Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 AFN] przygotowania do 180PS i cos pod 400Nm

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

[A6 C5 AFN] przygotowania do 180PS i cos pod 400Nm

Post autor: alukard » 18 kwie 2009, 18:29

witam
na dniach wybieram sie do rogala na chipa seryjnego AFN-a
mam zamiar pozniej zapodac hybrydy 216 (a moze i 230 tylko czy ma to sens przy seryjnej pompie 10 ?? ) narazie tylko soft (nie ma kasy na wtryski) pozniej jak wspominalem wtryski i korekta softu
co na to turbo ??
co na to dolot??
co na to sprzeglo ??
i najwazniejsze co na to caly silnik ??

moze ktos kumaty mnie bardziej zaglebic w ten temat ??Smile
bo znalazlem takie cos i sie zakochalem n
http://img15.imageshack.us/img15/9484/kozaky.jpg
jest to afn na 216 ponoc seryjnym turbo i seryjnym ickiem n

Ps.
Jest ktos chcetny na moje wtryski ?? Smile
korekty mozna podgladnac tutaj 2 strona
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 6&start=20
mysle ze sa w calkiem dobrej kondycji

Andreus1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Andreus1979 » 11 maja 2009, 13:09

Witam!!!
Ja mam AKN-a z 2000r. i seryjnie przy 230tyś przebiegu wyszło 147PS i 297Nm. Po regeneracjii pompy wtryskowej, wymianie wtrysków na nowe od 180-tki(oznaczenie F) wyrzuceniu katalizatora i zmianie programu wyszło 189PS i 427Nm. Jeździ się rewelacyjnie, ale po wciśnięciu gazu do oporu poniżej 2000tyś/obr odzywa się dwumasówka W związku z tym czeka mnie kolejny wydatek. Ale teraz sprzęgło i docisk założe od 180-tki, bo dwumasówki podobno są takie same w każdej wersji(150,155,163,180)
Mam tylko nadzieje że to pomoże i już nie będe musiał dalej inwestować!

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 11 maja 2009, 15:55

tylko ze ty masz 2,5

zakladaj jednomas nie ma sie co pakowac w dwumas

Andreus1979
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 20 gru 2008, 19:34
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Andreus1979 » 11 maja 2009, 21:16

Jaki jednomas założyć, od czego mi spasuje?

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 11 maja 2009, 22:56

pojecia nie mam w 1.9 pasuje od vr6
o 2.5 wiem tyle co nic ;-)

nowa pompa zakupiona jak nie pomoze kupuje 230 + turbo od awx i lece do rogala :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja