[C5 1.9 TDi] Zmiana rozrzadu w UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
[C5 1.9 TDi] Zmiana rozrzadu w UK
Czy zmieniał ktoś rozrząd w UK?
Muszę zmienić rozrząd ale niewiem czy tu aby zrobia to jak należy, w papierach jakie mam wyczytałem ze zmienili tylko pasek który kosztował niecałe 20£ a robocizna 190£ ( nic o żadnych rolkach nie pisze)
Znalazem jeszcze na ebayu takie coś:
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-CAMBELT-AND- ... dZViewItem
Jeszcze skocze do warsztatu w okolicy i sie dowiem co oni tam wymieniaja.
Doswiadczony uzytkownik a ciagle gafy z tematami strzela
[ Dodano: 2008-05-25, 19:47 ]
no włanie sie kapłem że znowu źle napisałem temat
to z pośpiechu
sorry :oops:
Muszę zmienić rozrząd ale niewiem czy tu aby zrobia to jak należy, w papierach jakie mam wyczytałem ze zmienili tylko pasek który kosztował niecałe 20£ a robocizna 190£ ( nic o żadnych rolkach nie pisze)
Znalazem jeszcze na ebayu takie coś:
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-CAMBELT-AND- ... dZViewItem
Jeszcze skocze do warsztatu w okolicy i sie dowiem co oni tam wymieniaja.
Doswiadczony uzytkownik a ciagle gafy z tematami strzela
[ Dodano: 2008-05-25, 19:47 ]
no włanie sie kapłem że znowu źle napisałem temat
to z pośpiechu
sorry :oops:
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 20:10 przez Robson, łącznie zmieniany 2 razy.
Sam nie zaryzykowałem, nie miałem wystarczającej odwagi po tym, co przeszli moi koledzy z pracy (na "dobrych" serwisach). Przestawienie ząbka, nie wymienianie pomp wody czy napinaczy to niestety norma. Nie wspominając o jakości niektórych pasków (koledze pękł w Seacie po kilkudziesięciu milach).
Stan w moim biurze (na maj 2008) to jeden samochód rozwalony do zera (Mercedes), jeden odratowany w całości (Civic), jeden (Peugeot) kopcący po zmianie na fioletowo i jeden odratowany ale jedzący olej (Seat TDI). Jedyny pozytyw to Celica GT4 (wymiana u znajomego mechanika) - bezproblemowa.
Rozmawiając z właścicielami Audi (w moim mieście) mówią, że jak pasek to tylko w serwisie Audi. I warto upewnić się czy wymienią napinacze i pompę, o ile te pierwsze często "dorzucają" to o pompie im się "zapomina". Koszt całości to podobno 250-300f, więc mniej więcej jak cena z eBaya. W niezależnym warsztacie (znajomi z nich korzystają) jest 100-150f taniej.
Ja stchórzyłem i kupiłem komplet w Polsce na allegro (Contitech + napinacze + pompa za 850zł) i wymieniłem u znajomego i zaufanego mechanika za 250zł.
Stan w moim biurze (na maj 2008) to jeden samochód rozwalony do zera (Mercedes), jeden odratowany w całości (Civic), jeden (Peugeot) kopcący po zmianie na fioletowo i jeden odratowany ale jedzący olej (Seat TDI). Jedyny pozytyw to Celica GT4 (wymiana u znajomego mechanika) - bezproblemowa.
Rozmawiając z właścicielami Audi (w moim mieście) mówią, że jak pasek to tylko w serwisie Audi. I warto upewnić się czy wymienią napinacze i pompę, o ile te pierwsze często "dorzucają" to o pompie im się "zapomina". Koszt całości to podobno 250-300f, więc mniej więcej jak cena z eBaya. W niezależnym warsztacie (znajomi z nich korzystają) jest 100-150f taniej.
Ja stchórzyłem i kupiłem komplet w Polsce na allegro (Contitech + napinacze + pompa za 850zł) i wymieniłem u znajomego i zaufanego mechanika za 250zł.
A jestes w stanie dorwac namiary na serwisy, ktore wezma tyle za wymiane? Jezeli tak to podaj prosze, chetnie skocze do Maidstone bo bliziutkosebbie pisze:Sam nie zaryzykowałem, nie miałem wystarczającej odwagi po tym, co przeszli moi koledzy z pracy (na "dobrych" serwisach). Przestawienie ząbka, nie wymienianie pomp wody czy napinaczy to niestety norma. Nie wspominając o jakości niektórych pasków (koledze pękł w Seacie po kilkudziesięciu milach).
Stan w moim biurze (na maj 2008) to jeden samochód rozwalony do zera (Mercedes), jeden odratowany w całości (Civic), jeden (Peugeot) kopcący po zmianie na fioletowo i jeden odratowany ale jedzący olej (Seat TDI). Jedyny pozytyw to Celica GT4 (wymiana u znajomego mechanika) - bezproblemowa.
Rozmawiając z właścicielami Audi (w moim mieście) mówią, że jak pasek to tylko w serwisie Audi. I warto upewnić się czy wymienią napinacze i pompę, o ile te pierwsze często "dorzucają" to o pompie im się "zapomina". Koszt całości to podobno 250-300f, więc mniej więcej jak cena z eBaya. W niezależnym warsztacie (znajomi z nich korzystają) jest 100-150f taniej.
Ja stchórzyłem i kupiłem komplet w Polsce na allegro (Contitech + napinacze + pompa za 850zł) i wymieniłem u znajomego i zaufanego mechanika za 250zł.
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
w 2007w londynskim serwisie po godzinach znajomy wymienil mi f350 jego material czyli pasek napinacz i rolki ale nie dotykal pompy a to wskazane.. auto jezdzi do dzis i zrobilem nim od tego czasu okolo 50k km.
kilka lat wczesniej w innym serwisie oficjalnie w a4 na fakturze widzialem f900
ogolnie ceny polskich warsztach to okolo start f320.
kilka lat wczesniej w innym serwisie oficjalnie w a4 na fakturze widzialem f900
ogolnie ceny polskich warsztach to okolo start f320.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 02 lis 2009, 19:02
- Lokalizacja: belchatow
Re: [C5 1.9 TDi] Zmiana rozrzadu w UK
witam Cie wymienilem kilka razy tutaj w moim zaprzyjaznionym warsztacie ale to byl caly komplet pasek rolki itd.calosc kosztowalo mnie okolo 300 robil mi to nie kto inny jak Polak.zawsze korzystam z jego uslug w razie awarii i b polecam warsztat w londynie polecam satysfakcja gwarantowana bez problemow zawsze
robert19790
Widze że temat już nie był ruszany bardzo długo,ale mam mechanika w londynie pełnego polecenia.
Ostatnio był mi wymienic całkowity rozrząd i wyobraźcie sobie że zrobił to w 2 godziny.Wiem że dużo osób czytającc to nie wieży ale mam numer do niego i jest dostępny po godzinach.
Ja posiadam Audi A6 C5 1.9TDI AVF nawet gościu nie ściągał przodu w aucie jedyne co to ściągnął dwa wiatraki od srodka,odgiął alternator,ściągną pokrywę i zaczął działac.
Każdą śrubkę na pamięc zna.
Ja zestaw kupiłem z ebay`a o to on http://www.ebay.co.uk/itm/160807038974? ... 541wt_1140 koszt 121 funtów,do tego pasek alternatora tez gates 13 funtów, plus mechanik za robote wziął tylko 120 funtów.
Zainteresowani proszę pytac
Ostatnio był mi wymienic całkowity rozrząd i wyobraźcie sobie że zrobił to w 2 godziny.Wiem że dużo osób czytającc to nie wieży ale mam numer do niego i jest dostępny po godzinach.
Ja posiadam Audi A6 C5 1.9TDI AVF nawet gościu nie ściągał przodu w aucie jedyne co to ściągnął dwa wiatraki od srodka,odgiął alternator,ściągną pokrywę i zaczął działac.
Każdą śrubkę na pamięc zna.
Ja zestaw kupiłem z ebay`a o to on http://www.ebay.co.uk/itm/160807038974? ... 541wt_1140 koszt 121 funtów,do tego pasek alternatora tez gates 13 funtów, plus mechanik za robote wziął tylko 120 funtów.
Zainteresowani proszę pytac
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga