącym gadac nauczycielem na wakacjach.
jak to działa? Dzięki za pomoc, mam nadzieję, ze kiedyś tak sie wyszkolę, że będę mógł pomagać innym
Bardzo zazdroszczę tym, którzy mają pełny FIS ze sterowaniem z środkowym tunelu.
Ja mam FIS taki standardowy, zajumuje cały środek pomiędzy zegarami, pokazuje średnie spalanie, prędkość, drzwi itp.
Gdy przycisnąlem na wyłączonym zapłonie lewy przycisk to wyskoczyło mi przekreślone KM/H 2. i przytrzymując RESET mogłem przesuwać prędkość.
I to było by na tyle, nie wiem jak mam zaprogframowac ten bajer aby pikał mi jak przekraczam 50 km/h.
Wiem, ze jest chyba opcja km/h 1 i km/h 2 czyli może można dwie prędkości zaprogramować aby pikało.
Jak po włączeniu zapłonu dwa razu przycisnę lewy przycisk to sprawdza FIS wszystkie podzespoły itp, i między innymi wyskakuje mi km/h1 i km/h2, czyli chyba mam to w aucie... uffff ale wywód strzeliłem. W końcu jestem lubiącym gadac nauczycielem na wakacjach.
jak to działa? Dzięki za pomoc, mam nadzieję, ze kiedyś tak sie wyszkolę, że będę mógł pomagać innym
było audi 80 b4, potem a6 c5 2,4, teraz a6 c6 2,0 tfsi.....only audiiiii
Witam, no problem:) juz Ci tlumacze-mi pomogło:)
1-włóż kluczyk tylko go nie przekręcaj
2-nacisnij ten przycik co jest przy obrotomierzu(raz a szybko)
3- za chile nacisnij na dłużej ten sam przycik (przy obrotomierzu) i pokjaże Ci sie prędkość na jakaą jest ustawione ostrzeżenie
4- przyciskami FIS (prawa manetka - góra dół) ustawiasz prędkość przy jakiej chcesz mieć ostrzeżenie potem juz nic nie robisz czekasz ok 10 sekund i zapalasz fure i jedziesz:)
Pozdrawiam:)
1-włóż kluczyk tylko go nie przekręcaj
2-nacisnij ten przycik co jest przy obrotomierzu(raz a szybko)
3- za chile nacisnij na dłużej ten sam przycik (przy obrotomierzu) i pokjaże Ci sie prędkość na jakaą jest ustawione ostrzeżenie
4- przyciskami FIS (prawa manetka - góra dół) ustawiasz prędkość przy jakiej chcesz mieć ostrzeżenie potem juz nic nie robisz czekasz ok 10 sekund i zapalasz fure i jedziesz:)
Pozdrawiam:)
- posti
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
no to mniejwiecej tak jak ja napisałem :DMatiA62.4 pisze:1-włóż kluczyk tylko go nie przekręcaj
2-nacisnij ten przycik co jest przy obrotomierzu(raz a szybko)
3- za chile nacisnij na dłużej ten sam przycik (przy obrotomierzu) i pokjaże Ci sie prędkość na jakaą jest ustawione ostrzeżenie
4- przyciskami FIS (prawa manetka - góra dół) ustawiasz prędkość przy jakiej chcesz mieć ostrzeżenie potem juz nic nie robisz czekasz ok 10 sekund i zapalasz fure i jedziesz:)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga