Ok. już piszę:
Kompletna wymiana rozrzadu + pompy wody, paska klimy, alternatora wraz z nowymi rolkami napinaczami rorządu i osprzętu... CONTITECH/INA/RUIVILLE + obudowa napinacza rozrządu z ASO AUDI (przekręcone śruby przy poprzedniej wymianie przez jakiegoś wała w Niemczech) ogólnie Duży karton nowych części poszedł...
czyszczenie dolotów, filtry Knecht oleju/powietrza/paliwa, olej kontrola wałków rozrządu (zdjęcie dekli) , oring w pompie oleju + czyszczenie ciemnej dziury :roll: - profilaktycznie, czyszczenie miski olejowej, mycie silnika, pełna diagnostyka
Wymiana przeciekających oringów pod wtryskami oraz wężyków przelewowych
4500,-
Pełna regeneracja pompy wtryskowej (Bosch na żeraniu) razem z wyjęciem i założeniem
2850,-
dla jednych dużo dla innych mało ale wolę wydać jednorazowo tyle niż kilka razy troszkę mniej....
dodam że autko teraz jeżdzi jak złe :evil:
