Teoretyczne pytanie o silniki w c5
Teoretyczne pytanie o silniki w c5
Kiedyś w którymś poście jeden z Kolegów na forum napisał mi że osprzęt silnika 2.4 i 2.8 jest taki sam.
Narodziło się w mojej głowie więc pytanie czy można zamiennie zastosować 2.8 w razie gdyby potrzebny był drugi silnik do auta?
Czy to oznacza że 2.8 byłby tak zwany pług and play?
I dalej jak to jest z silnikami? Ktory jest najlepszy pod względem moc/oszczędność/bezawaryjność?
Mam w VW 4.2 słyszałem o nim bardzo dobre opinie ale ja średnio jestem z niego zadowolony. Ciągle coś w nim naprawiam jak nie nastawniki w glowicach to olej gdzieś kapie to coś innego.
Moc oczywiście fajna ale biorąc pod uwagę jego spalanie i koszty napraw wyszło już gorzej.
Ktoś zechce przemyśleć kwestię i porozmawiać na ten temat?
Jeśli nie ten dział to bardzo proszę umieścić tam gdzie będzie ok.
Narodziło się w mojej głowie więc pytanie czy można zamiennie zastosować 2.8 w razie gdyby potrzebny był drugi silnik do auta?
Czy to oznacza że 2.8 byłby tak zwany pług and play?
I dalej jak to jest z silnikami? Ktory jest najlepszy pod względem moc/oszczędność/bezawaryjność?
Mam w VW 4.2 słyszałem o nim bardzo dobre opinie ale ja średnio jestem z niego zadowolony. Ciągle coś w nim naprawiam jak nie nastawniki w glowicach to olej gdzieś kapie to coś innego.
Moc oczywiście fajna ale biorąc pod uwagę jego spalanie i koszty napraw wyszło już gorzej.
Ktoś zechce przemyśleć kwestię i porozmawiać na ten temat?
Jeśli nie ten dział to bardzo proszę umieścić tam gdzie będzie ok.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7156
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
No w tych 4.2 w A6 C5 jest pasek rozrządu z przodu , dopiero w Allroadzie 4.2 pojawił się z rozrządem na łańcuchu od strony ściany grodziowej , ten sam był w S4 b6 - wydawało mi się że w Touregach pakują właśnie pochodne tej konstrukcji
Ale rzeczywiście na początku produkcji A8 D3 szły te silniki z rozrządem na pasku
Ale rzeczywiście na początku produkcji A8 D3 szły te silniki z rozrządem na pasku
No. Ja mam rozrząd na pasku w Touaregu a drażni mnie to ze trzeba go zdejmować do wymiany termostatu.
Z perspektywy czasu ogólnie stwierdzam że touareg to samochód ukierunkowany na sprawienie właścicielowi jak największej ilości problemów.
[ Dodano: 2017-12-29, 18:43 ]
Moich rozważań ciąg dalszy.
Powiedzcie mi na jaki silnik zmienilibyscie 2.4v6?
Mowa o swapie oczywiście.
Z tym ze:
-dobrze aby jak najwięcej części pozostało tych co są
-fajnie jakby był mocniejszy niż ten co mam
-dobrze jakby nie rujnował później kieszeni czyli nie był mega drogi w utrzymaniu i niensypal się jak domki w czeczenii.
Z perspektywy czasu ogólnie stwierdzam że touareg to samochód ukierunkowany na sprawienie właścicielowi jak największej ilości problemów.
[ Dodano: 2017-12-29, 18:43 ]
Moich rozważań ciąg dalszy.
Powiedzcie mi na jaki silnik zmienilibyscie 2.4v6?
Mowa o swapie oczywiście.
Z tym ze:
-dobrze aby jak najwięcej części pozostało tych co są
-fajnie jakby był mocniejszy niż ten co mam
-dobrze jakby nie rujnował później kieszeni czyli nie był mega drogi w utrzymaniu i niensypal się jak domki w czeczenii.
Automat musi być. Nie chcę mie się wajhowac
Czy chodzi Ci o to że po prostu inny automat musiałby wpaść?
Powiem szczerze że polubiłem to auto... Jedynie branie oleju i brak mocy mnie drażni.
Oleju bierze nie wiele ale jednak a mocy... Cóż też ma niewiele.
Coraz częściej chodzi mi S6 C5 po głowie.. z tym że to bydle w ogóle nie jest ekonomiczne. I tu smuteczek.
Czy chodzi Ci o to że po prostu inny automat musiałby wpaść?
Powiem szczerze że polubiłem to auto... Jedynie branie oleju i brak mocy mnie drażni.
Oleju bierze nie wiele ale jednak a mocy... Cóż też ma niewiele.
Coraz częściej chodzi mi S6 C5 po głowie.. z tym że to bydle w ogóle nie jest ekonomiczne. I tu smuteczek.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga