Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Wysokie podciśnienie w komorze olejow audi a4 2003 1.8 turbo

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
rafffael22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 30 sty 2012, 12:32
Lokalizacja: Gorzów Śląski

Wysokie podciśnienie w komorze olejow audi a4 2003 1.8 turbo

Post autor: rafffael22 » 01 lut 2012, 09:38

Witam!
Mam problem z silnikiem 1.8T 163KM silnik BFB przebieg 130km. Po zapaleniu auta i odkręcaniu korka wlewu oleju powietrze z silnika zasyca korek ze nie idzie go wyciągnąć trzeb użyć siły, następnie po wyciągnięciu korka silnik traci wone obroty trzęsie go. Następnie oroty raz ma 1100 raz 900 tak jak zawsze miał, po rzegazowaniu go obtot długo schodza . Był tez słabszy ale po wymianie zaworu DV i kostki która nim steruje jest zrywniejszy ale dalej to niejest to. Turbina po przejechaniu 8 km jest czerwona jak żar z pieca. Przepustnica została wyczyszczona i ustawiona ale w jej okolicach słychać syczenie. Co może być tego przyczyną? są jeszcze jakieś zawory do wymiany? słyszałem ze moze byc winny ezegtor tylko gdzie on sie znajduje? Pozdrawiam

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 01 lut 2012, 13:51

Była adaptacja przepustnicy?
Co do nieszczelności to musisz sam odnaleźć bo ciężko coś podpowiedzieć. Musisz dokładnie sprawdzić podciśnienia. Podejrzewam że padł już zawór N75.
Możliwe że też przytkany katalizator.
Do sprawdzenia jeszcze drożność odmy.

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 19 mar 2012, 13:24

Zassany korek wlewu oleju (przy uruchomionym silniku), takie objawy daje zatkana odma, czyli zawór regulacji ciśnienia do wymiany.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 mar 2012, 13:34

UneeK, a czy przypadkiem nie powinno być odwrotnie? Przytkana odma = zwiększone ciśnienie w skrzyni korbowej... co za tym idzie, bagnet oleju powinnien byc wypychany a nie zasysany... to samo z korkiem... Mówię tu akurat patrząc na swoją konstrukcję i odpowietrzenie w głowicach...

Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 19 mar 2012, 14:00

0x4B25A pisze:UneeK, a czy przypadkiem nie powinno być odwrotnie? Przytkana odma = zwiększone ciśnienie w skrzyni korbowej... co za tym idzie, bagnet oleju powinnien byc wypychany a nie zasysany... to samo z korkiem... Mówię tu akurat patrząc na swoją konstrukcję i odpowietrzenie w głowicach...
Miałem zatkany zawór regulacji ciśnienia (odmę), objawy - zassany korek wlewu oleju (silnik uruchomiony), przy próbie odkręcenia i odessania, nierówna praca silnika, po zgaszeniu auta długie ssssssyczenie, wymieniłem i jest OK.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 mar 2012, 14:12

UneeK, <okok> W poniższym temacie także dyskusja nt. tego zaworu... -aqj-42-340-km-ciagle-wycieki-oleju-vt43806.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl