[A6 C5 1.9tDI]
[A6 C5 1.9tDI]
Witam czy jest możliwość zyskać moc 200 km z silnika 1.9 tdi?
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
MISIEK_A6 pisze:ReVtDI, jak najbardziejkolega Murzyn z Audi A4 1,9TDI własnie ma tak podrasowana swoją niunie... Jechałem osobiście z nim tą furką
MEGA
Większa turbinka, wtryski, pożądny chip-tuning oraz druga chłodnica no i nowy dolot i mega wypas!
kolega murzyn ma PD-ka wiec to troche inna bajka i duzo latwiej

co do tematu to :
-podstawa to sprawdzic stan pompy jezeli ona bedzie slaba to nie ma sensu sie wogole co bawic
-fmic od 700 do 2000zl
-hybryda turbo gt18/22 od karambola(przy tej mocy napewno trzeba bedzie wygerulowac sztange i pogrzebac cos przy ogranicznikach bo turbawka nie bedzie dmuchac od 2 tys obr i stracisz duzo na dole) lub turbo od silnika BRD z 2.0 TDI ok.2tys zl
- kolektor od AWX + przejscia od 100 do 500zl
-wtryski 230 z cisnieniem ustawionym na 220/300 od cowboya 1500zl
-przerobiona pompa na 11 ok 1 tys
zmiana przeniesienia napedu:
-wsadzenie jednomasu + sprzeglo od vr6 ( jednomas od poprzecznie ustawionych zertorow , lozysko wyciskowe zostaje chyba to co jest w AFN , tarcza VR6 albo G60 228 mm 28 zębów, śruby do mocowania zamachu do wału korbowego (inne jak w AFN) i śrubki do mocowania docisku do koła zamachowego , podstawa dobrze przetoczyc zamach ... brzmi to strasznie ale idzie sie zamknac w 1tys polskich PLN :lol: )
- nie wiem czy mapsensor ogarnie cisnienie z turbo jesli nie to musisz wymienic mapsensor i kompa bo inaczej bedzie wszystko swirowac. napewno doladowanie bedzie jakies 1,7 bara wiec moze byc ciezko koszt od 800zl do 2 tys)
-no i dobrze zrobiony program jakies 1500zl

-seryjny wydech moze nie dac rady (oczywiscie o wywaleniu kata i egr nie musze wspominac :mrgreen: )
wszystko sie da :mrgreen:
i tego setupu dobry tuner powinien wyciagnac miedzy 200 a 220 PS i jakies 430 do 480 Nm

kapcie musial bys zalozyc na przod 255 choc i tak bys nie mial trakcji do 3 biegu wlacznie

przydalo by sie zmienic pompe oleju
inny dol silnika
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
bo przy 160 ps juz sa z nim problemy mimo tego ze sprzeglo i dwumas w afnie sa niesamowicie idiotoodporne
jak bys sie zapomnial przy takiej mocy i depnal po gazie tak do 2500obr/min to by azczelo ladnie telepec i szybko skonczy swoj zywot
_profil

jak bys sie zapomnial przy takiej mocy i depnal po gazie tak do 2500obr/min to by azczelo ladnie telepec i szybko skonczy swoj zywot
_profil
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 10:22 przez alukard, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec
a ja mam odnosnie tego tematu po podrasowaniu do tych 200 jak sie ma spalanie do tego? bo mnie także kusi ale tak do 160 narazie chodź może i do 200:)
jak sie zmieni to spalanie czy jeżdżąc takim samym stylem nie wiele sie zmieni i też butując jest duża rżnica?
pojemnosć sie niby nie zmienia ale przeróbki są
jak sie zmieni to spalanie czy jeżdżąc takim samym stylem nie wiele sie zmieni i też butując jest duża rżnica?
pojemnosć sie niby nie zmienia ale przeróbki są
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 mar 2012, 20:03
- Lokalizacja: wrocław
- Kontakt:
AFN na sportowych końcówkach zaczyna mniej palić, sprawdzone przez wielu forumowiczów vw-passat i a4-klub.
Niestety masz silnik najdroższy w tuningu bo trzeba wymieniać w nim wszystko prawie by moc uzyskać.
tu masz przykład modyfikacji robionej przez nas ostatnio bliżniaczego silnika jak Twój,tyle że mial seryjnie pompe 11 bo to AHH.
Zakres modyfikacji to:
Duży centralny intercooler
wtryski 230
kolektor ssący rura dolotowa do turbo od wersji 130KM
Turbo BRD
pompa 11(była już)
Sprzęgło seria dlatego 360Nm
Niestety masz silnik najdroższy w tuningu bo trzeba wymieniać w nim wszystko prawie by moc uzyskać.
tu masz przykład modyfikacji robionej przez nas ostatnio bliżniaczego silnika jak Twój,tyle że mial seryjnie pompe 11 bo to AHH.
Zakres modyfikacji to:
Duży centralny intercooler
wtryski 230
kolektor ssący rura dolotowa do turbo od wersji 130KM
Turbo BRD
pompa 11(była już)
Sprzęgło seria dlatego 360Nm
- Załączniki
-
- 337351_342383992439234_1494470979_o.jpg (95.71 KiB) Przejrzano 99 razy
Złamanie regulaminu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec