witam,
z całą odpowiedzialnością polecam warsztat wraz z 3 mechanikami w Grodzisku Mazowieckim.Serwis prowadzi trzech braci każdy z nich posiada wiedzę zdobytą w różnych serwisach ASO oraz warsztatów.Ja akurat miałem przyjemność współpracować z Marcinem Zduńskim,przemiły i kompetentny człowiek.Pełna współpraca w czasie serwisowania auta,głównie telefoniczna konsultacja w razie tzw niespodzianek w trakcie naprawy.Ja wymieniałem np termostat,gdzie ceny np w ASO Audi opiewały na około 900 pln a najmniej w jakimś nieautoryzowanym serwisie za około 400-500,ja ten termostat u tego człowieka wymieniłem za 150 pln wraz z częścią.Ostatnio wymieniałem olej w skrzyni wraz z klockami i tarczami na tył i plus jakieś części układu kierowniczego(nie znam się,więc nie napiszę)i ta wymiana wraz z częściami wyszła mi 1300 pln,a tydzień temu z racji nie znajomości historii auta wymieniłem kompletny rozrząd za 2000 pln.Oczywiście na wszystko są wystawiane na życzenie faktury.Na koniec kilka informacji na temat usług w tym warsztacie:Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki,Kozerki Ul. Wenus 1,Jest to przy drodze krajowej nr 719 Warszawa - ÂŻyrardów,wyjeżdżając z Warszawy Al. Jerozolimskimi jedzie się przez
Piastów, Pruszków i Milanówek do Grodziska Mazowieckiego.
Serwisują samochody osobowe i dostawcze wszystkich marek do 4 ton
(poza zabytkowymi) w zakresie mechanicznym:
przeglądy (oleje, płyny, filtry).
> - naprawa silników (remonty i uszczelnienie, regulacje).
> - naprawa manualnych skrzyń biegów.
> - diagnostyka i wymiana elementów układów wtryskowych.
> - wymiana kpl. rozrządów.
> - wymiana sprzęgieł.
> - naprawa zawieszeń (końcówki drążków, wahacze, łączniki,
amortyzatory, sprężyny).
> - naprawa układów wydechowych.
> - naprawa oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego.
> - i wiele innych.
Dodatkowo Marcin Zduński zajmuje się się serwisem współczesnych motocykli
wszystkich marek (poza zabytkowymi) w zakresie mechanicznym.
> - przeglądy (oleje, płyny, filtry)