Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C4 2,5 TDI] przerwywa

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

[C4 2,5 TDI] przerwywa

Post autor: GrzesiekA6 » 04 maja 2009, 23:51

Nie zawsze ale czasem na większych obrotach oscylujących w granicach 4tys przerwie, np dzisiaj pierwsze rozpędzanie do 4,5tys obrotów pięknie równo, po około 400m drugie i w nim dwa przerwania. Wtryski nie równo dają?
To przerywanie zdarza się tylko powyżej 3tys obrotów i tak jak pisze nie zawsze.

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 04 maja 2009, 23:57

Nie posiadam.

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 05 maja 2009, 00:00

allegro.pl i masz na własność za niewielkie pieniądze a resztę opisów znajdziesz na forum nawet co do kabelka <ok>

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 05 maja 2009, 00:00

No wiadomo ale narazie kryzys. Liczę na to że ktoś się już spotkał z czymś takim.

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 05 maja 2009, 00:02

tak czy tak można sobie tylko gdybać trza podłączyć żeby w koszta się nie wganiać za podłączenie i sprawdzenie zapłacisz tak jak za kabelek :-P

Awatar użytkownika
wojtek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 17 mar 2008, 13:48
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: wojtek » 05 maja 2009, 10:36

Mój koleś miał prawie takie same objawy jak u Ciebie ,musiał przeczyścić tubinę i wszystko wróciło do normy <ok>

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 05 maja 2009, 15:00

Mógłbyś tutaj skopiować?

Awatar użytkownika
Gwozdzio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:10
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Gwozdzio » 06 maja 2009, 10:05

Ja miałem takie coś w AEL i to była przyczyna wtrysku sterującego takie szarpnięcia ale nie pamiętam w jakim przedziale obrotów

AgaL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 17 kwie 2009, 11:40
Lokalizacja: Wejherowo

Post autor: AgaL » 10 maja 2009, 07:35

Witam polecam zaopatrzyć się w kabelek do VAG-a i zobaczyc co tam komputerek pokarze :-) Ja miałam podobne objawy różniły się tym że na początku owszem szarpania były sporadyczne a później prawie nie szło jechac tak szarpał. Kupiłam kabelek i wyszedł błąd wtrysku sterującego więc wymieniłam i kamień z serca... wszystko ok. Nie jestem pierwsza której poszedł wtrysk.... ale przede wszystkim zaopatrz się w kabelek, pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kolega26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:10
Lokalizacja: Kentaki

Post autor: kolega26 » 11 maja 2009, 16:30

Hej, miałem ten sam problem w cygarze 2.5 TDI. Problemem okazała się pompa wtryskowa. Jakaś nieszczelnośc, oddałem do mechanika, rozebrał, poskładał tak jak być powinno i potem 2 latka jeździłem beż żadnych problemów, sprzedałem i do dziś z tego co wiem dalej nie ma tych objawów, a były takie same jak opisałeś. Często też jak przerwało lubił puścić "chmurke" ;)
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1 ... re=related
Myślmy...

Awatar użytkownika
SaLMoN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:58
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: SaLMoN » 11 maja 2009, 20:38

A ja poszedłem za radą dosyć poważanego w naszej okolicy mechanika od dieseli - jak AAT/AEL zaczyna szarpać, "kadzić", to zamiast rozbierać, wymieniać w ciemno pół silnika, na początek każe zaaplikować litr Mixolu na bak paliwa i jak po jego wypaleniu się nie poprawi, to dopiero grzebie pod maską. Ja to odrobinę zmodyfikowałem i jak zaczyna mi odbiegać od normy -właśnie np. takie szarpnięcie podczas przyśpieszania - na szczęście nie dzieje się to zbyt często, zazwyczaj raz-dwa do roku (odpukać :-? ), do ok. 20l ON wlewam 100ml oleju do mieszanki do pił spalinowych Stihla (taki czerwony). Wypali, przechodzi...
SaLMoN

Awatar użytkownika
kolega26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:10
Lokalizacja: Kentaki

Post autor: kolega26 » 05 cze 2009, 01:15

Miałem ten sam problem w cygarze z silnikiem 2.5. Za każdym mocniejszym depnieciem szarpniecie straszne :/ a czasem sria szarpniec - rozebranie i szczelne złożenie pompy wtryskowej zniwelowało problem. Potem czasami raz, czasami dwa razy od roku delikatne "pierdniecie".
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1 ... re=related
Myślmy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga