Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1.9tDI]

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
ReVtDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 18 kwie 2009, 09:41
Lokalizacja: Katowice

[A6 C5 1.9tDI]

Post autor: ReVtDI » 07 maja 2009, 11:30

Witam czy jest możliwość zyskać moc 200 km z silnika 1.9 tdi?

MISIEK_A6

Post autor: MISIEK_A6 » 07 maja 2009, 12:12

ReVtDI, jak najbardziej ;] kolega Murzyn z Audi A4 1,9TDI własnie ma tak podrasowana swoją niunie... Jechałem osobiście z nim tą furką <ok> MEGA <ok>

Większa turbinka, wtryski, pożądny chip-tuning oraz druga chłodnica no i nowy dolot i mega wypas!

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 07 maja 2009, 13:48

MISIEK_A6 pisze:ReVtDI, jak najbardziej ;] kolega Murzyn z Audi A4 1,9TDI własnie ma tak podrasowana swoją niunie... Jechałem osobiście z nim tą furką <ok> MEGA <ok>
Większa turbinka, wtryski, pożądny chip-tuning oraz druga chłodnica no i nowy dolot i mega wypas!


kolega murzyn ma PD-ka wiec to troche inna bajka i duzo latwiej <ok>

co do tematu to :

-podstawa to sprawdzic stan pompy jezeli ona bedzie slaba to nie ma sensu sie wogole co bawic
-fmic od 700 do 2000zl
-hybryda turbo gt18/22 od karambola(przy tej mocy napewno trzeba bedzie wygerulowac sztange i pogrzebac cos przy ogranicznikach bo turbawka nie bedzie dmuchac od 2 tys obr i stracisz duzo na dole) lub turbo od silnika BRD z 2.0 TDI ok.2tys zl
- kolektor od AWX + przejscia od 100 do 500zl
-wtryski 230 z cisnieniem ustawionym na 220/300 od cowboya 1500zl
-przerobiona pompa na 11 ok 1 tys
zmiana przeniesienia napedu:
-wsadzenie jednomasu + sprzeglo od vr6 ( jednomas od poprzecznie ustawionych zertorow , lozysko wyciskowe zostaje chyba to co jest w AFN , tarcza VR6 albo G60 228 mm 28 zębów, śruby do mocowania zamachu do wału korbowego (inne jak w AFN) i śrubki do mocowania docisku do koła zamachowego , podstawa dobrze przetoczyc zamach ... brzmi to strasznie ale idzie sie zamknac w 1tys polskich PLN :lol: )
- nie wiem czy mapsensor ogarnie cisnienie z turbo jesli nie to musisz wymienic mapsensor i kompa bo inaczej bedzie wszystko swirowac. napewno doladowanie bedzie jakies 1,7 bara wiec moze byc ciezko koszt od 800zl do 2 tys)
-no i dobrze zrobiony program jakies 1500zl <ok>
-seryjny wydech moze nie dac rady (oczywiscie o wywaleniu kata i egr nie musze wspominac :mrgreen: )

wszystko sie da :mrgreen:

i tego setupu dobry tuner powinien wyciagnac miedzy 200 a 220 PS i jakies 430 do 480 Nm <ok>
kapcie musial bys zalozyc na przod 255 choc i tak bys nie mial trakcji do 3 biegu wlacznie <ok>

przydalo by sie zmienic pompe oleju
inny dol silnika

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 11 maja 2009, 09:44

bo przy 160 ps juz sa z nim problemy mimo tego ze sprzeglo i dwumas w afnie sa niesamowicie idiotoodporne <ok>


jak bys sie zapomnial przy takiej mocy i depnal po gazie tak do 2500obr/min to by azczelo ladnie telepec i szybko skonczy swoj zywot

_profil
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 10:22 przez alukard, łącznie zmieniany 1 raz.

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 11 mar 2012, 12:02

a ja mam odnosnie tego tematu po podrasowaniu do tych 200 jak sie ma spalanie do tego? bo mnie także kusi ale tak do 160 narazie chodź może i do 200:)
jak sie zmieni to spalanie czy jeżdżąc takim samym stylem nie wiele sie zmieni i też butując jest duża rżnica?
pojemnosć sie niby nie zmienia ale przeróbki są

ecuproject
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2012, 20:03
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: ecuproject » 11 mar 2012, 21:19

AFN na sportowych końcówkach zaczyna mniej palić, sprawdzone przez wielu forumowiczów vw-passat i a4-klub.

Niestety masz silnik najdroższy w tuningu bo trzeba wymieniać w nim wszystko prawie by moc uzyskać.

tu masz przykład modyfikacji robionej przez nas ostatnio bliżniaczego silnika jak Twój,tyle że mial seryjnie pompe 11 bo to AHH.

Zakres modyfikacji to:
Duży centralny intercooler
wtryski 230
kolektor ssący rura dolotowa do turbo od wersji 130KM
Turbo BRD
pompa 11(była już)
Sprzęgło seria dlatego 360Nm
Załączniki
337351_342383992439234_1494470979_o.jpg
337351_342383992439234_1494470979_o.jpg (95.71 KiB) Przejrzano 99 razy
Złamanie regulaminu.

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 13 mar 2012, 22:22

i ile to wyniesło?w sumie?
to może zastanawaiłbym sie nad jakis 150 km albo chodź 130 i żeby mniej paliło to co bym musiał tylko koĂącwki?

a i jeszcze cos jak do tego wszystkiego ma sie zawiecha? i hamulce mocniejsze potrzeba chyba?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl