Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[C5 1.9 TDi] Zmiana rozrzadu w UK

Wszystko co dotyczy ogólnie całej gamy A6/A7 silników wysokoprężnych, nie przywiązane stricte do konkretnego modelu.
ODPOWIEDZ
Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Rocznik: 2003
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

[C5 1.9 TDi] Zmiana rozrzadu w UK

Post autor: Robson » 25 maja 2008, 20:07

Czy zmieniał ktoś rozrząd w UK?
Muszę zmienić rozrząd ale niewiem czy tu aby zrobia to jak należy, w papierach jakie mam wyczytałem ze zmienili tylko pasek który kosztował niecałe 20£ a robocizna 190£ ( nic o żadnych rolkach nie pisze)
Znalazem jeszcze na ebayu takie coś:
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-CAMBELT-AND- ... dZViewItem
Jeszcze skocze do warsztatu w okolicy i sie dowiem co oni tam wymieniaja.
Doswiadczony uzytkownik a ciagle gafy z tematami strzela ;-)

[ Dodano: 2008-05-25, 19:47 ]
no włanie sie kapłem że znowu źle napisałem temat
to z pośpiechu
sorry :oops:
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 20:10 przez Robson, łącznie zmieniany 2 razy.
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL

Awatar użytkownika
sebbie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 23 maja 2008, 22:05
Lokalizacja: Rochester/UK

Post autor: sebbie » 26 maja 2008, 20:49

Sam nie zaryzykowałem, nie miałem wystarczającej odwagi po tym, co przeszli moi koledzy z pracy (na "dobrych" serwisach). Przestawienie ząbka, nie wymienianie pomp wody czy napinaczy to niestety norma. Nie wspominając o jakości niektórych pasków (koledze pękł w Seacie po kilkudziesięciu milach).

Stan w moim biurze (na maj 2008) to jeden samochód rozwalony do zera (Mercedes), jeden odratowany w całości (Civic), jeden (Peugeot) kopcący po zmianie na fioletowo i jeden odratowany ale jedzący olej (Seat TDI). Jedyny pozytyw to Celica GT4 (wymiana u znajomego mechanika) - bezproblemowa.

Rozmawiając z właścicielami Audi (w moim mieście) mówią, że jak pasek to tylko w serwisie Audi. I warto upewnić się czy wymienią napinacze i pompę, o ile te pierwsze często "dorzucają" to o pompie im się "zapomina". Koszt całości to podobno 250-300f, więc mniej więcej jak cena z eBaya. W niezależnym warsztacie (znajomi z nich korzystają) jest 100-150f taniej.

Ja stchórzyłem i kupiłem komplet w Polsce na allegro (Contitech + napinacze + pompa za 850zł) i wymieniłem u znajomego i zaufanego mechanika za 250zł.

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 26 maja 2008, 20:52

no mi za sam pasek w audi salonie krzykneli 400-450funa

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Rocznik: 2003
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 26 maja 2008, 20:55

No nieźle se liczą.
Sam się za to chyba nie będę brał bo niema gdzie, czym i z kim :-/
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 27 maja 2008, 11:18

sebbie pisze:Sam nie zaryzykowałem, nie miałem wystarczającej odwagi po tym, co przeszli moi koledzy z pracy (na "dobrych" serwisach). Przestawienie ząbka, nie wymienianie pomp wody czy napinaczy to niestety norma. Nie wspominając o jakości niektórych pasków (koledze pękł w Seacie po kilkudziesięciu milach).

Stan w moim biurze (na maj 2008) to jeden samochód rozwalony do zera (Mercedes), jeden odratowany w całości (Civic), jeden (Peugeot) kopcący po zmianie na fioletowo i jeden odratowany ale jedzący olej (Seat TDI). Jedyny pozytyw to Celica GT4 (wymiana u znajomego mechanika) - bezproblemowa.

Rozmawiając z właścicielami Audi (w moim mieście) mówią, że jak pasek to tylko w serwisie Audi. I warto upewnić się czy wymienią napinacze i pompę, o ile te pierwsze często "dorzucają" to o pompie im się "zapomina". Koszt całości to podobno 250-300f, więc mniej więcej jak cena z eBaya. W niezależnym warsztacie (znajomi z nich korzystają) jest 100-150f taniej.

Ja stchórzyłem i kupiłem komplet w Polsce na allegro (Contitech + napinacze + pompa za 850zł) i wymieniłem u znajomego i zaufanego mechanika za 250zł.
A jestes w stanie dorwac namiary na serwisy, ktore wezma tyle za wymiane? Jezeli tak to podaj prosze, chetnie skocze do Maidstone bo bliziutko :)
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

Awatar użytkownika
sebbie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 23 maja 2008, 22:05
Lokalizacja: Rochester/UK

Post autor: sebbie » 27 maja 2008, 17:33

Huan pisze: A jestes w stanie dorwac namiary na serwisy, ktore wezma tyle za wymiane? Jezeli tak to podaj prosze, chetnie skocze do Maidstone bo bliziutko :)
Ofkors, zarzucę wieczorem jak wrócę do domq.
sebbie

Code so clean you could eat off it!

Huan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 211
Rejestracja: 13 mar 2008, 13:27
Lokalizacja: Londyn/Tunbridge W.

Post autor: Huan » 27 maja 2008, 17:35

Dziekuje ci bardzo...
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Obrazek

auudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 paź 2009, 21:10
Lokalizacja: szczecin/london sw

Post autor: auudi » 30 paź 2009, 04:46

w 2007w londynskim serwisie po godzinach znajomy wymienil mi f350 jego material czyli pasek napinacz i rolki ale nie dotykal pompy a to wskazane.. auto jezdzi do dzis i zrobilem nim od tego czasu okolo 50k km.

kilka lat wczesniej w innym serwisie oficjalnie w a4 na fakturze widzialem f900

ogolnie ceny polskich warsztach to okolo start f320.

robert19790
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 02 lis 2009, 19:02
Lokalizacja: belchatow

Re: [C5 1.9 TDi] Zmiana rozrzadu w UK

Post autor: robert19790 » 03 lis 2009, 23:05

witam Cie wymienilem kilka razy tutaj w moim zaprzyjaznionym warsztacie ale to byl caly komplet pasek rolki itd.calosc kosztowalo mnie okolo 300 robil mi to nie kto inny jak Polak.zawsze korzystam z jego uslug w razie awarii i b polecam warsztat w londynie polecam satysfakcja gwarantowana bez problemow zawsze
robert19790

Awatar użytkownika
scania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 29 mar 2009, 10:41
Lokalizacja: Legnica/Lincoln UK

Post autor: scania » 03 lis 2009, 23:53

a skad jestes kolego Robson - jezeli blisko LIncoln i chcesz podjechac - dam namiary na naprawde tanie czesci no i wymienie za naprawde smieszne pieniadze pozdrawiam
Ludzie są samolubni - myślą o sobie ... Ja jestem inny - myślę o mnie ...

Robson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
Imię: Robert
Rocznik: 2003
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
Kontakt:

Post autor: Robson » 05 lis 2009, 23:44

Dzięki, ale ja już wymeniłem dawno, na wakacjach w tamtym roku, juz mam zrobione 30000mil na nowym pasku :-D
60f czesci i 300 zł wymiana w Polsce.
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL

porek333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 30 lip 2011, 20:18
Lokalizacja: Greenhithe

Post autor: porek333 » 07 lip 2012, 09:27

Widze że temat już nie był ruszany bardzo długo,ale mam mechanika w londynie pełnego polecenia.
Ostatnio był mi wymienic całkowity rozrząd i wyobraźcie sobie że zrobił to w 2 godziny.Wiem że dużo osób czytającc to nie wieży ale mam numer do niego i jest dostępny po godzinach.
Ja posiadam Audi A6 C5 1.9TDI AVF nawet gościu nie ściągał przodu w aucie jedyne co to ściągnął dwa wiatraki od srodka,odgiął alternator,ściągną pokrywę i zaczął działac.
Każdą śrubkę na pamięc zna.
Ja zestaw kupiłem z ebay`a o to on http://www.ebay.co.uk/itm/160807038974? ... 541wt_1140 koszt 121 funtów,do tego pasek alternatora tez gates 13 funtów, plus mechanik za robote wziął tylko 120 funtów.
Zainteresowani proszę pytac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja