Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.8-sprawdzenie ustawienia rozrządu

Wszystko co dotyczy benzynowych A6/A7, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

2.8-sprawdzenie ustawienia rozrządu

Post autor: krzysiek-lex » 04 kwie 2016, 11:44

Witam.
czy jest możliwość sprawdzenia ustawienia rozrządu vcds-em? Jeśli tak to gdzie, w jakich blokach i na co patrzeć?Były wymieniane w silniku napinacze łańcuchów, łańcuchy kompletny rozrząd, separator odmy plus uszczelnianie silnika. Po tej naprawie auto nie ma mocy i telepie budą jakby nie chodził na wszystkie cylindry

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 kwie 2016, 15:35

Podaj więcej szczegółów - kod silnika i rok auta.
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 04 kwie 2016, 15:42

Silnik AMX 193 KM, rok 2002.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 kwie 2016, 15:48

W 2002r. nie było już 2.8
090, 093 - rozrząd
026, 027 - napięcie na stukowcach
032, 033 - korekty sond
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 04 kwie 2016, 15:55

Gosia, to Passat zapomniałem dodać....
Na co mam zwrócić uwagę tych blokach?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 kwie 2016, 15:59

Nie wiem jaki sterownik jest w pasku, ale raczej powinno być to samo co w C5.
Na wartości. Zrób logi, podeślij je tutaj ;)
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 04 kwie 2016, 16:06

Powinno być na ciepłym? Bo nie chcę żeby chodziło dłużej niż to jest konieczne

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 kwie 2016, 16:07

Teoretycznie temperatura płynu chłodniczego powinna być minimum 80 stopni.
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 04 kwie 2016, 16:25

Oki, dzięki Gosia, postaram się zrobić logi wieczorem i je tu wrzucę <okok>

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 04 kwie 2016, 16:31

Ok <okok> Jeśli okaże się, że ma starszy sterownik to
rozrząd nie będzie w grupach 090, 093 tylko 026, 027.
napięcie na stukowcach od 012 do 018
korekty wtedy w grupach od 006 do 009 (nie pamiętam które dokładnie)
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 05 kwie 2016, 08:56

oto logi:

http://vaglog.pl/log_257156.html
http://vaglog.pl/log_257157.html
http://vaglog.pl/log_257158.html

a dodatkowo to:

Wtorek,05,Kwiecień,2016,08:22:23:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 01: Silnik (3B0 907 551 CH)

08:22:15 Grupa 032
3.2 % Lambda
0.0 % Lambda
-2.8 % Lambda
0.0 % Lambda

08:22:15 Grupa 033
-0.8 % Lambda
0.370 V Napięcie
-3.1 % Lambda
0.730 V Napięcie


Wtorek,05,Kwiecień,2016,08:24:01:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202


Adres 01: Silnik (3B0 907 551 CH)

08:23:49 Grupa 090
720 /min Obroty silnika
st.wałka WYŁ.
0.0*KW Stab.b.jałowego
0.0*KW Stab.b.jałowego

08:23:49 Grupa 093
680 /min Obroty silnika
19.5 % Obciążenie
-4.0*KW Stab.b.jałowego
-2.0*KW Stab.b.jałowego


Wtorek,05,Kwiecień,2016,08:20:51:24180
Wersja VCDS: AKP 11.11.5
Wersja danych: 20130202



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Adres 01: Silnik (3B0 907 551 CH)

08:20:27 Grupa 026
1.287 V Napięcie
1.287 V Napięcie
1.170 V Napięcie
1.170 V Napięcie

08:20:27 Grupa 027
1.287 V Napięcie
1.170 V Napięcie
Bity binarnie
Bity binarnie

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 kwie 2016, 11:11

Rozrząd w porządku, napięcie na stukowcach też. Korekty trochę rozjechane między głowicami, ale nie jest najgorzej.

Trzeba by jeszcze sprawdzić wypadanie zapłonów, ale nie pamiętam w której grupie to jest <uoee>
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 05 kwie 2016, 12:19

Dodatkowo wypluło takie błędy :
1.17831 zespół 1. Ukł doprowadzania wtórnego powietrza, P1423 35-10 za mały przepływ sporadyczny
2. Zespół 2- j/w
3. 16730 czujnik położenia wałka rozrządu P0346 35-00 niezrozumiały sygnał
4. 16684 wypadanie zapłonu P0300 na wielu cylindrach
5. 16688 cylinder 4 wypadanie zapłonu
6. 16690 cylinder 6 j/w
7. 16689 cylinder 5 j/w

Po skasowaniu został czujnik położenia wałka rozrządu

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 05 kwie 2016, 13:13

Pierwsze dwa błędy pochodzą od SAI (wiele aut akurat z tym układem ma problem). Czujnik położenia wałka, albo uwalony albo coś z kabelkami (znając życie czujnik trafiony).
Jako, że problem z wypadaniem zapłonów jest na tej samej głowicy na której jest problem z czujnikiem proponowałabym od niego zacząć.
motostacja - części samochodowe.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 05 kwie 2016, 13:42

Tak też myślałem.
Co do czujnika to stawiam na wtyczkę bo przed postawieniem do mechanika było ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga