Witam,
mam problem z Audi q7 4.2 fsi rok 2008. Auto caly czas wyswietla bledy P0368 i p0393 oba bledy sa opisane identycznie - obwod czujnika pozycji walu rozrzadu, sygnal zbyt wysoki staly.
Gdy odepnne te czujniki wyskakuja dwa dodatkowe bledy tez zwiazane z tymi czujnikami. Dodam ze silnik byl wyjmowany, gdyz byl problem z wypadaniem zaplonow z prawej strony od 1-4 cylindrow a okazal sie zapchany katalizator po tej stronie.
Zastanawiam sie czy jest mozliwosc, ze kolo konwertera moze byc przykrecone nieprawidlowo. Chociaz z tego co pamietam to przykrecalem prawidlowo wg znaku.
Czy ktos mialby jakis sensowny pomysl?
aha jesli chodzi o prace silnika to pracuje silnik dobrze , tylko wywala te bledy i pali sie kontrolka EDC i za jakis czas wywala check engine.
Audi 4.2 fsi problem z czujnikami pozycji wału rozrzadu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
dzieki za zainteresowanie i odpowiedzi.
Silnik chodzi tak jakby prawidlowo. ciezko spradzic w tym typie rozrzad. trzeba by skrzynie zdejmowac jesli sie da, jak nie caly silnik.
Na poczatku zagladalem do rozrzadu, nie mialem zadnych schematow ani blokad. wszystko wygladalo wporzadku, ani lancoch nie wygladal na zurzyty ani pozostale czesci.
Teraz gdy silnik pracuje to bardziej kopci z prawej strony, ale chodzi rowno i moc ma tez jakby odpowiednia.
[ Dodano: 2014-10-07, 15:54 ]
czujniki wlasnie po obu stronach pokazuja to samo
[ Dodano: 2014-10-07, 16:09 ]
Katalizator zostal wymieniony na inny.
Na poczatku bylo przypuszczenie , ze to rozrzad.
W trakcie rozbierania zauwazylem zapchany kat, pozniej sprawdzilem jeszcze rozrzad I nic niepokojacego nie zauwazylem, chcialem sprawdzic to na 100%, ale w firmie ktorej pracuje nie bylo jeszcze sprzetu odpowiedniego.
[ Dodano: 2014-10-07, 16:11 ]
NO I KAZALI SKLADAC SPOWROTEM.
MIALA BYC PREMIA I JAKOS PREMII NIE WIDZE
Silnik chodzi tak jakby prawidlowo. ciezko spradzic w tym typie rozrzad. trzeba by skrzynie zdejmowac jesli sie da, jak nie caly silnik.
Na poczatku zagladalem do rozrzadu, nie mialem zadnych schematow ani blokad. wszystko wygladalo wporzadku, ani lancoch nie wygladal na zurzyty ani pozostale czesci.
Teraz gdy silnik pracuje to bardziej kopci z prawej strony, ale chodzi rowno i moc ma tez jakby odpowiednia.
[ Dodano: 2014-10-07, 15:54 ]
czujniki wlasnie po obu stronach pokazuja to samo
[ Dodano: 2014-10-07, 16:09 ]
Katalizator zostal wymieniony na inny.
Na poczatku bylo przypuszczenie , ze to rozrzad.
W trakcie rozbierania zauwazylem zapchany kat, pozniej sprawdzilem jeszcze rozrzad I nic niepokojacego nie zauwazylem, chcialem sprawdzic to na 100%, ale w firmie ktorej pracuje nie bylo jeszcze sprzetu odpowiedniego.
[ Dodano: 2014-10-07, 16:11 ]
NO I KAZALI SKLADAC SPOWROTEM.
MIALA BYC PREMIA I JAKOS PREMII NIE WIDZE